וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במילאנו עדיין לא מוותרים

19.3.2006 / 17:59

מילאן הביסה 0:4 את אודינזה, אינטר גברה 1:3 על לאציו, והשתיים מצמצמות מעט את הפער בפסגה מיובנטוס. פיורנטינה-אסקולי 1:3

במחזור ה-30 בליגה האיטלקית הצליחו שוב ארבע המובילות להשיג ניצחונות ולשמור על המצב בצמרת הסריה א'. אחרי הניצחון אמש (שבת) של יובנטוס, הצליחו גם מילאן, אינטר ופיורנטינה להשיג שלוש נקודות, ועדיין לא מאפשרות לפאביו קאפלו ולשחקניו להירגע ולהתכונן בשקט לארסנל ברבע גמר הצ'מפיונס. הפער בין מילאן ליובה עומד על עשר נקודות, כשהמאבק מתחמם גם על המקום השני וגם על הרביעי.

אודינזה-מילאן 4:0

מילאן ממשיכה בכושר הטוב שלה, והיום היא הוכיחה את זה עם עוד רביעייה מרשימה במשחק החוץ באודינזה. מילאן התקשתה במחצית הראשונה, אבל אחרי השער הראשון הכל כבר הלך חלק יותר. אנדריי שאבצ'נקו פתח את החגיגה בדקה ה-42 בשער מקרי לחלוטין, הוסיף את השני בדקה ה-65, ג'ילארדינו הוסיף עוד אחד בדקה ה-61, וסידורף קינח עם הרביעי בדקה ה-71. אודינזה, שסיימה בעונה שעברה במקום הרביעי והחלה את העונה הנוכחית בליגת האלופות, ממשיכה את התקופה הרעה שלה אחרי שהודחה מגביע אופ"א בשבוע שעבר, ויורדת מתחת לקו האדום.

אינטר-לאציו 1:3

אינטר עשתה גם היא את המוטל עליה, וניצחה במשחקה הביתי את לאציו. לואיס פיגו האלמותי כבש את הראשון בדקה ה-37, ורקובה האורוגוואי הוסיף עוד צמד (46 ו-71) כדי להמשיך ללחוץ את יריבתה העירונית במאבק על המקום השני, שמוביל בבטחה לליגת האלופות. לויאריאל, יריבתה של אינטר ברבע גמר ליגת האלופות, יש ממה לחשוש.

שאר המשחקים

פיורנטינה-אסקולי 1:3

פיורנטינה ממשיכה במאבקה הצמוד מול רומא על המקום הרביעי בסריה א', שמוביל לליגת האלופות, וסיימה בניצחון ביתי מול אסקולי. דווקא האורחים כבשו ראשונים בדרך להפתעה גדולה (דומיצי בדקה ה-42), אך ברוצ'י (52), לוקה טוני (83) ופאצ'יני (89) הצילו את המארחים והשאירו את הסגולים קרובים לצ'מפיונס ליג.


רומא - מסינה 1:2

רומא חזרה לנצח ולא נתנה לפיורנטינה לברוח לה יותר מדי בקרב על המקום הרביעי. היום גברה קבוצתו של לוצ'יאנו ספאלטי 1:2 על מסינה מהתחתית. סימונה פרוטה (7) ואלברטו אקווילאני (56) כבשו לרומא, ארתורו די נאפולי (68) צימק למסינה.


רג'ינה-אמפולי 2:0

הניצחון החשוב של אמפולי העלה אותה מעל לקו האדום וסיבך את רג'ינה במאבקי התחתית. פוצי העלה ראשון את האורחים ליתרון בדקה ה-62, טבאנו הכפיל את התוצאה בדקה ה-82.


קייבו-סיינה 1:4

קייבו הביסה את סיינה במשחק סוער, שכלל שתי בעיטות עונשין מ-11 מטר ושתי הרחקות. איגור טודור מסיינה הורחק כבר בדקה הראשונה. ויקטור אובינה העלה את קיבו ליתרון ראשון בפנדל בדקה הרביעית. בדקה ה-29 השווה פוגליו בפנדל נוסף, 1:1 במחצית. מאלוגו (56), ברייט (66) וקראבליו (81) השלימו רביעייה לקייבו. מתיו פארו הורחק בדקה ה-70 אצל סיינה, שסיימה מובסת ועם תשעה שחקנים.


לצ'ה-פארמה 2:1

פארמה ממשיכה בהיחלצות המרשימה שלה, עם ניצחן חוץ בלצ'ה. ברשיאנו (52) וסימפליסיו (90) כבשו לפארמה, ווצ'ניץ' צימק חמש דקות בתוספת הזמן.


סמפדוריה-פאלרמו 2:0. כבשו: מוטרלי (57) ודי מקלה (66).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully