וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 קטן למילאן על ברשיה, נאפולי הפסידה לפאלרמו

רוביניו נתן לרוסונרי ניצחון (82) ושמונה נקודות יתרון בפסגה, אחרי שהתכולים הופתעו בסיציליה. אינטר גברה 1:2 על לאציו

עקב חג הפסחא, המחזור ה-34 באיטליה משוחק כולו היום (שבת), ואיזו שבת קיבלנו. המאבק על הסקודטו בעיצומו, התחתית בוערת, ובתווך נאבקות לא מעט קבוצות על מקום בליגת האלופות ובליגה האירופית. איטליה חמה. מילאן השיגה ניצחון קטן ויקר עם 0:1 על ברשיה, והגדילה את יתרונה בראשות הטבלה לשמונה נקודות.

אינטר טיפסה למקום השני עם 1:2 מותח על לאציו בסן סירו, כשהיא מנצלת את הפסדה המפתיע של נאפולי 2:1 בפאלרמו. המחזור נפתח במשחק בו רומא ניצחה 0:1 באולימפיקו את קייבו והתקרבה למקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. את המחזור חתם המפגש בין יובנטוס לקטאניה מהתחתית שהסתיים ב-2:2 וסיבך את הגברת הזקנה במאבק על המקום באירופה.

רומא - קייבו 0:1

ב-14 המפגשים האחרונים בין השתיים הקבוצה מוורונה לא הצליחה לנצח את רומא, וגם העימות הפעם לא חרג מהמסגרת. הג'אלורוסי היו טובים הרבה יותר, עשו את העבודה באולימפיקו וצימקו זמנית את הפער מהמקום הרביעי לארבע נקודות, לפני המשחק בין אינטר ללאציו. כבר בדקה הרביעית השיגה רומא את שער הניצחון, כשפרנצ'סקו טוטי הכניס כדור עומק חכם לדניאלה דה רוסי, שפרגן לסימונה פרוטה שלא נכשל מול השוער האורח. רומא הייתה תריכה להגדיל את יתרונה, אבל מירקו ווציניץ' המשיך את תקופת ההחמצות שלו עם החטאה גדולה ומתיאו בריגי חיכה אותו בתוספת הזמן. רומא שישית עם 56 נקודות, לקייבו 39 במקום ה-13.

אינטר - לאציו 1:2

אחרי ההפסד המביך לפארמה במחזור הקודם הדאבליסטית כבר היתה קרובה להרים ידיים במאבק על האליפות והתמקדה בגביע, שם ניצחה את רומא בחצי הגמר הראשון בין השתיים, אבל ייתכן שעדיין נותרה לשחקניו של לאונרדו תקווה. לאציו השאפתנית חגגה בדקה ה-24 אחרי שז'וליו סזאר הכשיל את מאורו זארטה ברחבה, ספג אדום וראה את זארטה משלים את העבודה בפנדל מוצלח.

אבל ווסלי סניידר איזן בבעיטה חופשית אופיינית בדקה ה-40. למרות החיסרון המספרי היו אלה דווקא המקומיים שהשיגו את שער הניצחון בדקה ה-53 אחרי מתפרצת מצוינת שהסתיימה בבישול של חאבייר זאנטי לסמואל אטו שהתכבד בשערו ה-20 העונה. בדקה ה-65 נותרו גם הרומאים בעשרה שחקנים אחרי שסטפנו מאורי ראה כרטיס אדום, ולאציו נותרה מתוסכלת והתנחמה רק בכך שהפסדה של אודינזה הותיר אותה במקום הרביעי.

פאלרמו - נאפולי 1:2

הנאפוליטנים ממשיכים לאבד גובה בדיוק בשלבי ההכרעה של העונה, ולאחר ההפסד הביתי לאודינזה הגיעה מפלה נוספת בסיציליה שיכולה לעלות לתכולים בסקודטו. הפתיחה הייתה מעודדת מאוד עבור האורחים, שעלו ליתרון כבר בדקה השנייה אחרי שמתיאה קסאני נגע בכדור בידו ברחבה, ואדינסון קבאני כבש מהנקודה הלבנה מול קבוצתו לשעבר.

קסאני פיצה את הקהל המקומי בדקה ה-39 עם בישול לפדריקו באלזרטי, ועוד לפני הירידה להפסקה סחט כריסטיאן מאגיו פנדל לפאלרמו, אותו ניצל צ'זארה בובו כדי להפוך את התוצאה. הסיציליאנים, שנאבקים על כרטיס לליגה האירופית, לא הסתפקו ביתרון והמשיכו ללחוץ, בעוד שנאפולי הסתפקה בניסיונות בודדים למצוא את השוויון, וצנחה בסיום למקום השלישי.

אודינזה - פארמה 2:0

הקבוצה של פרנקו קולומבה ממשיכה במסע ההיחלצות הנהדר שלה עם עוד ניצחון על יריבה עדיפה. אמאורי העלה את האורחים ליתרון בנגיחה בדקה ה-13, ואחרי שגוקאן אינלר הורחק בצהוב שני בדקה ה-23 אודינזה התקשתה להשוות. בדקות האחרונות הסתערו המקומיים על השער של אנטוניו מיראנטה, ואמאורי ניצל זאת כדי לכבוש את השני שלו בתוספת הזמן.

ברשיה - מילאן 1:0

גם ללא זלאטן איברהימוביץ' המושעה ואלשנדרה פאטו ואלסנדרו נסטה הפצועים, המוליכה השיגה את שלוש הנקודות אותן חיפשה אחרי שנגררה לקרב קשה מהצפוי מול הלפני אחרונה. הרוסונרי החמיצו והחמיצו מול המקומיים שנאבקים על חייהם בתחתית אחרי שרשמו ניצחון בודד בתשעת משחקיהם האחרונים, לפני שבדקה ה-83 נמצאה הפרצה. אנטוניו קסאנו קיבל כדור ארוך באגף שמאל ואיתר במסירת רוחב מדודה את רוביניו שהיה פנוי במרכז, והברזילאי עשה את העבודה באחד על אחד מול מישל ארקארי ובעט לרשת את שער הניצחון.

יובנטוס - קטאניה 2:2

הגברת הזקנה הייתה במרחק שניות ספורות מניצחון שיכל להיות משמעותי ביותר בקרב על המקום בליגה האירופית בעונה הבאה, אך שער שוויון של הסיצילאנים בשניות האחרונות של תוספת הזמן מנע מהם לחגוג בטורינו. זה התחיל עם פנדל מוצלח של אלסנדרו דל פיירו בדקה ה-19 אחרי נגיעת יד של אלברז ברחבה. בדקה ה-37 דל פיירו השלים צמד כשהפעם הוא נהנה ממסירת רוחב נהדרת של קראסיץ' כדי לכבוש מקרוב ולקבוע 0:2. יובה המשיכה ללחוץ גם במחצית השניה והיתה קרובה לשער נוסף, אבל גם קטאניה לחצה ובדקה ה-81 אלחנדרו גומז סיים מתפרצת בהצלחה וצימק ל-2:1. בשניות האחרונות של תוספת הזמן קטאניה הרוויחה כדור חופשי ממרחק של 20 מטרים, החומה של יובנטס לא עשתה את העבודה ופרנצ'סקו לודי סובב פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 2:2. הנקודה הבודדת השאירה את יובנטוס במרחק של שלוש נקודות מהשישית רומא, בעוד שקטאניה מקדימה בשתי נקודות את לצ'ה שמתחת לקו האדום.

בארי - סמפדוריה 1:0

אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון חילצה הקבוצה מגנואה שלוש נקודות יקרות מול נועלת הטבלה, שהקפיצו אותה מעל הקו האדום. ניקולה פוצי כבש את השער היחיד במשחק בפנדל מוצלח בדקה ה-59.

גנואה - לצ'ה 2:4

לצ'ה הייתה קרובה להפתעה בעיר הנמל כשהוליכה פעמיים משערים של דויד די מיקלה (3 ו-30), אבל אנטוניו פלורו פלורס (10 ו-61) ורודריגו פלאסיו (42 ו-53) הפכו את הקערה עם צמדים משלהם.

שאר המשחקים:

קליארי - פיורנטינה 2:1
לפיורנטינה: אלסיו צ'רצ'י (45, 50), לקליארי: אנדראה קוסו (46).

בולוניה - צ'זנה 2:0
לצ'זנה: עמנואלה ג'אקריני (47), דומיניק מאלונגה (84).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully