וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הושפלה 3:0 על ידי בולוניה

קבוצת התחתית הדהימה בסן סירו ואולי קירבה את סוף דרכו של ראניירי במועדון. קבאני כבש צמד, 0:3 לנאפולי על פיורנטינה

המחזור ה-24 בסרייה A יצא ביום שישי לדרך עם שתי קבוצות שישחקו באמצע השבוע בשמינית גמר ליגת האלופות. אינטר המתפרקת הגיעה לשפל חדש עם תבוסה ביתית מביכה 3:0 לבולוניה מהתחתית ואולי באמצע השבוע מול מארסיי כבר יעמוד אצלה מאמן חדש על הקווים. נאפולי, שתפגוש את צ'לסי, דווקא נראית מוכנה לאתגר אחרי ניצחון חוץ 0:3 על פיורנטינה.

מרקו די ואיו חוגג שער עם שחקני בולוניה. AP
ניצחון חוץ ראשון על אינטר אחרי 14 שנה. די ואיו/AP

אינטר - בולוניה 3:0

מה יהיה עם הנראזורי? הצניחה החופשית של הקבוצה ממשיכה עם משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, הפסד ביתי חמישי העונה בליגה ושני ברציפות לקבוצת תחתית. בולוניה מהמקום ה-17 הדהימה בסן סירו עם ניצחון חוץ ראשון על אינטר אחרי 14 שנה וערערה משמעותית את מעמדו של קלאודיו ראניירי. המאמן הוותיק, שהביע השבוע חשש למעמדו, עשוי לשלם את המחיר עוד לפני המפגש עם מארסיי באלופות. ומי בכלל זוכר את רצף שמונת הניצחונות הרצופים שהשיג אחרי שהחליף בעצמו את ג'אן פיירו גאספריני?

שתי טעויות מביכות של בלמי אינטר הובילו לשני שערים בתוך דקה. אחרי 37 דקות היה זה לוסיו שאיבד כדור בשלומיאליות ובסיום ההתקפה בישל דייגו פרס למרקו די ואיו הבלתי נגמר. רק דקה עברה והבלם השני אנדראה ראנוקיה החזיר כדור רע לשוערו ז'וליו סזאר. די ואיו בן ה-35 אמר תודה וגלגל פנימה את שערו השמיני העונה בליגה. נגמר? רוברט אקוופרסקה המחליף חתך בהגנה הלא קיימת של אינטר וכבש את השלישי חמש דקות לסיום.

פיורנטינה - נאפולי 3:0

הפרטנופי לא מוותרים על הכרטיס לאירופה והניצחון השני ברציפות שלהם הקפיץ אותם זמנית למקום החמישי על חשבון אינטר. איש המשחק היה המפציץ האורוגוואי אדינסון קבאני שכבש צמד והשתווה לזאלטן איברהימוביץ' עם 15 שערים. כבר אחרי שלוש דקות ניצל קבאני בישול נפלא של מארק האמשיק והכניע את ארתור בורוץ'. השילוב עבד פעם נוספת בדקה ה-55 עם עוד בישול של הסלובקי, ששבר את מלכודת הנבדל, והפך לשני של קבאני. אסקיאל לאבצי חתם את התוצאה הסופית בתום מתפרצת בתוספת הזמן. פיורנטינה נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים וספגה הפסד ביתי שני העונה בסך הכל.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully