וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "סילבה הוא שחקן ההגנה הכי שלם בעולם"

החלוץ של מילאן מהלל את הברזילאי רגע לפני הדרבי מול אינטר (א', 21:45, 5+). נסטה בהרכב, סניידר ופורלאן על הספסל

מילאן - אינטר (א', 21:45, ספורט 5+)

אחד המשחקים הגדולים של העונה בסרייה א', הדרבי המילאנזי, ייערך מחר (ראשון) בערב במסגרת המחזור ה-18 וכרגיל, יביא עימו הרבה מאוד אמוציות וקרב על נקודות חשובות בצמרת הטבלה, שיכולות להשפיע על גורל האליפות בסיום העונה.

לשמחת כל הצופים הניטראליים, שתי הקבוצות מגיעות בכושר אדיר. ה"מארחת" מילאן ומאמנה מסימיליאנו אלגרי, שזכה אמש להארכת חוזהו עד 2014, לא הפסידה כלל מאז אותו 3:2 משוגע מול ברצלונה בליגת האלופות באמצע נובמבר. בליגה היא נוצחה לאחרונה לפני למעלה משלושה חודשים והפסד הליגה האחרון שלה בסן סירו היה אי שם בדצמבר 2010, לפני למעלה משנה.

גם אינטר, שאיבדה בעונה החולפת את תואר האליפות ליריבתה העירונית אחרי חמש זכיות רצופות, סופסוף יצאה מהמשבר הענק של תחילת העונה ועלתה על גל הניצחונות. אחרי חבלי לידה לא פשוטים, קלאודיו ראניירי הצליח לייצב את השורות אצל הנראזורי, שניצחו את חמשת משחקי הליגה האחרונים שלהם ועשו את כל הדרך מהתחתית ועד למקום החמישי, מרחק שמונה נקודות בלבד מהפסגה. אינטר מגיעה לדרבי אחרי שתי הצגות גדולות בסן סירו, 1:4 על לצ'ה ו-0:5 על פארמה. בצמד המשחקים האלה, הבקיע דייגו מיליטו שלושה שערים, פעם ראשונה שהוא מוצא את הרשת בליגה אחרי למעלה משלושה חודשים וזה חשוב מאוד עבור אינטר, אם היא עוד חולמת על אליפות.

מילאן מקבלת מספר פצועים בחזרה להרכב. איניאציו אבאטה וקלרנס סיידורף ישובו מפציעות, כמו גם אלסנדרו נסטה הותיק, שיאייש את מרכז ההגנה לצידו של טיאגו סילבה. זלאטן איברהימוביץ', שזכה עם אינטר בשלוש אליפויות רצופות, דיבר על חשיבותו של סילבה לקבוצה: "שיחקתי עם שחקני הגנה גדולים כמו תוראם, קנבארו, פיקה ופויול, אבל אם תשאלו אותי, סילבה ברמה אחרת. כשאני רואה אותו משחק, אני רואה את עצמי, רק כמגן. כרגע הוא שחקן ההגנה הכי שלם בעולם. יש לי מזל שאני משחק עם שחקן כמוהו", השתפך השבדי הנפלא, שהוסיף לגבי המשחק: "ככל שהדרבי מתקרב, הלחץ עולה. יש יוקרה, זה משחק ענק, כל העולם רואה וכיף לשחק במשחק כזה. לעולם לא ימאס לי להיות חלק מיריבות כזו".

מי שלא יהיו בסגל הרוסונרי למשחק הם ג'נארו גאטוסו ואלברטו אקווילני הפצועים. מעניין יהיה לראות איך פאטו, שהעברתו לפ.ס.ז'. נפלה ברגע האחרון בגלל שהוא לא הסכים לה, יתמודד כעת עם הסיטואציה. בכל מקרה, הוא יפתח את המשחק על הספסל.

באינטר, ראניירי מתכנן להמשיך בדיוק עם אותו הרכב שפירק את פארמה, זאת למרות חזרתם מפציעה של ווסלי סניידר ודייגו פורלאן. מיליטו, יחד עם ג'אמפאולו פאציני, יפתחו בחוד הכחול- שחור, וינסו לשבור את רצף שלושת הניצחונות הרצופים של מילאן בדרבים.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully