וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "יובנטוס פייבוריטית לזכות בסקודטו"

מאמן מילאן הנמיך ציפיות לאחר ההפסד 3:2 ל"גברת הזקנה" בגביע ברלוסקוני: "אנחנו, אינטר, נאפולי ומילאן רמה מתחת"

רגע לפני פתיחת הליגה האיטלקית, יובנטוס הצהירה כוונות כשניצחה 2:3 את מילאן בגביע ברלוסקוני, בביתה של מילאן הלוא הוא הסאן סירו. קיץ לא קל עבר על הרוסונרי, שחוו עזיבות כואבות של כוכבים דוגמת זלאטן איברהימוביץ' וטיאגו סילבה עקב קשיים כלכליים, ומאמן הקבוצה מאסימו אלגרי כבר לאחר המשחק אמש (ראשון) מנמיך ציפיות.

"יובנטוס היא הפייבוריטית לזכות בסקודטו העונה. יובה נמצאת ברמה אחת, ומתחת יש את אינטר, רומא, נאפולי ואז אנחנו. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו מחדש לאחר העזיבות של איברהימוביץ' וסילבה, אבל לעשות זאת מבלי להוריד את הציפיות שלנו, שהן לסיים באחד משלושת המקומות הראשונים בליגה", הודה אלגרי. אלגרי הוסיף ודיבר על מצבו של חלוץ הקבוצה אנטוניו קסאנו, ששמועות אינטנסיביות קושרות אותו לקבוצות אחרות באיטליה. "יש עוד 15 ימים עד שייגמר חלון ההעברות, ונראה מה קורה. כרגע קסאנו שחקן שלנו, והוא בהחלט יכול להמשיך ולשחק כאן וגם להצליח. בינתיים עליו להמשיך ולתת את כל כולו באימונים".

"הגברת הזקנה", לעומת זאת, הייתה די מרוצה לאחר המשחק. גם לה לא חסרות צרות מחוץ למגרש, כשמאמנה אנטוניו קונטה הושעה מפעילות, כזכור, לעשרה חודשים בעקבות מעורבתו בפרשת השחיתות שהסעירה את איטליה. מי שהחליף אותו, לפחות במשחק אמש, היה מאסימו קררה, שרשם ניצחון מרשים בבכורה על הקווים כמאמן יובה. "היה לנו משחק טוב, במיוחד בהתחשב בעובדה שהיה חם מאוד אתמול ולא ממש יכולנו להתאמן", אמר קררה והוסיף: "החוזק שלנו הוא שאנחנו קבוצה על כל המשתמע מכך, אנחנו עובדים כיחידה אחת והתוצאה אתמול מראה את זה. אני מרוצה גם מהצורה שבה החלוצים שלנו שיתפו פעולה, הם היו מצוינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully