וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו זאמפריני: "דליו רוסי הרס את פאלרמו שלי"

נשיא הקבוצה זועם לאחר התבוסה 7:0 לאודינזה, וימיו של המאמן ספורים: "יש לו סיכוי של אחוז אחד להישאר בתפקיד"

מישהו זוכר מתי אודינזה הפסידה לאחרונה? זה קרה בדצמבר, מול לאציו, ומאז קבוצתו של פרנצ'סקו גווידולין לא מפסיקה לצבור נקודות. לשיא הגיעה אודינזה אמש (ראשון) כשדרסה בחוץ את פאלרמו 0:7. הזברות עלו למקום ה-5 בטבלה, והם חזק במאבק על מקום בליגת האלופות. אנטוניו די נטאלה עם שלושער ואלכסיס סאנצ'ז עם רביעייה, היו גיבורי הניצחון.

"אני מכבד את פאלרמו ואת המאמן שלה דליו רוסי", אמר המאמן המנצח גווידולין, "אני מקווה שהם לא נפגעו מהתוצאה. כשאימנתי את פאלרמו אודינזה מחצו אותי 5:1, אבל הרמנו את עצמנו וזה מה שפאלרמו צריכה לעשות עכשיו. ליגת האלופות? אנחנו מקווים שמגיע לשם".

בפאלרמו הרוחות סוערות. זה היה הפסדה השלישי ברציפות של הקבוצה, ותבוסה שכזאת מול הקהל הביתי נראית כמו שיא המשבר. הנשיא מאוריציו זאמפריני זועם על היכולת, ונראה שבקצב הזה המאמן דליו רוסי עלול לאבד את משרתו. "תהיו בטוחים שלרוסי יש סיכוי של אחוז אחד להישאר מאמן", אמר זאמפריני, "הקבוצה הרוסה, דליו רוסי הרס את הקבוצה, ביקשתי ממנו לשפר את ההגנה, והוא הרס את פאלרמו שלי. אני חושב שזה נגמר, ואני שוקל לתת למאמן הנוער להדריך את הקבוצה, הייתי צריך להעיף את רוסי בכריסטמס".

דליו רוסי היה פגוע בסיום התבוסה, ולקח אחריות על הצורה בה נראתה הקבוצה שלו. "אני המאמן, אני שלחתי את השחקנים, אני לוקח את האחריות לתבוסה, זאת אשמתי. אני תחת סיכון ולחץ מהרגע שמינו אותי למאמן, אז תארו לעצמכם מה עובר עליי עכשיו".

לוח התוצאות במשחק של פאלרמו מול אודינזה. Alessandro Fucarini, AP
בסיציליה לא ישכחו את המפגש עם אודינזה עוד המון זמן/AP, Alessandro Fucarini

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully