וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:4 ליובנטוס על לאציו, צמד לוידאל

משחק גדול של הצ'יליאני, שגם בישל את הרביעי לטבס, הוליך את האלופה לניצחון על מחזיקת הגביע. 2:4 לנאפולי בקייבו

אחרי מחזור ראשון מרתק שטמן בחובו הפתעה גדולה בדמות הפסדה של מילאן בוורונה, המחזור השני בליגה האיטלקית יצא לדרך היום (שבת) עם שני משחקים מסקרנים מאוד. במשחק המרכזי ניצחה יובנטוס האלופה 1:4 את מחזיקת הגביע, שבועיים אחרי ה-0:4 בסופר קאפ האיטלקי. במשחק שפתח את המחזור הרשימה נאפולי שוב עם 2:4 גדול בחוץ על קייבו. גונסאלו היגואין כבש שער בכורה בליגה, האמשיק הוסיף צמד.

שחקני יובנטוס חוגגים עם ארתורו וידאל. רויטרס
הוליך את יובה לעוד ניצחון. וידאל/רויטרס

יובנטוס - לאציו 1:4

לפני פחות משבועיים נפגשו האלופה ומחזיקת הגביע בסופרקאפ במה שהפך מהר מאוד לטיול קליל עבור הגברת הזקנה. פוגבה, קייליני וטבס כבשו והשתתפו בחגיגה של יובה שהסתיימה ב-0:4 וגם הפעם הגברת הזקנה לא התקשתה לשמור על מאזן מושלם ולהשיג ניצחון חלק מול לאציו היומרנית, ששוב הוכיחה שאין לה מה למכור מול האלופה.

קרלוס טבס, שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על סמפדוריה במחזור הפתיחה, פתח שוב בחוד של קונטה ושוב כבש, אבל כוכב המשחק הזה היה ארתורו וידאל המצוין עם צמד. הקשר הצ'יליאני פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-14 כשקיבל כדור עומק נהדר מפול פוגבה ומקרוב בעט פנימה. 13 דקות בלבד עברו והצ'יליאני השלים צמד, כשהפעם לאונרדו בונוצ'י היה על תקן המבשל. מירוסלאב קלוסה ניצל טעות של בופון וצימק ל-2:1 בדקה ה-29, אבל מירקו ווצ'יניץ' המונטנגרי הבטיח את הניצחון בדקה ה-49 אחרי עוד בישול של בונוצ'י הבלם. לאציו קיבלה מכה נוספת בדקה ה-64 כשאיבדה את הרננס הכוכב שלה שקיבל צהוב שני אחרי נגיעת יד מכוונת. בדקה ה-78 הגיע הקינוח של טבס שקיבל כדור מוידאל ומ-16 מטרים הסתובב ובעט באלגנתיות לפינה. שוב רביעיה ליובה מול הרומאים.

אחרי שני מחזורים בלבד יובה כבר צמודה לנאפולי בפסגה כשלשתיים מאזן מושלם עם שש נקודות ובעיקר יכולת מרשימה מאוד בפרק כה מוקדם של העונה. לאציו מנגד, תחפש נקודות במחזור הבא מול קייבו בבית.

מארק האמשיק נאפולי חוגג שער. רויטרס
שני משחקים, ארבעה שערים. מארק האמשיק/רויטרס

קייבו - נאפולי 4:2

הפרטנופי פתחו את העונה מצוין עם 0:3 קליל מול בולוניה, והמשיכו את המומנטום שלהם עם ניצחון מרשים על החמורים המעופפים. גונסאלו היגואין שנפצע בתאונת שייט לפני המשחק ונזקק לתפרים בלסת, פתח בהרכב של רפא בניטס ואף כבש שער בכורה, אבל כוכב המשחק הזה היה מארק האמשיק, שאחרי הצמד במחזור הפתיחה, הוסיף צמד נוסף והפך לראשון שעושה זאת בשני המחזורים הראשונים מאז אלסנדרו דל פיירו לפני 11 שנים. הסלובקי היה זה שפתח את חגיגת השערים בדקה ה-13 אחרי שקיבל כדור מצוין מלורנצו אינסינייה ומחוץ לרחבה בעט שטוח פנימה. אלברטו פאלוסקי השווה למארחים בדקה ה-24, אבל חוסה קאייחון, הרכש מריאל מדריד שכבש גם במחזור הפתיחה, החזיר את היתרון לנאפולי ומי שהתכבד בבישול היה גונסאלו היגואין.

החלוץ הארגנטינאי ניצל טעות בהגנת קייבו, פרץ מצד שמאל ושלח רוחב גאוני מבין כל הגנת קייבו היישר לרגלו של הספרדי שמקרוב בעט פנימה. פאלושי השלים צמד עוד לפני המחצית וקבע 2:2 בהפסקה אבל האמשיק הנהדר קבע 2:3 בדקה ה-64 ובדקה ה-70 הגיע הקינוח של היגואין שקיבל כדור עומק מאינסינייה ומקרוב בעט פנימה וחגג עם חבריו ניצחון מרשים. נאפולי עם שבעה שערי זכות ושש נקודות בשני מחזורי הפתיחה וביכולת הזו היא בהחלט יכולה לתת פייט ליובנטוס על הסקודטו.

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
משחק נהדר שלו מול לאציו. וידאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully