וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 1:2 את פיורנטינה, יובה הביסה

קאייחון ומרטנס סידרו לאורחים ניצחון בקרב הצמרת, האלופה חגגה עם 0:4 על קטאניה. קאקה כבש ב-1:1 של מילאן ולאציו

המחזור העשירי בסרייה A סיפק קרב איתנים בין פיורנטינה לנאפולי, שהסתיים בניצחונה של האורחת 1:2. נאפולי שמרה על המקום השני, כשצמודה אליה עם 25 נקודות היא יובנטוס, שהביסה 0:4 את קטאניה. מילאן שמטה נקודות עם 1:1 מאכזב מבחינתה מול לאציו, בעוד ליבורנו וטורינו סיפקו דרמה עם 3:3. ורונה ולוקה טוני חזק בצמרת אחרי 0:2 על סמפדוריה.

חוסה קאייחון שחקן נאפולי חוגג. Gabriele Maltinti, GettyImages
הצלחה גדולה בנאפולי. חוסה קאייחון/GettyImages, Gabriele Maltinti

פיורנטינה - נאפולי 2:1

קרב הצמרת בארטמיו פרנקי היה שייך כל כולו לשחקני הרכש של נאפולי, שהנחילו לפיורנטינה הפסד ביתי ראשון העונה. וינצ'נזו מונטלה קיווה ששחקניו יספקו תצוגה דומה לזו מהמחצית השנייה הקסומה מול יובנטוס, אבל הפעם הוויולה חזרה רק פעם אחת. לא יותר. רפא בניטס הפתיע כשהשאיר את מארק האמשיק ולורנצו אינסינייה על הספסל, אבל קיבל שער נפלא מהאוויר מחוסה קאייחון (12) ושער בכורה נאה מדריס מרטנס הבלגי (36). ג'וזפה רוסי הלוהט רק השווה זמנית עם פנדלבדקה ה-28, כשלאחר מכן חבריו ניסו להשיג בכוח פנדל נוסף, אך צברו במקום שלושה צהובים וגם אדום של חואן קואדראדו בתוספת הזמן, דווקא כשהיה זכאי לשריקה. נאפולי, למרות הרחקתו של כריסטיאן מאג'ו, משיגה ניצחון יוקרתי.

דקה 12: גול! איזה ביצוע של צמד שחקני הרכש מריאל מדריד. היגואין הגביה עם החלק החיצון מצד שמאל, קאייחון חיכה בצד השני והניף את רגל ימין כדי לירות פנימה מהאוויר. שער חמישי העונה לקאייחון, 0:1 לנאפולי.

דקה 28: גול! פרננדס ספק דחף את סאביץ' ברחבה וזיכה את פיורנטינה בפנדל. רוסי לקח אחריות ודייק מהנקודה הלבנה עם התשיעי שלו העונה. 1:1.

דקה 36: גול! מרטנס ביצע דאבל פס עם היגואין, חדר לרחבה מצד שמאל וברגל שמאל ירה לפינה הרחוקה. שער בכורה נהדר לבלגי, 1:2 לנאפולי.

דקה 80: כרטיס אדום! מאג'ו ביצע עבירה מטופשת וספג צהוב שני. נאפולי ב-10 שחקנים.

דקה 90: כרטיס אדום! אחרי שתי התחזויות ברורות של פיורנטינה, קואדראדו דווקא הוכשל ברחבה אך ספג צהוב שני והורחק. זה כנראה העונש על ההתחזויות הקודמות. שתי הקבוצות ב-10 שחקנים.

ג'וזפה רוסי שחקן פיורנטינה בועט פנדל. רויטרס
שוויון זמני בלבד. ג'וזפה רוסי/רויטרס

יובנטוס - קטאניה 0:4

הגברת הזקנה קיבלה יריבה בהזמנה והשיגה את ניצחונה הגבוה ביותר העונה, אחרי תקופה לא משכנעת בעליל. קטאניה עוד עשתה קולות של מאבק בפתיחה ואולי חלמה על ניצחון ראשון מול יובנטוס מאז דצמבר 2009, אבל השער של ארתורו וידאל בדקה ה-26 שבר אותה. אנדראה פירלו הגדיל את היתרון בכדור חופשי עוד לפני ההפסקה, ובמחצית השנייה היו אלה קרלוס טבס ולאונרדו בונוצ'י שהצטרפו לחגיגה. יובנטוס שלישית עם 25 נקודות, צמודה לנאפולי ורחוקה שתי נקודות מרומא המוליכה (משחק חסר).

דקה 26: גול! וידאל הצ'יליאני בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע בשחקן אורח, הטעה את השוער ונעצר רק ברשת. שער חמישי העונה לצ'יליאני, 0:1 ליובנטוס.

דקה 34: גול! פירלו סובב כדור חופשי מ-20 מטרים בחצי גובה למרכז השער, השוער אנדוחאר חלם וספג. שער שני העונה לפירלו, 0:2 ליובנטוס.

דקה 66: גול! טבס ביצע דאבל פס עם יורנטה, באדיבות הגנת קטאניה, וסיים עם גלגול פנימה. שער שישי לארגנטינאי, 0:3 קל ליובנטוס.

דקה 71: גול! ג'ובינקו המחליף הוציא קרן קצרה, קיבל בחזרה וחדר לרחבה כדי לבשל לבלם בונוצ'י שער קל, הראשון שלו בליגה מאז אפריל 2012. זה כבר 0:4 ליובנטוס.

אנדראה פירלו שחקן יובנטוס. AP
שער שני העונה. אנדראה פירלו/AP

מילאן - לאציו 1:1

גם שער נדיר של קאקה, הראשון שלו במדי הרוסונרי מאז מאי 2009, לא עזר למילאן להשיג ניצחון ולהרגיע מעט את הלחץ סביב המועדון. עם 12 נקודות בלבד מ-30 אפשריות, מילאן לא יכולה לחלום על אליפות וגם המקומות בליגת האלופות נראים כרגע רחוקים מאוד. לאציו, שלא ניצחה את מילאן בסן סירו מאז ה-3 בספטמבר 1989, כשלה גם בניסיון ה-24, אבל לפחות חילצה נקודה בזכות נגיחה של הבלם מיקאל סיאני.

דקה 54: גול! באלוטלי השאיר כדור לקאקה, שמקצה הרחבה בעט בימין לחיבורים הרחוקים. שער נהדר, הראשון של הברזילאי במילאן מאז מאי 2009.

דקה 72: גול! קנדרבה פרץ מימין והגביה, הבלם סיאני נותר ברחבה ונגח באין מפריע לרשת של גבריאל. שער ללאציו, 1:1.

מסימיליאנו אלגרי מאמן מילאן עם קאקה. רויטרס
הספיק רק לנקודה. מסימיליאנו אלגרי עם קאקה/רויטרס

יתר משחקי המחזור

ליבורנו - טורינו 3:3
לליבורנו: פאוליניו (25), לאנדרו גרקו (34), אמרסון (63). לטורינו: צ'ירו אימובילה (4), קמיל גליק (8), אלסיו צ'רצ'י (87 בפנדל)

ורונה - סמפדוריה 0:2
לוורונה: חואן איגנסיו גומס טאלב (51), לוקה טוני (78)

ססואולו - אודינזה 2:1
לססואולו: סימונה זאזה (25). לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (18 בפנדל), לואיס מוריאל (56)

קליארי - בולוניה 3:0
לבולוניה: גיורגי גאריקס (26), פנאיוטיס קונה (58), מיקלה פציינצה (61)

גנואה - פארמה 0:1
לגנואה: אלברטו ג'ילארדינו (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully