וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר פטקוביץ': "המהלך של קלוזה פגע בנו"

מאמנו של החלוץ הגרמני בלאציו, לא אהב את ההתוודות שלו לאחר השער שכבש בידו. על שערוואי: "מקדיש הניצחון לאלגרי"

המחזור החמישי בליגה האיטלקית ננעל אמש (רביעי) כאשר במשחק המרכזי הביסה נאפולי 0:3 את לאציו ונצמדה ליובנטוס בפיסגת הליגה. אדינסון קבאני, החלוץ האורוגוואי הנפלא של הקבוצה מדרום איטליה, הוליך אותה לניצחון הזה עם שלושער מרהיב, אך גיבור המשחק הזה היה דווקא מירוסלאב קלוזה, החלוץ הגרמני של לאציו.

כזכור, חלוץ נבחרת גרמניה, כבש שער מוקדם בידו לזכות לאציו. השופט כבר אישר את השער אך קלוזה בצעד נדיר מאוד התוודה כי הבקיע בידו וגרם לפסילתו של השער. המהלך של הגרמני גרר אחרי גל של תשבוחות, אולם יש גם מי שלא אהבו גילוי הלב של קלוזה, אחד מהם הוא ולדימיר פטקוביץ', המאמן הסרבי של הקבוצה המפסידה.

"קלוזה לא צריך להיות תמיד האיש שפותר מצבים. המהלך שלו ללא ספק פגע בנו, עד השער הפסול היינו טובים יותר ונאפולי חששה מאיתנו אך לאחר השער הראשון של קבאני הם השתלטו על המגרש". כך אמר מאמנו של קלוזה והמשיך לתרץ את ההפסד: "להרננס היתה בעיה ברגלו והוא לא היה כשיר ב-100 אחוזים. נאפולי לחצה אותו טוב וכל הכבוד להם על כך".

בצד השני שררה כמובן שמחה גדולה על הניצחון שהצמיד את הקבוצה מדרום איטליה לפיסגה. וולטר מצארי, המאמן המנצח אמר בסיום המשחק: "כולם ללא יוצא מהכלל שיחקו נהדר ואני מאוד שמח על המשחק שלהם. אמרתי לשחקנים שלי לפני המשחק שאנחנו עלולים להפסיד כי לאציו קבוצה מצויינת אבל אני שמח שהם הפנימו את המסר ועלו למגרש עם הגישה הנכונה".

כאמור, הניצחון של נאפולי, העלה אותה למקום השני בטבלת הליגה האיטלקית כאשר במאזנה 13 נקודות והיא מפגרת אחרי יובנטוס האלופה רק בגלל הפרש שערים נחות. לאציו ירדה למקום החמישי ובמאזנה 9 נקודות.

מירוסלאב קלוזה וסיאני מלאציו. Giuseppe Bellini, GettyImages
מתוודה לאחר השער ביד. מירוסלאב קלוזה/GettyImages, Giuseppe Bellini

על שערוואי: "מקדיש את הניצחון לאלגרי"

אפשר להגיד מזל טוב למילאן. סגנית האלופה שנחלשה מאוד בקיץ, הצליחה להשיג אמש ניצחון בכורה בביתה, 0:2 על קליארי. ניצחון שהגיע לאחר שני הפסדים רצופים באיצטדיון הסאן סירו.

גיבור המשחק הזה היה החלוץ המצרי בן ה-19, סטפן על שערוואי שכבש צמד בכורה בליגה האיטלקית. החלוץ שהתאזרח באיטליה וערך את הופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת הצעירה מול אנגליה באוגוסט, נשמע מאושר לאחר הצמד המרשים שלו ואמר בראיון לתקשורת האיטלקית לאחר המשחק: "אלגרי (מאסימו) נותן בי אמון ומאפשר לי לשחק הרבה וזה נותן לי ביטחון. אני אומנם צעיר אך מנסה לתת את הכל וחושב ששיחקתי טוב. על המשחק של קבוצתו אמר: "גילינו את הרוח הנכונה ותקפנו מפתיחת המשחק.

מאמנה של מילאן, מאסימו אלגרי, ריצה במשחק הזה עונש השעייה והחלוץ הצעיר הקדיש לו את הניצחון: "הניצחון הזה היה בשביל אלגרי ובשביל הקהל שלנו. אני מאוד שמח על הניצחון, הוא ייתן לנו הרבה ביטחון לקראת ההמשך".


כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully