וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 1:2 את פיורנטינה

הרוסונרי שמרו על הפער בספגה בזכות שערים של סיידורף ופאטו. איברהימוביץ' הורחק. נאפולי ניצחה 0:2 את בולוניה

הסריה A נכנסת לרגעי ההכרעה כשהמאבקים בכל החזיתות פתוחים. במשחק המרכזי הצליחה מילאן לנצח 1:2 את פיורנטינה ושמרה על הפער בצמרת. הצלע השלישית במירוץ לסקודטו, נאפולי, חזרה למקום השני ונצמדה למילאן עם 65 נקודות, הודות ל-0:2 קל בבולוניה. לאציו עלתה למקום הרביעי אחרי 0:2 ביתי מול פארמה ואילו פאלרמו, עם המאמן החדש-ישן דליו רוסי, איבדה יתרון 0:2 בתוספת הזמן וסיימה ב-2:2 עם צ'זנה. במשחק שפתח את משחקי יום ראשון נותרה בחיים במאבק על ליגת האלופות אחרי 2:3 דרמטי על גנואה.

פיורנטינה - מילאן 2:1

שמונה ימים אחרי ה-0:3 הענק על אינטר בדרבי, חזרו היום הרוסונרי לשגרה עם ניצחון 1:2 על פיורנטינה בפירנצה. שערים של קלרנס סיידורף הוותיק ואלשנדרה פאטו סידרו למילאן שלוש נקודות, שהגדילו את הפער שלה בפסגה למספר דומה. זאת לאחר שנאפולי ואינטר עשו את העבודה שלהן מוקדם יותר ושמרו על עצמן במאבק האליפות.

הרוסונרי עלו ליתרון בדקה השמינית. זלאטן איברהימוביץ' הסתובב והכניס מסירת עומק לעברו של קלרנס סיידורף, אך הכדור נבלם על ידי ג'אנלוקה קומוטו וחזר לאלשנדרה פאטו, שנגח בחזרה לעברו של הקשר ההולנדי. סיידורף בעט בנגיעה אחת כדור נפלא לחיבורים וקבע 0:1.

בדקה ה-41 הצליחה מילאן לכבוש את השני, כשאיברהימוביץ' הכניס מסירת עומק לקווין פרינס בואטנג, שיישר למרכז ופאטו דחק מקרוב פנימה וקבע 0:2. הקבוצה של סיניסה מיכאלוביץ' הצליחה לחזור למשחק בדקה ה-79 כשחואן ורגאס הגיע ראשון לכדור שחזר מהגנת מילאן ובעט חזק פנימה כדי לצמק ל-2:1. בדקה ה-87 ראה זלאטן איברהימוביץ' כרטיס צהוב שני והורחק לאחר שסינן מילים מיותרות אל עבר השופט.

בולוניה - נאפולי 2:0

גם ללא אדינסון קבאני המוצהב ידעו הפרטנופי לעשות את העבודה במגרשה של בולוניה, והוכיחו כי הם לא תלויים רק בשערים של החלוץ האורוגוואי. ג'וזפה מסקארה, שקיבל את חולצת ההרכב במקום קבאני, כבש את הראשון מקרוב בדקה ה-30 ואז גם קיבל צהוב אחרי שהוריד את החולצה ורץ לחגוג עם 15 אלף האוהדים שליוו את נאפולי למשחק החוץ.

רגע לפני השריקה למחצית הכשיל שוער בולוניה אמיליאנו ויויאנו את אזקיאל לאבצי ברחבה, ומארק האמשיק דייק מהנקודה הלבנה. נאפולי עם ניצחון רביעי ברציפות, חוזרת למקום השני וגם משתווה למילאן המוליכה עם 65 נקודות, כשלרוסונרי משחק פחות והפרש שערים עדיף.

יובנטוס - גנואה 2:3

בלי ששמתם לב, הגברת הזקנה רושמת ניצחון שלישי ברציפות שמחזיר אותה למאבק על המקום הרביעי, המוביל למוקדמות ליגת האלופות. גיבור המשחק היה לוקה טוני, החלוץ בן ה-33, שפתח את העונה בגנואה, נכנס כמחליף וסיים עם בישול ושער ניצחון מתוק. הפתיחה הייתה של גנואה שעלתה ליתרון כבר אחרי שבע דקות משער עצמי של לאונרדו בונוצ'י. עד ההפסקה, יובה הפעילה מכבש לחצים, אבל נתקלה באדוארדו הפורטוגלי ביום נהדר.

הסכר נפרץ במחצית השנייה. בדקה ה-50 העלה אלברטו אקווילאני כדור לרחבה וסימונה פפה נגח את השוויון. שבע דקות חלפו ומתפרצת קטלנית של גנואה הסתיימה בשער יוצא מן הכלל של אנטוניו פלורו פלורס. אלא שהגברת סירבה להרים ידיים. דקה לאחר שנכנס כמחליף בישל טוני שער שוויון נוסף לאלסנדרו מאטרי ובדקה ה-83 היה זה טוני שהנחיל לגנואה הפסד שני ברציפות. תתחילו לספור שוב את הביאנקונרי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

לאציו - פארמה 0:2

החבורה של אדי רג'ה ניצלה את הטובה מהיריבה העירונית רומא שניצחה אמש את אודינזה, וחזרה למקום הרביעי בעזרת ניצחון באולימפיקו על פארמה המסובכת בתחתית. האורחים הגיעו עם המאמן החדש פרנקו קולומבה, אבל הרנאנס היה גדול עליהם. הפליימייקר הברזילאי ירה כדור אדיר מחוץ לרחבה בדקה ה-23. בדקה ה-77 סגרה לאציו את הסיפור, כשהמגן סטפן ליכשטיינר בישל למחליף סרג'יו פלוקארי (שש דקות על המגרש) את השני. לאציו ממשיכה להגיב לכל הפסד חוץ עם ניצחון בית.

פאלרמו - צ'זנה 2:2

דליו רוסי חזר אל הקווים בעקבות התבוסה 4:0 בדרבי לקטאניה ופיטוריו של סרסה קוסמי, ופאלרמו כבר צעדה בדרך לניצחון, אך איבדה יתרון 0:2 בתוספת הזמן ונותרה עם נקודה. יסמין קורטיץ' הסלובני פתח לראשונה בהרכב פאלרמו, וכבר בדקה החמישית קיבל כדור מפדריקו בלצארטי והמשיך משמונה מטרים לרשת. בדקה ה-36 ניסה המגן בלצארטי לבעוט לשער, והצ'יליאני מאוריסיו פינייה המשיך מקרוב פנימה. האורחים סיימו בעשרה שחקנים, אחרי הרחקתו של סטיב פון ברגן (74), אבל מרקו פארולו הצליח בכל זאת לצמק בתוספת הזמן, ועמנואלה ג'קאריני איזן חמש דקות בתוך התוספת. דרמה אדירה.

משחקים נוספים:

סמפדוריה - לצ'ה 2:1
לסמפדוריה: מאסימו מקארונה (69). ללצ'ה: דויד די מיקלה (38), רובן אוליברה (65)

בארי - קטאניה 1:1
לבארי: אלסנדרו גאצי (34). לקטאניה: מקסי לופז (43)

קליארי - ברשיה 1:1
לקליארי: אנדראה קוסו (22). לברשיה: אנדראה קראצ'ולו (61)

(עדכון ראשון: 15:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully