וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 3 מורחקים, 3 פנדלים ו-2:3 מטורף ליובנטוס על רומא

לאונרדו בונוצ'י כבש שער ניצחון אדיר (86), אבל ג'אנלוקה רוקי האיש עם המשרוקית כיכב במשחק העונה. טבס דייק פעמיים מהנקודה הלבנה (27 ו-45). טוטי (32 בפנדל) ואיטורבה קבעו מהפך זמני. רודי גרסיה, קוסטאס מנולאס ואלברו מורטה הורחקו. אינטר הובסה, נאפולי ניצחה

לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
שמר את שער הבכורה שלו לתזמון המושלם. בונוצ'י/רויטרס

משחק העונה באיטליה בין יובנטוס לרומא הבטיח המון וקיים: האלופה ניצחה את סגניתה 2:3 אחרי דרמת ענק במפגש שהיו לו שני כוכבים מרכזיים - לאונרדו בונוצ'י, שכבש את שער הניצחון המדהים בדקה ה-86 והאיש עם המשרוקית ג'אנלוקה רוקי, ששרק לשלושה פנדלים מפוקפקים מאוד במחצית הראשונה, שניים מהם ליובנטוס המארחת, וגם הרחיק את רודי גרסיה מאמן רומא ואת מנולאס ומורטה אחרי עימות פיזי ביניהם לקראת הסיום.

"ההצגה" של רוקי החלה בדקה ה-26. מייקון נגע בכדור בידו על הקו אחרי בעיטה חופשית של פירלו, אבל השופט הורה על הנקודה הלבנה וטבס כבש. חמש דקות חלפו ורוקי שרק לפנדל גבולי נוסף אחרי עימות בין ליכשטיינר לטוטי, שדייק בעצמו כדי לקבוע שוויון (32). חואן איטורבה כבש את שער השדה היחיד (44) והשלים מהפך, אבל עוד לפני ההפסקה רוקי פינק את את יובה בפנדל הזוי נוסף אחרי הצגה של פוגבה וטבס קבע שוויון במחצית. למרות שקופחה קשות על ידי השופט ואיבדה את המאמן שלה רודי גרסיה שהורחק גם הוא, רומא תקפה במחצית השנייה אבל לא ציפתה למה שהתרחש ארבע דקות לסיום. לאונרדו בונוצ'י, דווקא הוא, כבש שער בכורה מדהים כשהשתלט על כדור חוזר ומטווח של 17 מטרים הפציץ מהאוויר פנימה והכריע את משחק העונה. מנולאס ומורטה שהתעמתו ביניהם הורחקו באחד המשחקים הכי סוערים שנראו בארץ המגף בשנים האחרונות. יובנטוס התבודדה לה בפסגה בעקבות הניצחון הזה עם 18 נקודות ומאזן מושלם. רומא עם הפסד בכורה ובפיגור שלוש נקודות במקום השני.

במשחקים נוספים שנערכו היום: גנואה השיגה 1:2 דרמטי בחוץ על פארמה, לאציו ניצחה 2:3 את ססואולו. סמפדוריה המשיכה את העונה המפתיעה שלה עם עוד ניצחון, 0:1 ביתי על אטאלנטה.

קרלוס ט בס שחקן יובנטוס מול מיראלם פיאניץ' שחקן  רומא. GettyImages
נהנה משני פנדלים מפוקפקים מאוד. קרלוס טבס מול פיאניץ'/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 10: מצב ראשון ליובנטוס. קרלוס טבס הסתנן לרחבה וניסה לבעוט, הכדור הגיע ליורנטה שספק הוכשל ברחבה אבל ג'אנלוקה רוקי השופט הורה להמשיך.

דקה 20: אנדראה פירלו שלח כדור עומק נהדר למרקיסיו, שמזווית לא פשוטה בעט החוצה. מצב מצוין ליובנטוס.

דקה 26: פנדל! אנדראה פירלו בעט כדור חופשי חזק, מייקון עצר אותו בידו ספק בתוך הרחבה. השופט הורה לכדור חופשי על הקו, אבל שינה את החלטתו והורה על הנקודה הלבנה.

דקה 27: גול! קרלוס טבס הלוהט עשה צדק ודייק מהנקודה הלבנה. 0:1 ליובנטוס.

דקה 28: אדום לרודי גרסיה! מאמנה של רומא מחה על ההחלטה להעניק פנדל ליובנטוס והורחק ליציע.

דקה 31: פנדל לרומא! השופט החזיר מהר מאוד פנדל די גבולי בצד השני. ליכשטיינר חיבק את טוטי הרחק מהכדור שהוגבה מצד ימין, אבל רוקי הורה על הנקודה הלבנה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא חוגג. GettyImages
בטוח יהיה לו מה להגיד על השופטים. טוטי/GettyImages

דקה 32: גול! פרנצ'סקו טוטי שסחט את הפנדל דייק מהנקודה הלבנה וכבש שער שני רצוף. 1:1 סוער בטורינו.

דקה 44: גול! רומא משלימה את המהפך עוד לפני ההפסקה. ז'רביניו הנפלא שלח כדור עומק בתזמון מושלם לאיטורבה, שמצא את עצמו מול בופון ובקור רוח בעט לרשת. 1:2 לרומא.

קרלוס טבס שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
גם בסיום הוא חייך. טבס/רויטרס

דקה 45: פנדל שני ליובנטוס ושלישי במשחק! השופט רוקי שוב גנב את ההצגה עם שריקה מאוד מפוקפקת לכדור עונשין מ-11 מטרים אחרי שפיאניץ' ספק נגע בפוגבה שעשה הצגה.

דקה 45: גול! קרלוס טבס בעט חזק לפינה וקבע את תוצאת המחצית - 2:2 סוער בטורינו.

דקה 59: ז'רביניו המצוין סידר עוד מצב לרומא אחרי פריצה מסחררת בצד שמאל שמצאה את מיראלם פיאניץ', שמזוית לא פשוטה בעט החוצה.

דקה 82: אלברו מוראטה שנכנס כמחליף בדקה ה-59 קיבל הרמה מצד ימין ונגח מצוין, אבל הכדור שלו שפשף את המשקוף וחמק החוצה.

דקה 86: איזה גול! לאונרדו בונוצ'י הבלם השתלט על כדור שלא הורחק טוב על ידי הגנת רומא ומטווח של 17 מטר הפציץ מהאוויר לפינה. 2:3 מטורף ליובנטוס.

דקה 89: שני אדומים למנולאס ומורטה! החלוץ הספרדי נכנס חזק מאחור בבלם היווני שלא נשאר חייב וניסה להכות אותו. השופט החליט לעשות סדר והרחיק את שניהם.

שחקני פיורנטינה חוגגים עם חומה בבקאר (מימין). GettyImages
החברים בפיורנטינה תפסו את הראש. חומה בבקאר, מימין/GettyImages

פיורנטינה - אינטר 0:3

וולטר מצארי הסתבך עם תבוסה שנייה ברציפות. פיורנטינה מחפשת כל הזמן פתרונות בחוד בגלל הפציעות הארוכות של ג'וזפה רוסי ומריו גומז, והפעם קיבלה תמורה מהחלוץ הסנגלי חומה בבקאר, שהפציץ בימין מ-25 מטרים בדקה השביעית וגרם אפילו לחבריו לתפוס את הראש. בדקה ה-19 מסר בבקאר לחואן קואדרדו הקולומביאני, שהחל לחזור לעצמו אחרי המונדיאל הנפלא והמעבר שלא יצא אל הפועל וסובב כדור נהדר בימין מ-22 מטרים לקורה ופנימה כדי לחגוג שער ראשון העונה. המסמר האחרון הגיע מהמגן הימני ננאד טומוביץ', שברח משני שחקנים ובעט כדור שטוח אל הרשת בדקה ה-76. סמיר הנדנוביץ' אפילו לא ניסה להגיב, אינטר על הקרשים.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. GettyImages
פרץ בבכי לאחר השער. לורנצו אינסינייה/GettyImages

נאפולי - טורינו 1:2

פאביו קוואליארלה, אוהד נאפולי מילדות והרכש הגדול הראשון של אורליו דה לורנטיס בקיץ 2009, חזר לסן פאולו וכבש משחק רביעי ברציפות במדי טורינו (שלושה בליגה, אחד בליגה האירופית), אבל ירד מנוצח מול קבוצתו לשעבר. החלוץ בן ה-31, מומחה לשערים וירטואוזיים, השתלט בדקה ה-14 על כדור ארוך ששלח לעברו הבלם ניקולה מקסימוביץ', הוריד בחזה ומהאוויר המשיך בימין מזווית קשה אל הרשת של רפאל. שער ראשון שלו בסן פאולו מאז עזב את נאפולי. גונסאלו רשם החמצה כפולה מזעזעת, מיצ'ו נגח לקורה בתחילת מחצית השנייה ובדקה ה-55 הגיע השוויון, כשלורנצו אינסינייה נגח לרשת ופרץ בבכי אחרי תקופה עמוסת ביקורות. המארחת המשיכה ללחוץ וחוסה קאייחון הפך בדקה ה-72 עם ניסיון לכדור רוחב שפגע במגן אורח וחדר פנימה. ניצחון ביתי ראשון לנאפולי.

אלסנדרו מאטרי שחקן גנואה. AP
ניצח את פארמה בתוספת הזמן. מאטרי/AP

משחקים נוספים:

אמפולי - פאלרמו 0:3
לאמפולי: מאסימו מקארונה (4), לורנצו טונלי (33), מנואל פוצ'ארלי (63)

לאציו - ססואולו 2:3
ללאציו: סטפנו מאורי (9), פיליפ ג'ורג'ביץ' (25), אנטוניו קנדרבה (35). לססואולו: דומניקו ברארדי (26 ו-50)

פארמה - גנואה 2:1
לפארמה: מאסימו קודה (66). לגנואה: דומניקו פרוטי (53), אלסנדרו מאטרי (90)

סמפדוריה - אטאלנטה 0:1
לסמפדוריה: מנולו גביאדיני (35)

אודינזה - צ'זנה 1:1
לאודינזה: ברונו פרננדס (62), לצ'זנה: עמנואל קאסצ'ונה (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully