וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתנו החוקים בדרבי של מדריד

24.2.2007 / 23:03

ריאל כבר התרגלה לחגוג בויסנטה קלדרון של אתלטיקו, אבל הפעם עצר אותה פרננדו טורס על 1:1 בלבד. 0:1 ללה קורוניה על סוסיאדד

בשנים האחרונות נדמה שלדרבי של מדריד, כמו לכל דרבי, יש חוקים משלו. החוקים במקרה של שתי הקבוצות הבכירות של הבירה הספרדית הם שניים - ריאל תמיד תנצח בויסנטה קלדרון של יריבה העירונית, ופרננדו טורס, כוכבה של אתלטיקו, לעולם לא יכבוש. הערב (שבת) הופרו שני החוקים הללו, אבל אתלטיקו בכל זאת לא הצליחה להפתיע ולגבור על יריבתה השנואה.

טורס שבר את המנחוס שלו נגד הלבנים כבר בדקה ה-11, והמקומיים היו קרובים מאוד לשער השני, אך ריבוי החמצות בתוספת פסילה לא ברורה של שער שעל פניו נראה כחוקי, החזיקו את יתרונה במחצית על 0:1 בלבד. הקבוצה של פאביו קאפלו הצליחה להעניש את אתלטיקו על ההחמצות בדקה ה-62, בה איזן גונזאלו היגואין את התוצאה בשערו הראשון במדי ריאל, אחרי בישול נהדר של אנטוניו קסאנו, שעלה במחצית כמחליף לאחר שלמעשה כבר הועף מסגל הקבוצה לפני מספר שבועות. אתלטיקו המשיכה ליזום ולנסות להכריע את המשחק, בייחוד אחרי שפאביו קנאברו הורחק בצהוב שני בדקה ה-83, אבל הסתפקה בסיום בנקודה, שהשאירה אותה במרחק של שלוש נקודות בלבד מריאל, ושש נקודות מהמוליכה ברצלונה.

אוואט שוב לא ספג

דודו אוואט לא עוצר. השוער הישראלי שוב לא ספג, הפעם בניצחון החוץ של דפורטיבו לה קורוניה 0:1 על ריאל סוסיאדד במחזור ה-24 בליגה הספרדית. לדפור היה זה משחק שמיני ברציפות ללא הפסד, לאוואט משחק רביעי ברציפות ללא ספיגה. בשמונה המשחקים בהם לא נוצחה קבוצתו, ספג השוער רק שני שערים.

חאבייר אריזמנדי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-29, והעניק לקבוצתו 3 נקודות. סוסיאדד מצד שני, דוהרת לכיוון הליגה השנייה. הקבוצה מסן סבסטיאן מדורגת 11 נקודות מתחת לקו האדום וזה עוד לפני שיריבותיה לתחתית שיחקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully