וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "הגעתי לרומא כדי להלהיב את הקהל"

מאמן ברצלונה ב' לשעבר הוצג בקבוצתו החדשה. סוכנו של בויאן: "אם יצטרף לאנריקה ברומא, אלה יהיו נישואים מושלמים"

לואיס אנריקה התחיל היום (שישי) באופן רשמי את עבודתו כמאמן רומא, כאשר נחת באיטליה בצהריים, ערך סיור במתחם האימונים של הקבוצה, ומאוחר יותר כבר הספיק להעניק ראיון ראשון לתחנת רדיו מקומית. "יש לי הרבה שאיפות והגעתי לכאן כדי להלהיב את הקהל", אמר שחקן העבר הספרדי, ששימש בשנים האחרונות כמאמן קבוצת ברצלונה ב' מליגת המשנה בספרד.

"אני לא רוצה להבטיח כלום, אבל הכדורגל מבחינתי הוא קודם כל מלא שאיפות", הוסיף אנריקה. "זו תהיה השנה הראשונה בה אני עובד בקבוצה מהסוג של רומא, אני מקווה שהאוהדים יהיו יכולים להיות גאים בעובדה שניתן את כל מה שיש לנו". אחד מעוזריו של אנריקה יהיה קשר העבר איבן דה לה פניה, קשר לאציו לשעבר, איתו שיתף פעולה בברצלונה באמצע שנות התשעים.

ובינתיים, נראה שאחת ההחתמות הראשונות של אנריקה בתפקיד עשויה להיות של שחקן אותו הוא מכיר היטב - בויאן קרקיץ'. החלוץ הספרדי בן העשרים מחוזר על ידי לא מעט קבוצות באירופה, ביניהן ארסנל, ליברפול, ויאריאל, אודינזה ואחרות, ונדמה כי הגעתם הצפויה של ג'וזפה רוסי או אלכסיס סאנצ'ז תסלול את עזיבתו את ברצלונה.

"לואיס ובויאן מכירים אחד את השני היטב, כך שהוא בהחלט ישמח להגיע לרומא", אמר סוכנו של קרקיץ', זוראן וקיץ'. "אלה יהיו הנישואים המושלמים, אבל אנחנו חייבים להמתין ולראות, כי בסופו של דבר ההחלטה תהיה של ברצלונה". החלוץ המוכשר חתום עד 2015 בקאמפ נואו, ובחוזהו קיים סעיף יציאה בן לא פחות מ-100 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully