וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז מכריז מלחמה חזרה

אינטר זכתה בגביע העולם לקבוצות, והספרדי מרגיש שזה הרגע לזכות שוב בתמיכת המועדון, ואף דורש חיזוק מהבעלים מוראטי

רויטרס

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

חיזוק, אמון, תמיכה

רפא בניטז קיבל סוג של אולטימטום לפני גביע העולם לקבוצות מנשיא אינטר מאסימו מוראטי, שדרש זכייה בכל מחיר בגביע. הנראזורי לא נתקלו בהתנגדות עזה, ניצחו בגמר המפעל 0:3 בקלילות את מזמבה האפריקאית, שעשתה היסטוריה בעצם העפלתה לגמר, וכעת הספרדי הוא זה שיוצא למתקפה ומציב סוג של אולטימטום להנהלה: כבוד, אמון ותמיכה או שהוא הולך.

"יש שלוש אפשרויות", אמר בניטז. "הראשונה, 100 אחוז תמיכה במאמן, ולקנות ארבעה-חמישה שחקנים - להיות קבוצה חזקה יותר וכדי המשיך לנצח לזכות בתארים. שנייה, להמשיך ככה בפרויקט, ללא תכנון ולהאשים אדם אחד,ולהיות ככה עד מאי. שלישית, לשוחח עם הסוכן שלי ולהגיע לסיכום אם אני לא אקבל את התמיכה. פשוט.

"אני רוצה את תמיכת המועדון והשחקנים", הוסיף בניטז. "אני מקצוען שעובד כבר 25 שנים, אז אני רוצה כבוד ותמיכה. זה נכון שלקבוצה הזו יש הרבה גורמי סיכון. קודם כל הגיל, יש לנו 15 שחקנים מעל גיל 30, השחקנים סחוטים כבר עד המקסימום.

"אני מקדיש את הניצחון לכל האנשים שעבדו קשה בקבוצה ושלא הפסיקו להאמין בנו. רור שאני צריך לשוחח עם הנשיא מוראטי ועם המנהל מרקו בראנקה. עכשיו אני צריך תמיכה, ואם אקבל אותה, נוכל להצליח ביחד". בניטז רוצה גם תמיכה מוראלית, אחרי ימים קשים בהם ההנהלה פקפקה ביכולותיו להוציא את הקבוצה מהבוץ, אבל הוא זקוק גם לתמיכה כספית. "דיברתי עם מוראטי לגבי מועד ההעברות הקרוב, והוא יודע במה הדברים אמורים", טען בניטז, "בעבר ספגתי לא מעט ביקורת, ונשארתי מנומס ולא הפניתי אותה החוצה. אם אינטר רוצה אותי כמאמן שלה, היא חייבת לתת לי שליטה מלאה על כל מה שקורה בסגל".

בלם הקבוצה מרקו מטראצי לא אהב את דבריו של בניטז, וכבר עם נחיתת הקבוצה באיטליה הגיב לדברי מאמנו. "להחליף את בניטז? רק המועדון קובע. בזכות החוזק של המועדון אנחנו אלופי עולם, אינטר היא מעל הכל".

מאמן מזמבה לאמין נדייה התאושש די מהרה מההפסד שהיה, אולי, צפוי. "זה נגמר ב-0:3, אבל היינו קרובים ל-2:1. אם היינו חוזרים ל-2:1, 10 דקות לסיום, זה יכול היה לשנות את התוצאה, אבל אני לא רוצה למתוח ביקורת על ההגנה שלנו שנתנה לנו כל כך הרבה סיפוק בעבר", אמר נדייה. "זו הפעם הראשונה בה אנו סופגים שלושה שערים מזה משחקים רבים. זה יכול לקרות. עדיף לספוג שלישייה מאשר להפסיד 1:0 חמש פעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully