וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה את סמפדוריה 0:3

סיידורף וקסאנו הוליכו את הרוסונרי לניצחון מרשים על האקסית המתמוטטת. אינטר מחוץ למירוץ אחרי הפסד 2:0 לפארמה

אם ערב המחזור ה-33 בסרייה A נראה היה שהקרב על סקודטו הוא עדיין משולש, נראה שהערב (שבת) פרשה לפחות אחת מהתחרות מהמירוץ, אינטר שנכנעה 2:0 לפארמה.

מי שניצלה זאת כדי להגדיל ממנה את הפער היא מילאן, שהביסה את סמפדוריה 0:3 כולל שערים של קלארנס סיידורף ואנטוניו קסאנו ששיחקו בדוריה בעבר. הרוסונרי מרוחקים כעת שמונה נקודות מאינטר ושש מנאפולי, שתשחק ביום ראשון ותוכל להקטין בחזרה לשלוש.

מילאן - סמפדוריה 0:3

מילאן הגיעה למשחק ללא זלאטן איברהימוביץ' המורחק, אבל לא התקשתה לנצח יריבה מתרסקת שלא כבשה שער זכות זה משחק החוץ התשיעי ברציפות. קלארנס סיידורף כבש ראשון בבעיטה חופשית בדקה ה-20 וחתם את תוצאת המחצית - 0:1.

בדקה ה-54 מסאימו וולטה נגע בכדור בידו בתוך הרחבה ואנטוניו קסאנו כבש בשמחה מהנקודה הלבנה מול הקבוצה שהעיפה אותו בינואר בגלל ריב עם הבעלים ריקרדו גארונה. רוביניו השלים את החגיגה עם נגיחה מקרוב בדקה ה-61 ומילאן ממשיכה להתקרב לסקודטו.

פארמה - אינטר 0:2

הנראזורי התאוששו מהשבוע הזוועתי שלהם שכלל תבוסה בדרבי ותבוסה ביתית לשאלקה ברבע גמר ליגת האלופות עם ניצחון על קייבו ששמר אותם בתמונת האליפות, אבל השבוע הגיע הפסד נוסף לשאלקה שעשוי להחזיר את אלופת אירופה היוצאת למשבר. עשוי? כנראה שגם יחזיר. אינטר ספגה היום הפסד נוסף, הפעם 1:0 לפארמה, לה זה היה הניצחון השני ב-12 המשחקים האחרונים. הנראזורי נמצאים עכשיו במקום השלישי עם 63 נקודות, שתיים פחות משל נאפולי ושמונה מהיריבה העירונית, מילאן.

הקבוצה המקומית עלתה ליתרון בדקה ה-35 כשהגבהה מצאה את פרנצ'סקו מודסטו, שהשתלט על הכדור והעביר מסירה לסבסטיאן ג'ובינקו, שהגיע מאחור ובנגיעה אחת בעט חזק ופנימה כדי לקבוע 0:1 לפארמה. אינטר הכתיבה את קצב המשחק והחזיקה הרבה יותר בכדור, אך לא הצליחה לכבוש עד הסיום ואפילו ספגה מעט לפני בסיום כשאמאורי בעט פנימה בדקה ה-85 וקבע 0:2.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

רומא - פאלרמו 3:2

הרומאים שמו מאחוריהם את ההפסד הביתי ליובנטוס עם ניצחון מרשים באודינזה בשבוע שעבר, אבל הפעם חזרו לסורם ושוב נוצחו באולימפיקו. פרנצס'קו טוטי אמנם כבש בפנדל בדקה ה-20 את שער הליגה השמיני שלו בששת המשחקים האחרונים, אבל ספק עבירה של ניקולאס בורדיסו על מאוריסיו פינייה בדקה ה-43 איפשרה לצ'יליאני להשוות גם כן מהנקודה הלבנה והביאה למפנה. רומא לא הצליחה למצוא את השני, ואבל הרננדז העניש עם צמד בדקות 84 ו-90, משני בישולים של פינייה. פאלרמו מנצחת באולימפיקו אחרי שהפסידה בארבעת הביקורים הקודמים, רומא המאכזבת נותרת במקום השישי למרות השער המצמק של מירקו ווצ'יניץ' בתוספת הזמן.

עדכון אחרון: 20:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully