וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:4 ענק ליובנטוס על רומא, 1:1 למילאן ופארמה

האלופה חגגה מול הג'יאלורוסי, כולל שלושה שערים בשמונה דקות. אל שעראווי שוב כבש, אבל הרוסונרי שמטו נקודות

המחזור השישי בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת), עם שני משחקים מסקרנים. מסימיליאנו אלגרי ומילאן שוב שמטו נקודות, אחרי 1:1 בפארמה ומעמדו של המאמן מעורער מתמיד. האלופה יובנטוס, ששמטה נקודות ראשונות במחזור שעבר לאחר תיקו מאופס עם פיורנטינה, הביסה 1:4 את רומא. ביום ראשון יושלמו שאר משחקי המחזור.

יובנטוס - רומא 1:4

מי יעצור את יובנטוס? ולמה בכלל לעצור את יובנטוס? האלופה ממשיכה לדרוס כל דבר שזז והיא הגיעה ל-45 משחקים ללא הפסד, 13 בלבד פחות מהשיא של מילאן. כרגע לא נראה שיש מישהו שיכול לעצור את הגברת הזקנה בצמרת.

לעיני הקהל הביתי שלה, יובנטוס פתחה פשוט בטירוף. בדקה ה-11 אנדראה פירלו הבלתי נגמר שלח כדור חופשי שטוח וחכם מ-18 מטרים, היישר לרשת של מרטין סטקלנבורג האומלל. חלפו חמש דקות וזה כבר 0:2, אחרי שארתורו וידאל דייק מהנקודה הלבנה. הבליץ הענק נמשך בדקה ה-91, כשמאטרי השתלט נהדר עם החזה על כדור ארוך וגילגל פנימה את השלישי של יובה תוך שמונה דקות, כדי לסגור את הסיפור במהרה.

פבלו אוסבלדו עוד צימק בפנדל בדקה ה-69, אבל ג'ובינקו היה שם כדי לכבוש את הרביעי בדקה האחרונה. עונה שנייה שיובה מחוררת את הרשת של הג'יאלורוסי עם ארבעה שערים ואחרי התיקו המאכזב באמצע השבוע מול פיורנטינה, היא שוב על הגל. רומא נבלמת אחרי פתיחת עונה לא רעה.

פארמה - מילאן 1:1

הרוסונרי ממשיכים לשמוט נקודות והפעם נפלו בטרדיני של פארמה, למרות שכבר הוליכו. סטפן אל שעראווי, שנמצא בכושר יוצא דופן, העלה את מילאן ליתרון בדקה ה-50 לאחר שגלש לכדור ושלח אותו ברגל שמאל מקרוב לרשת של אנטוניו מיראנטה. שער רביעי לחלוץ תוך שבוע.

היתרון החזיק מעמד 16 דקות בלבד, עד שריקרדו מונטוליבו הכשיל את סוטוריס ניניס ואת הכדור החופשי לקח דניאלה גאלופה, ששלח אותו לפינה הימנית ופנימה.

מילאן בעטה 17 פעמים לשער, מתוכן תשע בעיטות למסגרת, אבל לא הצליחה לנצח והיא רק עם שבע נקודות לאחר שישה מחזורים, בזמן שהצמרת בורחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully