וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הגדילה את הפער בפסגה ל-7 נקודות

רוביניו וזלטאן העניקו לרוסונרי 0:2 בקטאניה. לאציו ניצחה 0:2 את פיורנטינה ועברה את רומא בדרך למקום השלישי

המחזור ה-22 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם שני משחקים, כשבמוקד הצליחה מילאן להגדיל את יתרונה בפסגה לשבע נקודות, כשהתארחה בסיציליה אצל קטאניה מהתחתית וניצחה אותה 0:2. הייתה זו הבכורה של דייגו סימאונה כמאמן הסיציליאנים, והופעתו הראשונה של מארק ואן בומל במדי הרוסונרי בליגה, הופעה שנגמרה בדקה ה-54 בכרטיס אדום.

לאציו, שנסוגה למקום הרביעי בשבועיים האחרונים, חזרה למסלול הניצחונות עם 0:2 על פיורנטינה של סיניסה מיכאילוביץ' מצמד של הצ'כי ליבור קוזאק.

קטאניה - מילאן 2:0

מעודדת מיתרון ארבע הנקודות בפסגה ומהעפלתה לחצי גמר הגביע, מילאן יצאה בשבת למשחק חוץ לא פשוט בסיציליה. הרוסונרי לא הפסידו בארבעת המשחקים האחרונים ונהנים מחוסר העקביות של שאר הטוענות לכתר, אולם הם אינם מרשימים ביכולתם וגם במחצית הראשונה, המאופסת, מול הסיציליאנים, מילאן הייתה משמימה. למרות שאלגרי פתח עם הרכש החדש מארק ואן בומל, ועם קסאנו, רוביניו ואיברהימוביץ' בחוד, קבוצתו מיעטה לסכן את שער המארחים.

מילאן פתחה רע את החצי השני, כשבדקה ה-54 קיבל ואן בומל צהוב שני ובעקבותיו כרטיס אדום, והורחק לאחר עבירה שלא הייתה על קפואנו. דווקא כשהיה נדמה שמילאן מסתבכת, הגיעה השער לזכותה. בדקה ה-57 בעט זלטאן כדור חופשי חד ושטוח, שוער קטאניה הדף ורוביניו עט על הריבאונד כדי להרשית מקרוב ולקבוע 0:1 למילאנזים. בדקה ה-85 הגיע זלטאן כבש את שערו ה-13 בליגה והעלה את מילאן ל-0:2, כשקיבל מסירה מרוביניו ומשמונה מטרים בעט שטוח פנימה. קטאניה רשמה הפסד רביעי בחמשת משחקיה האחרונים, ועבור דייגו סימאונה מדובר בבכורה ביתית מעט עגומה כמאמן הסיציליאנים.

לאציו - פיורנטינה 0:2

הרביעית בטבלה ניצחה רק משחק אחד ב-2011 וחוותה נסיגה מסוימת, אבל מול פיורנטינה השיגה את שלוש הנקודות שהצמידו אותה לנאפולי במקום השני. האורחים הגיעו אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד והחזיקו מעמד במחצית עד הדקה ה-69. אז פר קרולדרופ הכשיל ברחבה את ליבור קוזאק, שתפס את מקומו בהרכב של מאורו זראטה המורחק, והצ'כי דייק בעצמו מהנקודה הלבנה. ארבע דקות לאחר מכן החלוץ החדש ג'וזפה סקולי הגביה וקוזאק השלים צמד בנגיחה. סיניסה מיכאילוביץ', סמל של לאציו בעבר, חזר לאולימפיקו וחווה הפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully