וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אינטר מאשר: רוצים את הנרי או ואן ניסטלרוי

22.3.2006 / 13:07

מאסימו מוראטי, שיפגוש הערב בחצי גמר הגביע את אודינזה, מתכונן לקיץ. דה מיקלה מפאלרמו מבוקש ברומא, ערב המשחק ביניהן בגביע

אינטר האיטלקית חשפה לאחרונה חלק מתוכניותיה לעונה הבאה. הקבוצה הודיעה כי היא מעוניינת בחלוץ בעל שיעור קומה, כאשר שני השמות החמים הם רוד ואן ניסטלרוי, שלא רואה כמעט דשא במנצ'סטר יונייטד ותיירי הנרי מארסנל. גם רונאלדו מריאל מדריד בא בחשבון, למרות הסכסוך שלו עם אינטר.

מאסימו מוראטי, הבעלים של הקבוצה המילאנזית, אמר: "הנרי הוא שחקן שאני לראות אצלנו. ההבדל בינו לבין ואן ניסטלרוי הוא שאני יודע שההולנדי לא מרוצה במנצ'סטר יונייטד. נראה לי שהנרי נהנה בלונדון וארסנל כבר מכינים לו חוזה חדש. להם יש זכות ראשונה עליו. לא נפנה אליו, אלא אם כן הוא יצהיר שהוא לא ימשיך שם, ושהוא מחפש אתגר חדש".

לגבי ההולנדי, היה מוראטי פחות נלהב, אבל אמר לעיתון איטלקי: "ואן ניסטלרוי הוא חלוץ מצוין".

אינטר תפגוש הערב (רביעי) את אודינזה במשחק הראשון מבין שניים, במסגרת חצי גמר הגביע האיטלקי. אודינזה תגיע עם מאמנה החדש, ג'אובני גלאונה, שהחליף את נסטור סנסיני ולוריס דומיניסיני, שהתפטרו בתחילת השבוע.

בחצי הגמר השני: רומא מול פאלרמו

לקראת חצי גמר הגביע האיטלקי, הודיעה רומא שהיא מעוניינת בחלוץ יריבתה פאלרמו, דויד דה מיקלה, לעונה הבאה. "אני לא יכול להכחיש את זה", אמר דה מיקלה. "רומא דיברה איתי גם בקיץ האחרון". החלוץ שיחק שעונה שעברה אצל מאמן רומא, לוצ'יאנו
ספאלטי, באודינזה ועתה זה רוצה לראות אותו שוב בקבוצתו. "רומא בכושר טוב" הוסיף החלוץ המוכשר לפני המשחק, "הדבר החיובי עבורינו הוא שיש לנו יותר אלטרנטיבות בכל הקשור למגוון השחקנים שלנו"

קוסטקורטה ישחק עונה נוספת

מילאן האריכה את חוזהו של בלמה הותיק, אלסנדרו קוסטקורטה, בשנה נוספת. קוסטקורטה, שבחודש הבא יהיה בן 40, בילה את כל קריירת המשחק שלו במילאן, מאז שנת 1985, מלבד עונת השאלה אחת במונזה, בעונת 1986/7.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully