וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הביסה 0:3 את אינטר

המוליכה בלמה את חלומות המהפך בצמרת של הנראזורי עם 0:3 ענק בדרבי המילאנזי. צמד לפאטו (1, 62), קסאנו השלים (90)

הדרבי של מילאנו נצבע הערב (שבת) באדום-שחור, אחרי שמילאן חגגה ניצחון מתוק 0:3 על אינטר בסן סירו המפוצץ, ופתחה פער של חמש נקודות מיריבתה השנואה בצמרת הטבלה. אחרי שבועות ארוכים בהם רדפו הנראזורי אחרי המוליכה והגיעו למצב בו ניצחון בדרבי דלה מדונינה היה מקפיץ אותם לפסגה, דאג אלשנדרה פאטו להשאיר את ההגמוניה העירונית אצל הרוסונרי עם צמד גדול.

בהיעדרו של זלאטן איברהימוביץ' המורחק תפס הברווזון הברזילאי פיקוד בחלק הקדמי, ועקץ כבר בדקה הראשונה עם השער הראשון שלו. שיתוף הפעולה בינו לבין רוביניו דחק את אינטר לאחור פעם אחרי פעם, ואחרי שסמואל אטו החמיץ הזדמנות ענקית להשוות רגע לפני ההפסקה, הגיע הכרטיס האדום של כריסטיאן קיבו בדקה ה-55 שהותיר את קבוצתו של לאונרדו בעשרה שחקנים, ובדקה ה-62 השלים פאטו את המלאכה עם השני שלו ושל מילאן. המחליף אנטוניו קסאנו דאג לחתום את התוצאה בדקה ה-90, ועוד הספיק להיות מורחק בצהוב שני מטופש לפני השריקה האחרונה.

המשחק נפתח בסערה כשכבר בהתקפה הראשונה שלה מילאן מצאה את הרשת, אחרי שפאטו ניסה למצוא את רוביניו ונתקל בז'וליו סזאר, שהדף לרגליו של בן ארצו, ופאטו אמר תודה, דחק פנימה וקבע 0:1.

בדקה התשיעית נהדפה בעיטה חזקה של קלרנס סיידרוף על ידי מייקון והרוסונרי טענו לנגיעת יד בתוך הרחבה. בדקה ה-17 הגיעה ההזדמנות הראשונה של אינטר, כשפאציני פרץ נפלא לתוך הרחבה ובעט כדור אלכסוני שנבלם על ידי אביאטי.

בדקה ה-37 הפגיז מארק ואן בומל את המשקוף של סזאר, וכעבור דקה הגיע תורם של הנראזורי למחות נגד השיפוט, כשנגיחה של טיאגו מוטה נהדפה על ידי אביאטי שעמד בתוך השער, אך השופט קבע שהכדור לא עבר את הקו במלוא היקפו, ודקה לפני המחצית הספיק אטו לבעוט החוצה משני מטר.

בדקה ה-55 הפכה המשימה של אינטר לקשה עוד יותר, כשפאטו דהר לבדו מול השער והוכשל על ידי כריסטיאן קיבו, שספג כרטיס אדום ישיר והותיר את חבריו בעשרה שחקנים. כעבור שבע דקות שילמו הנראזורי כשאבאטה העביר רוחב מדויק לפאטו, שנגח בחופשיות מתוך תיבת החמש את ה-0:2 של מילאן. בדקה ה-90 התכבד המחליף אנטוניו קסאנו לקבוע את תוצאת המשחק בפנדל מוצלח וקבע 0:3.

הרכב מילאן: כריסטיאן אביאטי, איניאציו אבאטה, אלסנדרו נסטה, תיאגו סילבה, ג'אנלוקה זאמברוטה, ג'נארו גאטוסו, מארק ואן בומל, קלרנס סיידורף (מתיו פלאמיני 51), קווין פרינס בואטנג, אלשנדרה פאטו (אורבי עמנואלסון 84), רוביניו (אנטוניו קסאנו 80, הורחק 90).

הרכב אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, אנדראה ראנוקיה, כריסטיאן קיבו (הורחק 55), חאבייר זאנטי, טיאגו מוטה, אסטבן קמביאסו (דיאן סטנקוביץ' 71), ווסלי סניידר, גוראן פאנדב (איבן קורדובה 55), ג'אמפאולו פאציני (דייגו מיליטו 63), סמואל אטו.

במשחק נוסף:

ברשיה - בולוניה 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully