וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי חוזרת לליגת האלופות

הפרטנופי סיימו ב-1:1 עם אינטר והבטיחו את המקום השלישי. סמפדוריה ירדה, אודינזה במקום הרביעי, הפסד דרמטי לרומא

המחזור ה-37 בסריה A ענה כמעט על כל השאלות שעוד נותרו פתוחות. בעקבות התוצאות שהושגו נקבע כי יובנטוס (נוצחה 1:0 על ידי פארמה) לא תשחק בעונה הבאה באירופה ואילו סמפדוריה יורדת לליגת המשנה. אודינזה (0:2 בקייבו) וחזרה למקום הרביעי המוביל למוקדמות הצ'מפיונס בעוד רומא הפסידה 2:1 בקטאניה ולא תהיה בעונה הבאה בליגת האלופות. המחזור ננעל עם חגיגה של נאפולי, שסיימה ב-1:1 עם סגנית האלופה אינטר והבטיחה את המקום השלישי והחזרה לליגת האלופות אחרי 20 שנה.

נאפולי - אינטר 1:1

משחק הצמרת בסן פאולו הסתיים בחלוקת נקודות שקבעה שני דברים: אינטר מסיימת כסגנית האלופה אחרי חמש אליפויות רצופות, ואילו נאפולי חוזרת לליגת האלופות לראשונה מאז 1990/1, אז עוד נקרא גביע האלופות. אינטר, שניצחה את נאפולי בסיבוב הראשון וגם הדיחה אותה מהגביע, עלתה ליתרון בדקה ה-15 כשסמואל אטו כבש את ה-35 שלו העונה בכל המסגרות עם בעיטה חדה בחצי גובה לרשת מ-20 מטרים. הפרטנופי רצו להבטיח את המקום השלישי והכרטיס האוטומטי לליגת האלופות, ובתוספת הזמן של המחצית כריסטיאן מאג'ו הציל כדור שכבר נראה בדרך החוצה, הגנת אינטר התבלבלה ומאג'ו בישל לחואן זוניגה את השוויון. הקולומביאני יכול היה להשלים צמד ומהפך במחצית השנייה, אך החמיץ והתוצאה נותרה בעינה.

קייבו - אודינזה 2:0

אחרי הניצחון של לאציו, הזברות הקטנות חיפשו לשוב למקום הרביעי ועשו את העבודה מצוין. מלך שערי הליגה אנטוניו די נטאלה שבת מהבקעה, אבל מאוריסיו איסלה כבש את הראשון בבעיטה אדירה מ-30 מטרים. רבע שעה לסיום סגר קוג'ו אסמואה הגנאי עניין עם השער השני. במחזור האחרון תארח אודינזה את האלופה מילאן כשניצחון יבטיח לה את המקום הרביעי. לאציו ורומא ימתינו למעידה.

קטאניה - רומא 1:2

הג'אלורוסי יסתפקו כנראה בעונה הבאה בהופעה בליגה האירופית אחרי תיקו מאכזב מול הקבוצה של דייגו סימאונה. סימונה לוריה הוותיק החליף את חואן שנפצע כבר בדקה החמישית וכבש את היתרון לרומא בדקה ה-14. היתרוןם החזיק מעמד עד הדקה ה-78 אז איזן גונזאלו ברחסיו וחמש דקות בתוך תוספת הזמן כבש אלחנדרו גומז שער ניצחון לקטאניה והוריד את רומא למקום השישי. כעת, רומא זקוקה לנקודה מול סמפדוריה במחזור האחרון כדי להבטיח את המקום השישי. לאוהדי הקבוצה יש מטרה אחרת - לנסות ולסיים מעל לאציו במחזור האחרון.

פארמה - יובנטוס 0:1

סבסטיאן ג'ובינקו, שכבש גם בניצחון פארמה 1:4 בטורינו במשחק הראשון, שוב ניצח את מחזיקת כרטיסו עם שער ניצחון בדקה ה-64. המשמעות של ניצחון פארמה היא שהגברת הזקנה ככל הנראה לא תשחק בעונה הבאה במפעלים האירופיים.

סמפדוריה - פאלרמו 2:1

לא להאמין, אבל הבלוצ'רקיאטי שפתחו את העונה במוקדמות ליגת האלופות, מסיימת עונה עגומה בירידה לליגה השנייה לראשונה מאז שבה הקבוצה לליגה הבכירה ב-2003. ההפסד היווה המשך ישיר להידרדרות התהומית של סמפ במחזורים האחרונים, כאשר הקבוצה השיגה רק ניצחון אחד מ-12 המשחקים האחרונים. פבריציו מיקולי העלה את הרוסאנרי ליתרון בדקה ה-45, אבל ג'ונתן ביאביאני הצרפתי החזיר את התקווה לאוהדים במראסי עם שער הגיחה בדקה ה-49. מאוריסיו פינייה הצ'יליאני, שהחליף את מיקולי, תקע את המסמר האחרון בארון בדקה ה-86. סמפ בסרייה B.

משחקים נוספים:

בארי - לצ'ה 2:0
ללצ'ה: ג'דה (51), אנדראה מאסיילו (עצמי, 89)

צ'זנה - ברשיה 0:1
לצז'נה: עמנואלה ג'אקריני (59)

פיורנטינה - בולוניה 1:1
לפיורנטינה: אלסיו צ'רצ'י (20), לבולוניה: גסטון ראמירז (50)

(עדכון ראשון: 17:54)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully