וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן עלתה לחצי גמר הגביע

הרוסונרי גברו על לאציו 1:3 וייפגשו את יובנטוס בשלב הבא. ולנסיה עלתה לחצי גמר גביע המלך אחרי 0:3 על לבאנטה

מילאן עלתה הערב (חמישי) לחצי גמר הגביע האיטלקי לאחר ניצחון ביתי 1:3 על לאציו. הרוסונרי, שלא זכו בגביע מאז 2003, ייפגשו בחצי הגמר את יובנטוס למשחק כפול. בחצי הגמר השני יתמודדו נאפולי וסיינה. לאציו מסיימת את דרכה ברבע הגמר בדיוק כמו בעונה שעברה.

פתיחת המשחק הייתה נהדרת. כבר בדקה החמישית העלה אלברו גונסאלס כדור לרחבה וג'יבריל סיסה המשיך מהאוויר פנימה והעלה את האורחים ליתרון. מילאן הגיבה בדקה ה-15 כשרוביניו הרים את הרשת מטווח קרוב ושלוש דקות מאוחר יותר היה זה קלרנס סידורף הוותיק שסיים מבצע אישי נאה בבעיטה לרשת הגבוהה.

לאציו ניסתה לאזן, אבל נתקלה ביום נהדר של שוער המשנה מרקו אמליה שסיפק הצלות מרהיבות. זלאטן איברהימוביץ' נכנס כמחליף במחצית השנייה ושש דקות לסיום קיבל מסירה מאורבי עמנואלסן, דהר לבד ממחצית המגרש וגלגל פנימה את השער שסגר עניין.

* ולנסיה עלתה לחצי גמר גביע המלך, שם מחכה לה ברצלונה למפגש כפול (1 בפברואר במסטאייה והגומלין כעבור שבוע בקאמפ נואו). העטלפים ניצחון בחוץ 0:3 את לבאנטה והשלימו 1:7 ענק בסיכום שני המשחקים. אריץ אדוריץ (25) ופאבלו פיאטי (30, 85) כבשו.

* רמי גרשון שיחק 90 דקות במדי סטנדרד ליאז', שניצחה בביתה 1:2 את מונס במסגרת המחזור ה-22 בבלגיה. בעקבות הניצחון, עלתה קבוצתו של הבלם הישראלי למקום הרביעי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully