וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "מוריניו לאינטר? רעיון טוב"

כך שומרים על מקום העבודה. הברזילאי לא מתרגש מהדיבורים על חזרה אפשרית של הפורטוגלי: "אקדם אותו בברכה"

מאמן אינטר, לאונרדו, ידוע בתור אדם תרבותי, משכיל, נאור וליברל, אבל עד כדי כך? המאמן הברזילאי, בעל חוש ההומור המפותח, לא מתרגש מהשמועות לגבי חזרתו של ז'וזה מוריניו שפורחות להן לאחרונה בקצב שיא בתקשורת העולמית, ולא רק שהוא נגד מהלך כי אם בעד.

"זה נורמלי שאנשים מדברים עליו עדיין", אמר לאונרדו, "לאחר שהוא זכה בכל תואר אפשרי עם אינטר. אם הוא יחזור, אני אהיה הראשון שיאמר שזה רעיון טוב ואקדם אותו בברכה. אין שום נזק בכך שהאוהדים חולמים על חזרה שלו לסן סירו. אני לא חושש, שום דבר לא מדאיג אותי".

אינטר ממשיכה ללקק את פצעי ההדחה שלה מליגת האלופות ברבע הגמר על ידי שאלקה, כאשר גם בליגה היא כבר רחוקה מלקרוא תיגר על תואר הסקודטו. "אנחנו צריכים קודם כל לחזור להיות עקביים", אמר הברזילאי. "כרגע אנחנו במקום השלישי, מרחק שתי נקודות בלבד מהשני, וניצחנו את המשחק הראשון בחצי גמר הגביע. הצלחנו עד לפני שלושה שבועות, אז מה הטעם לבוא ולשנות את המערך של הקבוצה?".

הנראזורי יפגשו במחזור מלא שייערך היום (שבת) את לאציו, הרביעית בטבלה עם שלוש נקודות פחות ממנה, בסן סירו. אלופת איטליה קרובה להיפרד מהתואר בו זכתה חמש שנים ברציפות, כאשר היא מרוחקת שמונה נקודות מהיריבה המושבעת שלה, מילאן, כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully