וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו גברה 1:3 על אינטר

הנראזורי ספגו הפסד רביעי העונה והתרחקו מהפסגה אחרי הצגה גדולה של הרנאנס המצוין. הנשרים נדבקו למילאן בפסגה

האם איטליה תקבל בתום העונה אלופת חדשה אחרי חמש שנים? הסריה A אמנם עוד לא הגיעה למחצית הדרך, אבל אינטר ממשיכה בשקיעה האיטית. הנראזורי של רפא בניטז ספגו הערב (שישי) הפסד רביעי העונה, 3:1 ללאציו והציגו יכולת איומה. הביאנקוצ'לסטי, מנגד, נצמדו למוליכה מילאן (תארח בשבת את ברשיה) והם ממשיכים בפתיחת העונה החלומית. אינטר נותרה הרחק מאחור במקום החמישי וככל שהשבועות חולפים, בלאציו מתחילים להאמין ביכולתם ללכת עד הסוף.

אינטר עלתה ללא רשימה ארוכה של נעדרים: ז'וליו סזאר, וולטר סמואל, מייקון, כריסטיאן קיבו, דייגו מיליטו וקוטיניו הפצועים וכמובן סמואל אטו המורחק, אבל זה לא יכול להוות תירוץ להופעה חסרת השראה והתלהבות. אם לא די בכך, בדקה ה-35 דידה החוצה דיאן סטנקוביץ', שכבש שלושער ב-2:5 על פארמה ביום ראשון. בעקבות החיסורים הרבים, העלה רפא בניטז את המגן הימני פליצ'ה נטאלינו בן ה-18 בהופעת בכורה בהרכב.

לאציו פתחה טוב יותר ואחרי החמצה כפולה של סרג'יו פלוקארי וסטפנו מאורי הגיע שער יתרון מוזר בדקה ה-26. הרנאנס התרומם לכדור קרן ונגח בחוזקה, לוקה קסטלאצי הדף ואסטבן קמביאסו ניסה להרחיק, אבל הכדור שלו פגע בחזהו של הבלם ג'וזפה ביאבה וחדר פנימה. אינטר ניסתה לחזור למשחק, אבל פרננדו מוסלרה עצר בעיטות ממרחק של ווסלי סניידר וטיאגו מוטה.

שבע דקות בתוך המחצית השנייה הכפילה לאציו את יתרונה. שוב הרנאנס במרכז העניינים עם הקפצה נהדרת לרחבה, נטאלינו הצעיר טעה ומאורו זראטה נתן צ'יפ קטן מעל קסטלאצי ורץ לחגוג עם יושבי הקורבה נורד. השער השני עודד את לאציו, שהמשיכה להביך את אינטר והייתה קרובה מאוד לשער השלישי. קסטלאצי רשם שתי הצלות ומאורי החמיץ שער בטוח.

אלא שאינטר חזרה משום מקום. גוראן פאנדב, אקס לאציו, צימק בשערו הראשון העונה בדקה ה-74. המקדוני התגבר על אנדרה דיאז וכבש מול מוסלרה. ארבע דקות לסיום הציל מוסלרה את לאציו משוויון כשהדף בעיטה של איבן קורדובה מחמישה מטרים לאחר ערבוביה ברחבה. אקורד הסיום היה שייך להרנאנס בדקה ה-89. הברזילאי הנפלא ירה כדור חופשי מדויק מ-18 מטרים היישר לפינה של קסטלאצי וסגר עניין. עבור לאציו מדובר בניצחון ביתי ראשון על אינטר מאז 2003. רפא בניטז ודאי ירגיש שוב את כסאו מתנדנד השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully