וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי הפסידה 3:2 לבולוניה

הקבוצה של מצארי שמטה יתרון, בו החזיקה עד הדקה ה-87 והתרחקה שמונה נקודות מהפסגה. שער ענק לפנאיוטיס קונה

המחזור ה-17 בסרייה A האיטלקית נפתח ביום שבת, ונמשך היום עם שמונה משחקים. משחק הצהריים בישר על דרבי טוסקני בו הביסה פיורנטינה את סיינה 1:4 ובהמשך יובנטוס השיגה 0:3 קל על אטאלנטה ומילאן ניצחה את פסקארה 1:4. המחזור ננעל בסופו של דבר עם הפסד מביך של נאפולי, ששמטה יתרון בו החזיקה עד הדקה ה-87, וסיימה ב-3:2 מול בולוניה.

אדינסון קבאני שחקן נאפולי. AP
איזו אכזבה. קבאני/AP

יובנטוס - אטאלנטה 0:3

הגברת הזקנה לא הפסידה לנראזורי מברגמו בליגה מאז פברואר 2001 ובבית מאז 1990 והם בוודאי לא התכוונו שזה יקרה להם הפעם. מירקו ווצ'יניץ' שלח מסר ראשון עם שער כבר בדקה השנייה, אנדרה פירלו הכפיל בדקה ה-14 עם בעיטה חופשית יפהפיה וקלאודיו מרקיזיו השלים פתיחת מושלמת עם ה-0:3 בדקה ה-27. גם הדקות הבאות היו בסימן השליטה של יובה, אבל היא לא הצליחה להגדיל את התוצאה ו"הסתפקה" ב-0:3 ובשמירה על פער בטוח בפסגה.

שחקן יובנטוס, מירקו ווצ'יניץ'. Valerio Pennicino, GettyImages
כבש כבר אחרי שתי דקות. ווצ'יניץ'/GettyImages, Valerio Pennicino

מילאן - פסקארה 1:4

השחקנים באדום-שחור כבשו היום רק שני שערים אחד מול שלושה שהבקיעו התכולים-לבנים, אבל בכל זאת ניצחו. מילאן עלתה ליתרון כבר בדקה הראשונה אחרי מהלך קבוצתי יפה שכלל צירופים באזור הרחבה של האורחים ומסירת רוחב מדויקת של סטפן אל שעראווי לאנטוניו נוצ'רינו, שקבע 0:1 מקרוב. אחרי שנטלו את ההובלה, המילאנזים נרגעו קצת עד שבדקה ה-51 אלביס אברוסקאטו ניסה להרחיק בעזרת הראש ונגח לשערו הוא. שער עצמי ו-0:2. כריסטיאן טרליצי צימק בדקה ה-56, אבל ג'ונתאס הבקיע שער עצמי נוסף בדקה ה-79 ואל שעראווי חתם בדקה ה-81. שערו ה-14 העונה של החלוץ הצעיר.

שחקן מילאן, אנטוניו נוצ'רינו. Antonio Calanni, AP
ניצחון ליגה רביעי ברציפות. נוצ'רינו/AP, Antonio Calanni

פיורנטינה - סיינה 1:4

הוויולה חזרו למסלול הניצחונות עם שלוש נקודות מרשימות בדרבי של טוסקנה וחזרה אפשרית למאבק על אחד משלושת המקומות הראשונים. לוקה טוני כבש ראשון בנגיחה אופיינית בדקה ה-16 ודויד פיסארו קבע 0:2 בפנדל אחרי שלוש דקות כדי לבסס את היתרון הסגול. אלברטו אקווילאני הוסיף את השלישי רגע לפני המחצית. רג'ינלדו צימק עם בעיטה חזקה בדקה ה-70, אבל העיר את המארחת שהגיבה עם עוד נגיחה מדויקת של טוני 10 דקות לסיום. אקוויליאני עוד הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-87 אחרי שמאסימו פאצ'י ביצע עבירה בתוך הרחבה והורחק, אבל זה לא מנע ניצחון יפה. 1:4 בסיום.

חלוץ פיורנטינה, לוקה טוני. GettyImages
שני שערים אופיינים. טוני/GettyImages

נאפולי - בולוניה 3:2

איזו אכזבה עצומה לנאפוליטנים, שרשמו הפסד שני ברציפות ונותרו עם 33 נקודות בלבד במקום השלישי, לאחר ששמטו יתרון בו החזיקו עד הדקה ה-87 וכבר אחרי שחזרו מפיגור בעצמם. נאפולי למעשה החמיצה אפשרות לנצל את המעידה של אינטר ומי שיוצאות מחייכות מהמחזור הזה הן לאציו, שנדבקה לשנייה והשלישית, ויובנטוס כמובן, שהגדילה את הפער בצמרת לשבע נקודות. מנגד, בולוניה עלתה למקום ה-12 עם 18 נקודות.

בולוניה עלתה ליתרון מפתיע בדקה העשירית כשמסירת רוחב של ניקולו צ'רובין עברה את כל הגנת נאפולי והגיע למאנולו גביאדיני, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. נאפולי מצאה את השוויון בדקה ה-50 כשפדריקו אליארדי הדף לא מספיק טוב מסירת רוחב של לורנצו אינסינייה, אלסנדרו גמבריני הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט פנימה את ה-1:1.

בדקה ה-70 הצליחה הקבוצה של וולטר מצארי להשלים את המהפך כשמסירת רוחב של אינסינייה מצאה את אדינסון קבאני, שעלה מעל השומר שלו ונגח נהדר פנימה את ה-1:2. אבל האורחת הצליחה למצוא את השוויון, ועוד איזה שוויון בדקה ה-87. גיורגי גאריקס הגביה לרחבה, שם המתין פנאיוטיס קונה שבעט וולה אדיר מהאוויר לחיבורים כדי לקבוע 2:2 אדיר. המהפך הושלם בדקה ה-89 כשכדור חופשי של אלסנדרו דיאמנטי מצא את דניאלה פורטנובה, שנגח נהדר פנימה את ה-2:3.

קייבו - רומא 0:1
לקייבו: סרג'יו פליסייה (87)

קטאניה - סמפדוריה 1:3
לקאניה: מריו פגליאלונגה (55), גונסאלו ברחסיו (65), לוקאס קסטרו (90). לסמפדוריה: אנצו מארסקה (29 בפנדל)

גנואה - טורינו 1:1
לגנואה: אנדראס גרנקוויסט (29). לטורינו: רולאנדו ביאנקי (19)

פארמה - קליארי 1:4
לפארמה: אישק בלפודיל (22, 86), ג'ונתן ביאביאני (55), חיימה ואלדס (65 בפנדל). לקליארי: מרקו סאו (20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully