וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן וסמפדוריה חילקו את הנקודות

14.10.2006 / 17:20

הסרייה A חזרה לפעולה והמחזור השישי יצא לדרך כבר בשבת כשסמפדוריה סיימה בתיקו 1:1 עם הרוסונרי. סיינה ניצחה את מסינה

לאחר פגרת צמד משחקי מוקדמות יורו 2008 של אלופת העולם איטליה, חזרה הערב (שבת) הסרייה A לפעילות, בשני משחקים מוקדמים לשאר משחקי המחזור השישי שיתקיימו מחר (ראשון).

סמפדוריה - מילאן 1:1

הקבוצה מגנואה נתנה כבוד רב ליריבתה מהצפון כשחלוץ סמפדוריה אמיליאנו בונאזולי אמר כי קבוצתו צריכה משחק מושלם כדי לנצח את קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי: "מילאן היא מועמדת לאליפות למרות שהתחילה את העונה במינוס 8 נקודות".

האורחים ממילאנו שיחקו ללא אנדראה פירלו אשר סובל ממחלה והמאמן אנצ'לוטי פתח עם אינזאגי וג'ילארדינו בהתקפה ופאולו מאלדיני בהגנה. הרוסונרי תקפו ויזמו במחצית הראשונה אך יכולת טובה של שוער סמפדוריה קאסטלזי הותירה את המחצית הראשונה מאופסת.

במחצית השנייה סמפדוריה יזמה יותר וחלוצה בונאזולי, הבטיח משחק מושלם ומבחינתו גם קיים כשנגח פנימה והעלה את המקומיים ליתרון 0:1 בדקה ה-69. מילאן הגבירה את הלחץ והצליחה להשוות את התוצאה ל-1:1 בדקה ה- 83 אחרי שמסירת רוחב של ברוקי מצאה את קלאדזה שדחק מקרוב וחתם את תוצאת המשחק.

סיינה - מסינה 1:3

בדקה ה-20 העלה ראג'יאנו את האורחים ממסינה ליתרון 0:1. סיינה נטלה את היוזמה והצליחה להשוות בדקה ה-45 מרגליו של קונקו.

לאחר שריקת השופט לסיום המחצית הורחק קורדובה, קשרה של מסינה לאחר שהתווכח עם השופט בדרכו לחדר ההלבשה. בדקה ה- 69 נשארה מסינה בתשעה שחקנים לאחר שקופולה קיבל צהוב שני. בדקה ה-88 שוב כרטיס אדום, הפעם לקאנדלה מסיינה.

בדקה ה-90 סיינה שהיתה בעדיפות מספרית כבשה מראשו של מריו פריק ועלתה ליתרון 1:2. קוזה עוד הגדיל בתוספת הזמן את התוצאה עבור המקומיים ובסיום ניצחון דרמטי לסיינה 1:3.

מאנצ'יני: "אם לא נזכה בדבר, לא אשאר באינטר"

מחר (ראשון) יתקיימו שאר משחרי המחזור השישי כשבמוקד תארח הקבוצה אינטר (מקום 3), הקבוצה שכל תקשורת הספורט באיטליה עוקבת אחריה באדיקות, את קטאניה (מקום 11):

אינטר - קטאניה

רוברטו מאנצ'יני הנמצא תחת לחץ רב התחייב כי אם לא יזכה בתואר כלשהו העונה, הוא יעזוב את אינטר: "אני יודע היטב שאם לא נזכה בשום דבר העונה, אני לא אשאר באינטר", אמר המאמן ל'גאזטה דלה ספורט'. מאנצ'יני שכבר מספר שבועות נמצא תחת זכוכית מגדלת וכל תוצאה מקרבת או מרחיקה ממנו את מכתב הפיטורין הוסיף: "בכל מקרה, אני משוכנע שאנחנו יכולים לעשות את זה, למרות הביקורות, ולהתחרות עד סוף העונה ביוני". המשחק נגד קטאניה הצנועה הוא עוד מקרה מבחן עבור המאמן האיטלקי. במחזור בקודם סיימה אינטר בתיקו 1:1 עם קליארי והפעם כדאי למאנצ'יני להביא למוראטי את מלוא שלוש הנקודות.

אסקולי - ליבורנו, אמפולי - פיורנטינה, רג'ינה - רומא, לאציו - קליארי, פלרמו - אטאלנטה, פארמה - אודינזה, טורינו - קייבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully