וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 0:1 את גנואה

אל שעראווי כבש ביום הולדתו ה-20 והציל את אלגרי עם ניצחון ביתי דחוק. סיינה ופאלרמו נפרדו בתיקו. זהבי לא שותף

רוב משחקי המחזור התשיעי בליגה האיטלקית ייערכו ביום ראשון, אבל היום (שבת) נפתח קצת התיאבון עם שני משחקים חשובים מאוד. מילאן, חזרה לליגה אחרי ההפסד למלאגה בליגת האלופות והצליחה להשיג ניצחון קשה אך יקר מאוד, 0:1 על גנואה החלשה בזכות שער של סטפן אל שעראווי בדקה ה-77. עוד לפני כן סיינה ופאלרמו נפרדו ב-0:0 במשחק בו ערן זהבי לא שותף.

סטפן אל שעראווי שחקן מילאן. AP
יום הולדת שמח. סטפן אל שעראווי/AP

מילאן - גנואה 0:1

אחרי שני הפסדי ליגה והפסד נוסף למלאגה בליגת האלופות באמצע השבוע, אירחה מילאן את גנואה, והשיגה שלוש נקודות יקרות מאוד. מסימיליאנו אלגרי, מאמנה של מילאן שנמצא בסכנת פיטורים ממשית, הפתיע כשהחליט לפתוח עם אלשנדרה פאטו, החלוץ הברזילאי שראה הרכב לראשונה מזה שמונה חודשים. אולם, מי שהציל את מילאן ואולי את משרתו של אלגרי היה סטפן אל שעראווי, ילד הפלא ממוצא מצרי שכבש מקרוב שער ניצחון יקר מפז בדקה ה-77 והרגיע את האוהדים הזועמים של הקבוצה ממילאנו. השער, אגב, היה צריך להיפסל, שכן המבשל איניאציו אבאטה היה בנבדל כשקיבל את הכדור באגף הימני.

הניצחון הזה נתן המון אוויר לרוסונרי, שברחו מהתחתית הלוהטת וטיפסו מהמקום ה-17 עד למקום התשיעי, על חשבונה של גנואה, שגם היא פתחה את העונה לא טוב ופיטרה את מאמנה בתחילת השבוע. במחזור הבא תצא מילאן למשחק חוץ לא פשוט מול פאלרמו של ערן זהבי. גנואה תחפש ניצחון ביתי מול פיורנטינה.

סטפן אל שעראווי, מילאן. רויטרס
שער שהיה צריך להיפסל/רויטרס

סיינה - פאלרמו 0:0

מקום 20 מול מקום 19, כיאה למשחק בין שתי נועלות הטבלה ערב המחזור, 90 הדקות בארטמיו פרנקי הסתיימו ללא שערים. אז סיינה אמנם עצרה רצף של שלושה הפסדים ופאלרמו חזרה מטוסקנה עם נקודה, אבל אף אחת מהן לא יכולה להיות מרוצה. ערן זהבי לא שותף במדי פאלרמו.

אדגר בארטו שחקן פאלרמו נתקל בשחקן סיינה כריסטיאנו דל גרוסו. AP
0:0, כיאה למשחק בין שתי האחרונות בטבלה ערב המחזור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully