וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיורנטינה נגד ברבאטוב: "לא ראוי לחולצה שלנו"

בפיורנטינה זועמים על החלוץ, שכבר אמור היה לנחות אך הבריז ברגע האחרון: "לא ראוי לעיר שלנו, ולא מייצג את הערכים שלנו"

פיורנטינה שחררה הודעה זועמת לתקשורת, ובה היא מבקרת בחריפות את ההתנהגות של דמיטאר ברבאטוב, חלוצה הבולגרי של מנצ'סטר יונייטד. אתמול (רביעי) השמועות והדיווחים בנוגע לברבאטוב כללו לא מעט שינויים מפתיעים ותפניות לא צפויות. בהתחלה באיטליה נטען שהוא כבר סיכם בפיורנטינה, לאחר מכן דווח שיובנטוס הצליחה לשים עליו יד, ובסופו של דבר כרגע מסתמן שהוא בכלל יישאר באנגליה וישחק בפולהאם.

בכל אופן, מבחינת פיורנטינה, הסיכום עם ברבאטוב כבר היה סופי. אוהדי הקבוצה כבר חיכו לו בשדה התעופה לפני שינחת לבדיקות הרפואיות, אבל הוא פשוט לא הגיע. יובה הצליחה להגיע עם מנצ'סטר יונייטד להסכם גבוה יותר וגנבה את החלוץ, אבל בסופו של דבר הוא שינה את דעתו והעדיף את פולהאם. בפיורנטינה, כאמור, זעמו.

"פיורנטינה מודיעה שההסכם עם דמיטאר ברבאטוב לא ייצא לפועל, וזאת למרות סיכום עם מנצ'סטר יונייטד (כולל החלפת מסמכים) ולמרות סיכום בעל פה עם השחקן על החוזה שלו. יונייטד כבר העניקה לשחקן אישור בכתב להגיע לבדיקות הרפואיות אצלנו, והוא אמור היה לחתום על החוזה. השחקן הגיע לטיסה עם סוכנו, כשפיורנטינה כבר שילמה על הכרטיסים. אבל הוא לא הגיע.

"זה תוצאה של התנהגות מפוקפקת ויהירה של קבוצות אחרות, שלא יודעות דבר על 'פייר פליי' או על אתיקה בספורט ומתעלמות מכל מימד של הגינות.

"בנוגע לשחקן, מעבר לאופי שלו וליכולת שלו על המגרש, אנחנו שמחים מאוד שהוא לא חתם בקבוצה שלנו. הוא לא ראוי להיות בעיר שלנו, לא ראוי ללבוש את החולצה של פיורנטינה, ולא יכול לייצג את הערכים שאנחנו מייצגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully