וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מריו באלוטלי הורחק משלושה משחקים

חלוץ מילאן זעם על השופט בתום ההפסד לנאפולי ושילם בגדול. יחמיץ את הקרב מול יובנטוס. אלגרי: "צריך ללמוד להיות בשקט"

המחזור הרביעי בליגה האיטלקית סיפק דרמות, אקשן וגם תוצאה אחת היסטורית. מאז 1986 נאפולי לא ניצחה את מילאן בסן סירו, אבל אמש (ראשון) זה סוף סוף קרה. ההפרטנופי ניצחו 1:2 את הרוסונרי משערים של בריטוס (6) והיגואין (54), ומריו באלוטלי, שצימק למילאן בתוספת הזמן, רשם לפני כן את החמצת הפנדל הראשונה בקריירה שלו, כשפפה ריינה הדף את הכדור שבעט מהנקודה הלבנה בדקה ה-61. אחרי רצף של 26 כיבושים מהנקודה הלבנה, מגע הקסם של באלוטלי נעלם.

אם זה לא הספיק, הרי שלאחר שריקת הסיום הביע החלוץ את מורת רוחו בפני השופט, והורחק. הערב החליטו בהתאחדות הכדורגל האיטלקית כי מעלליו של באלוטלי יעלו לו בהרחקה משלושה משחקים, ובעוד שמילאן צפויה לערער על ההחלטה, סופר מריו ככל הנראה יחמיץ את משחקי הליגה מול בולוניה, סמפדוריה, וכן את הקרב הענק מול יובנטוס.

מריו באלוטלי שחקן מילאן מאוכזב לאחר שהחמיץ פנדל, מארק האמשיק שחקן נאפולי חוגג. GettyImages
לא משחק שירצה לזכור. באלוטלי/GettyImages

"לא דיברתי עם מריו", אמר אלגרי לאחר המשחק, "הבנתי שהוא ספג כרטיס צהוב נוסף בסוף והורחק, כי התלונן שפגעו בו מאחור לאורך המשחק. ההיסטריה הזאת של באלוטלי מיותרת. כשמשחק נגמר עדיף להיות קצת בשקט ולא להתווכח עם השופט ובאלוטלי צריך ללמוד את זה. אני מעדיף שנשחק יפה ונפסיד מאשר נשחק רע ונוציא תוצאה טובה. מלבד עשר הדקות הראשונות זאה היה המשחק הכי טוב שלנו עד עכשיו העונה". מילאן מדורגת רק במקום ה-11 עם ארבע נקודות מ-12 אפשריות והלחץ בסן סירו מאמיר. "אנחנו חייבים לאסוף נקודות, ויש לי רעיונות איך לתקן את המצב, אבל אני חייב שחלק מהשחקנים יחלים מהפציעות".

"כמו תמיד, למדתי את השחקנים של מילאן וגם את באלוטלי", אמר פפה ריינה, "ידענו שהוא בועט טוב, אבל הצלחתי להדוף. זה נתן לנו אקסטרה מוטיבציה, והניצחון נותן לנו דחיפה להמשך".

"שיחקנו יחד כקבוצה וזה חשוב מאוד, כי אם משחקים יחד אז האיכות של השחקנים באה לידי ביטוי והם זורחים", אמר מאמן נאפולי רפא בניטס אחרי הניצחון הגדול. "אנחנו נראים כמו שאני אוהב, הייתי אומר שאנחנו ב-73 אחוזים מהיכולת שלנו, ויכולים עוד להשתפר ולשייף את הדברים הקטנים, וכשנעשה את זה יהיה לנו יותר קל לנצח". לא ברור איך בניטס שקלל את הנתונים והגיע דווקא ל-73 אחוזים, אבל מה שבטוח, הוא מאושר אחרי הההופעה בסן סירו. "המאמן תמיד שמח כשהקבוצה מנצחת".

"כי חשוב היה להראות אופי. מילאן שיחקה טוב, היה לנו קשה עם באלוטלי", הוסיף פניטס, והחמיא לפפה ריינה, שהיה לשוער הראשון שעוצר את החלוץ האיטלקי מהנקודה הלבנה וגורם לו להחמיץ פנדל לראשונה בקריירה. "אספנו מידע על בועטי פנדלים במשך שנים", אמר המאמן, "מאמן השוערים שלנו עשה עבודה טובה, כמו שהוא עשה נגד מילאן בגמר ההוא באיסטנבול, ידענו לאן ארבעה מתוך חמישה בועטים בגמר ההוא יבעטו".

פפה ריינה שוער נאפולי לאחר שעצר פנדל של מריו באלוטלי. רויטרס
קטע את הרצף של סופר-מריו. ריינה אחרי הדיפת הפנדל/רויטרס

משחק גדול נוסף ששוחק אמש באיטליה נערך באולימפיקו, שם רומא רשמה ניצחון 0:2 על לאציו בדרבי ד'לה קפיטולינה, והג'אלורוסי עדיין מושלמים מתחילת העונה. פדריקו בלצארטי מצא את הרשת עם בעיטה יפה מהאוויר בדקה ה-63, ובדקה ה-94 רומא קינחה עם פנדל מוצלח את אדם ליאיץ', כשלאציו בעשרה שחקנים מהדקה ה-81 לאחר הרחקתו של אנדרה דיאס.

"אני מאושר", אמר בלצארטי לאחר הניצחון, "כשראיתי את דה רוסי בוכה, בכיתי איתו, זה היה רגע מאוד אמוציונלי, הניצחון בדרבי יכול לשנות את כל המסלול שלנו העונה".

פדריקו בלצארטי שחקן רומא חוגג עם האוהדים אחרי שער בדרבי. רויטרס
המופע של שיא הרגש. בלצארטי חוגג עם אוהדי רומא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully