וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיתה אלמונית: ואלון בהראמי

3.4.2006 / 14:36

והשבוע בפינה החדשה, שמציגה את הכוכבים האירופאים ש(עדיין) לא הכרתם: הקשר הלוהט של לאציו, שברח מזוועות המלחמה בקוסובו

אחד השחקנים המרשימים שצומחים מאחורי הקלעים של הליגה האיטלקית העונה הוא הקשר הימני של לאציו, ואלון בהראמי. אתמול (ראשון) הוא כבש מול אמפולי, אבל הכישרון של השחקן הכי צעיר בסגל של לאציו (20) בלט למרחוק הרבה לפני כן.

לפני כשנה קיבל בהראמי שני טלפונים שאיששו זאת. אחד מהם היה ממאמן נבחרת שוויץ, קובי קון, שביקש להזמין אותו לסגל. השני היה מפטר בריגל, מאמן נבחרת אלבניה, שהתקשר מאותה הסיבה. קשרה הצעיר של לאציו תמיד הרגיש אלבני בליבו, אבל העובדה שכבר שיחק בנבחרות הצעירות של שוויץ גרמה לו להבין שהפרוצדורות שייאלץ לעבור על מנת לשחק בנבחרת אחרת ייגרמו לו לחכות זמן רב מדי. בהראמי בחר בסוף בקובי קון, שלא הצטער על כך.

משתיק את המבקרים

סיפור חייו של בהראמי מעיד על בחור בעל אופי חזק במיוחד, שמתמודד היטב עם המציאות הקשה, יכולת לא פחות חשובה בדרך של שחקן כדורגל מוכשר להצלחה. בהראמי (20) נולד בחבל קוסובו השסוע ורווי המלחמות, וכשהיה ילד לקחו אותו הוריו ונמלטו לסטאביו, עיר קטנה בשוויץ, על גבול איטליה. המהגר הצעיר החל לשחק בקבוצה המקומית של העיר כקשר ימני, ועד מהרה הגיע ללוגאנו. משם הדרך לאיטליה הייתה קצרה. בהראמי נחת בגנואה מהליגה השנייה בעונת 2003/4 ובעונה שלאחר מכן הרשים בוורונה עם 33 משחקים ו-3 שערים.

היכולת שלו לא נעלמה מעייני ציידי הכשרונות, שהציפו את הסרייה בי והעונה נחת הקשר הימני המוכשר באולימפיקו של לאציו. בקבוצה ששכחה מזמן מהי יציבות, בהראמי עושה חיל, ושני השערים שכבש בעשרים משחקים מצוינים שלו על הקו הימני, מציבים אותו כאחד משחקניה הבולטים של לאציו, שתשמח אם תשיג את הכרטיס לגביע אופ"א בעונה הבאה.

חצי שנה בלבד אחרי שלבש את מדי התכלת לראשונה, כבר הסתובבו שמועות באיטליה על כך שמילאן חפצה ביקרו, ותציע ללאציו כסף ואולי גם שחקנים בתמורה. האישיות החזקה של הקשר הצעיר, שהוכיח בגיל 20 שאין לו בעיה להתמודד עם הלחץ בלאציו, כמו גם היכולת המגוונת שלו על הקו הימני (אחת מנקודות התורפה של מילאן העונה), הביאו את הקבוצה ממילאנו להתעניין ברצינות בבהראמי.

גם בשוויץ למדו מהר להכיר את בהראמי. הקשר, שהחודש יהיה בן 21, ספג בהתחלה ביקורת לקראת הופעת הבכורה שלו בנבחרת. שער בניצחון 0:2 במשחק הראשון של שוויץ מול טורקיה בפלייאוף למונדיאל השתיק מיד את המבקרים.

מי שלא מצליח לצפות בבהראמי בלאציו, יוכל לראות את הקשר במונדיאל הקרוב. בהראמי מאמין בסיכויי נבחרתו, שתשחק מול טוגו, דרום קוריאה וצרפת בבית 7 בגביע העולמי בקיץ, לעשות משהו יפה בגרמניה: "טוגו לא הרשימו באליפות אפריקה, אבל בטוח ישחקו יותר טוב במונדיאל. דרום קוריאה סיימו במקום הרביעי ב-2002 ועדיין, אני חושב שאנחנו טובים יותר מהשתיים האלו. אסור גם לשכוח שכבר פגשנו את צרפת פעמיים במוקדמות, ולא הפסדנו להם".

אגב, כשנשאל על סיכויי איטליה בקיץ, אמר שהאזורי יכולים להגיע רחוק, אבל לא שכח להיות נאמן לאוהדי קבוצתו כשאמר בחיוך: "לא תוציאו ממני הצהרה שפרנצ'סקו טוטי יהיה שחקן המפתח שלהם".

העיקר הרומנטיקה

הקשר הצעיר ביותר של לאציו, שכמו בני גילו נהנה בעיקר מפיצה, קוקה קולה ופלייסטיישן, לא נשאר מאחור גם בתחום הרומנטיקה. לאחרונה הוא מספק כותרות לא רק לעיתוני הספורט באיטליה, אלא גם למדורי הרכילות. בהראמי נכנס היטב לחיי המי ומי באיטליה, וכרגע הוא יוצא עם הדוגמנית היפייפיה שרה טומאסי, שמככבת דרך רבע במדורים הצהובים, וקיימה בעבר קשרים רומנטיים עם כריסטיאן ויירי ועם פאביו גלאנטה, שחקן ליבורנו כיום ואינטר בעבר.

לאציו זאת רק ההתחלה

אבל בלי קשר לנשים יפות, כדאי לכם לשים לב לבהראמי, שכבש את השער השני של לאציו אתמול (ראשון) ב-3:3 מול אמפולי. תוך זמן קצר, בהראמי צמח והפך מילד שנמלט מזוועות המלחמה בקוסובו, לאחד הצעירים המבטיחים בליגה האיטלקית. בדיוק כשם שהצליח להשתלב בקלות במדינה זרה, כך הוא הצליח כבר להתערות היטב בכדורגל האיטלקי. היכולת שלו להוות בורג חשוב בלאציו הלחוצה והמלחיצה כבר בגיל כל כך צעיר, מוכיחה שבעבורו זו היא רק ההתחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully