וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ירו פרארה פוטר מסמפדוריה, דליו רוסי יחליפו

כוכב העבר של יובנטוס סיים את תפקידו לאחר שהפסיד בתשעה מ-12 המחזורים האחרונים. יאקיני יאמן את סיינה במקום קוסמי

צ'ירו פרארה פוטר מתפקידו כמאמן סמפדוריה. בלם העבר של יובנטוס ונבחרת איטליה דווקא התחיל את העונה נהדר והדהים את מילאן במחזור הפתיחה, אבל תשעה הפסדים ב-12 המחזורים האחרונים, כולל 3:1 לקטאניה אתמול (ראשון) הובילו לסיום דרכו במועדון. עבור פרארה מדובר בפיטורים שניים, אחרי שהחזיק מעמד במשך תקופה קצרה ביובנטוס ב-2009/10.

מי שכבר מונה כמחליפו הוא דליו רוסי, שזכה עם לאציו בגביע ב-2009 ויערוך את הבכורה כמאמן סמפדוריה דווקא מול הביאנקוצ'לסטי. רוסי, כזכור, עזב במאי את פיורנטינה אחרי שחבט בפניו של שחקנו אדם ליאיץ', שהעליב את בנו של המאמן לאחר שהוחלף. גם המנהל הספורטיבי פסקואלה סנסיבילה פוטר ובמקומו מונה קרלו אוסטי.

צ'ירו פרארה מאמן סמפדוריה. Valerio Pennicino, GettyImages
שוב לא מחזיק מעמד בתפקיד. צ'ירו פרארה/GettyImages, Valerio Pennicino

בעוד סמפדוריה נמצאת שלוש נקודות מעל הקו האדום, סיינה שקועה בצרות עוד יותר גדולות כשהיא במקום האחרון ובמרחק ארבע נקודות מחוף מבטחים. סיינה הובסה 4:1 בידי פיורנטינה בדרבי הטוסקני, והמאמן סרסה קוסמי שילם את המחיר. ג'וזפה יאקיני, שעבד בעבר בסמפדוריה, ברשיה וקייבו, ינסה לחולל ניסים ולהציל את סיינה מירידה.

* פיטורי מאמנים גם בצרפת: אלכס דופון סיים את תפקידו באז'קסיו, אליה הגיע בקיץ אחרי שנים יפות בברסט. דופון בן ה-58 סבל מיחסים עכורים עם השחקנים המובילים של המועדון מקורסיקה, שנמצא במקום ה-14 ומקדים בשלוש נקודות את הקו האדום.

סרסה קוסמי מאמנה החדש של לצ'ה. Maurizio Lagana, GettyImages
הוא עוד ישוב. סרסה קוסמי/GettyImages, Maurizio Lagana

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully