וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אנטוניו קונטה הושעה לעשרה חודשים

עונש חמור למאמן יובנטוס, שהואשם כי ידע ולא דיווח על מכירת משחקים בתקופה בה אימן את סיינה. לצ'ה וגרוסטו הורדו ליגה

רק לפני שלושה חודשים היה אנטוניו קונטה על גג העולם, כשחגג אליפות מפתיעה וללא אף הפסד עם יובנטוס, בעונתו הראשונה על הקווים של הגברת הזקנה. אלא שמאז, הדברים התדרדרו בצורה משמעותית.

רגע לפני יורו 2012 נקשר שמו של קונטה, כמו גם של שחקנים ואנשי כדורגל איטלקים אחרים, בפרשה נוספת של מכירת משחקים בארץ המגף. קונטה לא הואשם במכירה, אלא בכך שידע על אחת כזו כשהיה מאמנה של סיינה בליגה השנייה ולא דיווח לרשויות.

תחילה דובר על השעייתו של המאמן לשלושה חודשים וקנס של 200 אלף יורו, אולם היום (שישי), ניתן גזר הדין והחשש הגדול ביותר של המאמן התממש - השעייה לעשרה חודשים, משמע כל העונה הקרובה. כרגע לא ברור מה יהיו השלכותיו של גזר הדין והאם המאמן יתפטר מהקבוצה. גם עוזרו של קונטה, אנג'לו אלסיו, הושעה לשמונה חודשים.

יובנטוס מסרה בתגובה: "אנו תומכים בצורה מלאה בקונטה ובאלסיו. אנחנו כבר מכינים את הערעור בעניינם ומאמינים כי חפותם תוכח בדרגה המשפטית הבכירה יותר. אנו מרוצים מהזיכוי של בונוצ'י ופפה".

באיטליה שבעו כבר מזמן מפרשיות כאלה ואחרות הקשורות למכירות משחקים ולאחר שבפרשת הקלצ'יופולי הזכורה לשימצה ספגו כל הקבוצות המעורבות עונשים כבדים, בעיקר יובנטוס שהורדה לליגה השנייה, החליטו האיטלקים שוב לא לוותר ולהעניש במלוא חומרת הדין.

בהמשך, גם מגן יובה לאונרדו בונוצ'י והקשר סימונה פפה המתינו לקבלת פסק הדין בעניינם, לאחר שגם שמם נקשר במכירת משחק ב-2010, בין בארי לאודינזה בליגה הראשונה. המשחק הסתיים ב-3:3, כאשר בונוצ'י שיחק אז במדי בארי ואילו פפה במדי אודינזה. בניגוד להערכות, השניים זוכו מכל חשד ויצאו מהסיפור ללא עונש. עוד שחקנים ששיחקו באודינזה באותו משחק, הואשמו וזוכו כעת הם סלבטורה מסיילו, דניאלה פאדלי, ג'וזפה ויואס וניקולה בלמונטה.

עוד עונשים בפרשה: לצ'ה וגרוסטו, שהיו מעורבות במכירת משחקים, הורדו שתיהן ליגה אחת, היישר אל הליגה השלישית. שני הנשיאים של הקבוצות בתקופה בה התרחשה הפרשה, הושעו לחמש שנים מכל פעילות. מנובארה, שירדה לליגה השנייה בעונה שעברה, הופחתו שתי נקודות נוספות ולאחר ששלוש כבר הופחתו לה קודם לכן, היא תפתח את העונה במינוס חמש נקודות.

ליגה איטלקית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully