וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם הולך להוליווד

11.1.2007 / 17:01

דיוויד בקהאם הודיע כי הוא יעזוב את ריאל מדריד ויעבור ללוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS: "אחרי 15 שנה באירופה, אני צריך אתגר חדש"

דיוויד בקהאם, כוכבה של ריאל מדריד, הודיע היום (חמישי) כי הוא עומד לעזוב את הליגה הספרדית ולחתום בלוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS, ליגת הכדורגל האמריקאית.

"שיחקתי בשניים מהמועדונים הגדולים בעולם, הייתי בטופ של הכדורגל במשך 15 שנה, ועכשיו אני חושב שאני צריך אתגר חדש", אמר בקהאם, שצפוי לחתום לחוזה לחמש שנים. על פי הדיווחים יהנה בקהאם מחוזה הזוי של 250 מיליון דולר ב-5 בחמש השנים הללו. החוזה הגדול ביותר ב-NBA לשם השוואה, היה 129 מיליון דולר לשבע שנים שקיבל קווין גארנט.

בקהאם, שהגיע לריאל מדריד ממנצ'סטר יונייטד כסופרסטאר וכאחד מדמויות הספרט המוכרות בעולם, סובל מירידה משמעותית במעמדו בתקופה האחרונה ומירידה בכושר המשחק. פאביו קאפלו, מאמן ריאל, לא מאמין ביכולתו של האנגלי הוותיק, ולבקהאם לא נותר אלא לחפש קבוצה חדשה.

לטענתו, הדברים התנהלו אחרת. "השבוע ריאל ביקשה ממני לקבל החלטה בנוגע לעתידי במועדון והציעה לי להאריך את החוזה בשנתיים נוספות", מסר בקהאם את גרסתו, "אבל אחרי ששקלתי את העניין עם מקורביי ועם משפחתי אם להישאר במדריד או לחזור לאנגליה, החלטתי לשחק ב-MLS מחודש אוגוסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully