וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "אני מרגיש נבגד, רפא חייב לתקן את העונה הזאת"

נשיא אינטר זועם על היכולת הרעה ומעמיד בפני בניטז מבחן: "הוא חייב להראות אופי כדי שנזכה באליפות העולם לקבוצות"

אלופת אירופה אינטר ממשיכה ללקק את הפצעים אחרי התבוסה המשפילה 3:0 אמש (שלישי) לורדר ברמן, ונדמה כאילו מעמדו של רפא בניטז מעולם לא היה מעורער יותר. נשיא המועדון מאסימו מוראטי דן הבוקר עם מספר חברי הנהלה בדבר התוצאות המביכות והלא טובות של הקבוצה לאחרונה, והערב יצא מוראטי לתקשורת האיטלקית עם דברים חריפים למדי.

"היתה לי הרגשה שנפסיד לברמן, אבל ממש לא ציפיתי שזה יהיה בצורה כל כך רעה", אמר נשיא הנראזורי. "אני מרגיש נבגד, כפי שאני תמיד מרגיש כשמפסידים משחק בצורה כזאת. לקחתי את ההפסד מאוד קשה". אינטר אמנם עלתה מהבית לשלב שמינית הגמר אבל אלופת אירופה עשתה זאת בצליעה ורק מהמקום השני. נוסף על כך מצבה בליגה האיטלקית לא מזהיר כשהיא במקום החמישי בלבד ומרוחקת 10 נקודות מהמוליכה, מילאן.

המבחן הבא של בניטז יהיה באליפות העולם לקבוצות, שהחלה כבר היום. אם ייכשל בו, אלה עשויים להיות משחקיו האחרונים במדים הכחולים. "אני לא רוצה ליצור בעיות לפני האליפות, ונראה מה צריך לעשות כאשר היא תסתיים. אין תירוצים בטורניר הזה, מדובר בתואר שאנחנו פשוט חייבים לנצח. בניטז צריך להראות אופי, אחרת הוא לא יזכה בתואר הזה", הבהיר מוראטי המתוסכל. "לא מדובר כאן באולטימטום, אני פשוט אומר שזה מאוד חשוב. רפא חייב למצוא דרך לתקן את העונה הזאת".

אגב, מי ששמו במפתיע כמועמד לרשת את מקומו של בניטז באינטר הוא לאונרדו, מאמנה לשעבר של היריבה העירונית המושבעת, מילאן. באיטליה מדווחים כי במידה שאינטר אכן תפנה למאמן הברזילאי הרי שהיא תציע לו חוזה ארוך טווח ומפתה כדי שהוא יסכים לעשות את המעבר, לאחר שנים רבות כשחקן ושנה כמאמן ברוסונרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully