וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 1:3 את מילאן

אינלר כבש, בישל וסיפק מחווה מרגשת, היגואין הוסיף צמד וסיידורף נחל הפסד בכורה בליגה. 0:2 לפיורנטינה על אטאלנטה

גוקאן אינלר שחקן נאפולי. Giuseppe Bellini, GettyImages
מחווה מרגשת. גוקאן אינלר עם החולצה לזכר כרמלו אימבריאני/GettyImages, Giuseppe Bellini

המחזור ה-23 בליגה האיטלקית סיפק הערב (שבת) מפגש גדול ונוסטלגי, בו נאפולי השלישית הרשימה וניצחה 1:3 את מילאן, אצלה נחל קלרנס סיידורף את הפסדו הראשון כמאמן בסרייה A. פיורנטינה נותרה בפיגור שלוש נקודות מנאפולי, אחרי 0:2 ביתי על אטאלנטה. אודינזה המשיכה את המומנטום עם 0:3 בפריולי על קייבו.

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי. רויטרס
שער אחד בסיבוב הראשון, צמד הפעם. גונסאלו היגואין/רויטרס

נאפולי - מילאן 1:3

אחרי שבוע עגום שכלל תבוסה בליגה מול אטאלנטה והפסד דרמטי במשחק הראשון בחצי גמר הגביע לרומא, נאפולי חזרה לסן פאולו וגם חזרה לחייך. מילאן של קלרנס סיידורף הגיעה כדי לנקום על ההפסד 2:1 בסן סירו בסיבוב הראשון, אך נחלה הפסד גבוה יותר - הראשון של סיידורף כמאמן בליגה האיטלקית. הפתיחה דווקא הייתה כולה של הרוסונרי. כבר אחרי שמונה דקות בבכורה שלו, עאדל טעראבט, שחקן נבחרת מרוקו המושאל מק.פ.ר, הראה כמה כישרון טמון בו כשדהר באין מפריע על פני 50 מטרים, נותר חופשי ומ-20 מטרים בעט תוך כדי ריצה לפינה של פפה ריינה. מילאן עלתה ליתרון ושקעה באשליות.

נאפולי לא נבהלה, ושלוש דקות לאחר מכן גוקאן אינלר השווה. קפטן נבחרת שוויץ בעט בשמאל מ-30 מטרים, הכדור פגע בנייג'ל דה יונג, עשה קשת גבוהה ונעצר רק ברשת. אינלר רץ והניף חולצה לבנה עם הספרה 7, לזכר כרמלו אימבריאני, שחקן נאפולי לשעבר שהלך לעולמו לפני שנה בגיל 37, לאחר שסבל ממחלת הלוקמיה. אינלר, שכבש מול מילאן במשחק הביתי (2:2) גם בעונה שעברה, לא היה מוכן לתיקו נוסף ובדקה ה-56 הגביה כדור אותו גונסאלו היגואין המשיך עם הראש פנימה. החלוץ הארגנטינאי, כבש גם בסיבוב הראשון מול מילאן, לא הסתפק בשער אחד ובדקה ה-82 היה במקום כדי לסיים התקפה נהדרת. מארק האמשיק מצא בצד ימין את חוסה קאייחון, שהעביר רוחב וסידר להיגואין את ה-12 שלו העונה בליגה. נאפולי עם דאבל ראשון על מילאן זה 18 שנים, רק שלוש נקודות מרומא השנייה (לה שני משחקים חסרים).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עאדל טעראבט שחקן מילאן. Giuseppe Bellini, GettyImages
שער אחרי שמונה דקות בבכורה, אבל מי יזכור? עאדל טעראבט/GettyImages, Giuseppe Bellini

פיורנטינה - אטאלנטה 0:2

המארחת לא הצליחה לנצל את הגמגום של נאפולי בשבועות האחרונים כדי להיצמד לקבוצה מהדרום, ובשני המחזורים הקודמים היא אספה רק נקודה אחת משש אפשריות כשסיימה בתיקו נגד גנואה והפסידה בקליארי, אבל הערב עשתה הקבוצה מפירנצה ניצחון חשוב מאוד שהצמיד אותה לנאפוליטנים במקום השלישי. ג'וזפה רוסי ומריו גומז הפצועים המשיכו להיעדר אבל יוסיפ איליצ'יץ' כבש את הראשון של פיורנטינה כבר בדקה ה-16. רפאל וולסקי הפולני חתם את הניצחון עם כיבוש נוסף בדקה ה-86. הקבוצה מברגמו, שבמחזור הקודם עשתה את העבודה לפיורנטינה כשהביסה את נאפולי, חזרה לסורה ונותרה במקום ה-12.

שחקן פיורנטינה יוסיפ איליצ'יץ' חוגג שער. Gabriele Maltinti, GettyImages
אפשר גם בלי רוסי וגומז. יוסיפ איליצ'יץ' חוגג עם אלסנדרו מאטרי/GettyImages, Gabriele Maltinti

אודינזה - קייבו 0:3
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (56), ברונו פרננדס (74), עמנואל באדו (86).

שחקן אודינזה אנטוניו די נטאלה חוגג עם עמנואל באדו. GettyImages
ממשיך בסיבוב הפרידה שלו מהכדורגל האיטלקי. אנטוניו די נטאלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully