וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 את אודינזה

המוליכה הגדילה את יתרונה בפסגה לארבע נקודות, הודות לצמד של מאטרי לרשת המדורגת שלישית. קטאניה - פארמה 1:1

יובנטוס, כיאה לתואר אלופת החורף בו זכתה לאחרונה, לא נבהלה גם מהגשם הכבד הערב (שבת) בטורינו והתמודדה בכבוד אפילו עם השלג. מוליכת הטבלה אירחה את השלישית אודינזה, ובניגוד לשני המשחקים האחרונים מולה ידעה לנצח 1:2 ולהגדיל את יתרונה בפסגה לארבע נקודות באופן זמני. מחר תנסה מילאן לצמק בחזרה לנקודה, כשתארח את קליארי. אודינזה נותרה שלישית עם 38 נקודות, שש פחות מיובנטוס.

הגברת הזקנה פתחה טוב יותר את המשחק, גילתה עליונות במחצית הראשונה וגם ידעה לנצל זאת כדי לעלות ליתרון. סמיר הנדנוביץ' אמנם עצר נגיחה של פאביו קוואליארלה, אבל אלסנדרו מאטרי עט על הריבאונד והבקיע בדקה ה-42. אחרי ה-0:0 במפגש הקודם בין השתיים באמצע דצמבר, הפעם יובנטוס הצליחה להכניע את יריבתה בקרב בין שתי ההגנות הטובות בליגה.

בפתיחת המחצית השנייה ערך פרנצ'סקו גוידולין חילוף בשורות אודינזה, ואנטוניו פלורו פלורס שנכנס החזיר לו עם השוויון בדקה ה-56, אחרי בישול של מאוריסיו איסלה. אלא שיובנטוס לא נלחצה, ושש דקות לאחר מכן המחליף קלאודיו מרקיזיו הכניס לרחבה למאטרי, שבסיבוב בעט פנימה וחגג את התשיעי שלו העונה.

במשחק שפתח את המחזור נפרדו קטאניה ופארמה ב-1:1. גונסאלו ברחסיו כבש לזכות קטאניה בדקה ה-33, פרנצ'סקו מודסטו איזן 10 דקות לאחר מכן.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully