וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיית המשחקים באיטליה: קרישיטו שוחרר מהנבחרת

המשטרה ערכה חיפוש בביתו של מגן זניט, שנופה מהסגל של פראנדלי. 19 מעצרים התבצעו עד כה, קונטה ומאורי נחקרו

הכדורגל האיטלקי חווה סערה גדולה בעקבות חשיפת פרשת הטיית המשחקים. כזכור, כוחות המשטרה בעיר קרמונה שבצפון איטליה הודיעו היום (שני) כי ביצעו 19 מעצרים, וחקרו בין היתר את מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה. בין העצורים בפרשה הנוכחית גם קפטן לאציו סטפנו מאורי וכן קשר גנואה לשעבר, עומאר מילנטו. גם בביתו של חלוץ קייבו, סרג'יו פליסייר, נערכו חיפושים.

אחר הצהריים החליט מאמן נבחרת איטליה צ'זארה פראנדלי לצמצם את הסגל שלו ליורו מ-32 שחקנים ל-25, כאשר אחד המנופים קשור גם הוא לפרשה: מגן זניט, דומניקו קרישיטו, בביתו ערכה הבוקר המשטרה האיטלקית חיפוש נרחב. "קרישיטו לא ייסע איתנו ליורו", אמר סגן נשיא ההתאחדות האיטלקית, שחקן העבר דמטריו אלברטיני. "הוא מאוכזב מהמצב שנוצר, למרות שטען לחפותו, והוא נחוש לסדר את הבעיות האישיות שלו".

המשטרה חוקרת 33 משחקים בשתי הליגות הבכירות באיטליה בשנתיים האחרונות, אחד מהם ככל הנראה בין נובארה לסיינה כשזו הודרכה על ידי קונטה. רוב המשחקים שנחקרים התקיימו בליגת המשנה, אבל דובר מטעם המשטרה סיפר הבוקר ששני משחקים שהתקיימו בסרייה A בעונת 2010/11 נחקרים גם כן: לאציו נגד גנואה ולאציו נגד לצ'ה.

ביוני האחרון הקים שר הפנים האיטלקי כוח מיוחד שיחקור חשדות חדשים להטיות משחקים ולמעורבות של הימורים בלתי חוקיים בכדורגל האיטלקי, זאת כחמש שנים אחרי פרשת הקאלצ'ופולי במסגרתה יובנטוס הורדה לליגת המשנה וקבוצות אחרות ספגו עונשים כבדים של הפחתת נקודות.

בקיץ האחרון קשר אטאלנטה ונבחרת איטליה לשעבר, כריסטיאנו דוני נעצר ומאוחר יותר הורחק לשלוש וחצי שנים בגלל מעורבותו בהטיית משחקים בסרייה B בעונה שעברה, וממאזנה של אטאלנטה הורדו שש נקודות. שחקן העבר ג'וזפה סיניורי הורחק לחמש שנים מכל מעורבות בכדורגל ו-15 שחקנים נוספים קיבלו עונשי השעיה שונים.

עדכון ראשון: 10:11

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully