וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 0:1 את אינטר בדרבי

פנדל של זלאטן (5) העניק לרוסונרי ניצחון ראשון בדרבי מאז ספטמבר 2008 והקפיץ אותם לפסגה. לאציו גברה על נאפולי

המחזור ה-12 בסרייה A האיטלקית בישר על מספר שחקנים סופר מסקרנים. אמש (שבת) כבר נפגשו יובנטוס ורומא ונפרדו ב-1:1 והיום המשיך המחזור עם משחק צהריים בו ניצחה לאציו את נאפולי 0:2 במשחק צמרת. מאוחר יותר ניצחה פאלרמו את קטאניה 1:3 בדרבי הסיציליאני, בעוד אודינזה הביסה את לצ'ה 0:4. המחזור הגיע לשיאו, איך לא, עם הדרבי דלה מדונינה, בו פנדל של זלאטן איברהימוביץ' העניק למילאן ניצחון יוקרתי 0:1 על אינטר והחזיר אותה למקום הראשון בטבלה.

אינטר - מילאן 1:0

שנתיים וחודשיים לאחר הניצחון האחרון שלה בדרבי, עשתה הערב (ראשון) מילאן צעד משמעותי להחזרת ההגמוניה בעיר כשגברה על אינטר 0:1 וחזרה לפסגת הליגה האיטלקית עם יתרון של שש נקודות על פני יריבתה. אלופת אירופה הגיעה אחרי שלושה משחקי בית בהם סיימה בתיקו בלבד, וגם הפעם שימשה כמארחת בסן סירו ונחלה הפסד שני העונה.

זלאטן איברהימוביץ' היה במוקד העניינים לפני המשחק לקראת הדרבי הראשון שלו עם החולצה האדומה, וסיפר כי הוא מצפה בקוצר רוח לשריקות הבוז מצד אוהדי הנראזורי. אחרי חמש דקות הוא הוכשל ברחבה על ידי מרקו מטראצי הוותיק, שפתח לראשונה העונה כממלא מקומו של וולטר סמואל הפצוע, והשתיק את הקהל של אינטר עם פנדל מדויק שקבע 0:1 למילאן. זלאטן המצוין הסתדר בלי פאטו וסיכן את שער אינטר עם בעיטה נפלאה מהאוויר בדקה ה-20, אך הכדור שלו חלף מעל המשקוף ושתי דקות לאחר מכן רוביניו הבקיע שער מנבדל. אינטר בקושי סיכנה את השער, כשהצ'אנס הכי קרוב היה כדור חופשי של ווסלי סניידר לקראת סיום המחצית.

רפא בניטז הכניס עוד במחצית הראשונה את פיליפה קוטיניו במקום ג'ואל אובי הצעיר, ובתחילת המחצית השנייה גם גוראן פאנדב נשלח למגרש על חשבון דייגו מיליטו החלש כדי להעיר את החלק ההתקפי האנמי של אינטר. מילאן, מצידה, עמדה בצורה טובה בהגנה, אבל בדקה ה-60 נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו בצהוב שני של איניאציו אבאטה. אינטר יצאה קדימה בכל הכוח ורק הראתה עד כמה גדולה הבעיה שלה בהתקפה. הדרבי דלה מדונינה נצבע אדום לראשונה מאז ספטמבר 2008, כשעבור מילאן מדובר בניצחון ראשון כקבוצה אורחת בדרבי מאז אפריל 2005. וחשוב מכל, היא שוב במקום הראשון.

לאציו - נאפולי 0:2

הקבוצה מהבירה איבדה גובה בשבוע האחרון, במסגרתו הפסידה לרומא ולצ'זנה, אבל היום הראתה הרבה אופי וניצחה בעוד מבחן לא פשוט. מאורו זראטה העלה את הקבוצה של אדי רג'ה ליתרון בדקה ה-15 וסרג'יו פלוקארי הכפיל בדקה ה-61 עם בעיטה שטוחה מתוך הרחבה. זראטה הצמיד כדור נוסף למשקוף של מורגן דה סנטיס, אבל לאציו תסתפק גם ב-0:2 שהיא השיגה. פלוקארי אמר ערב המשחק ש"אנחנו חייבים לפתוח דף חדש" וזה בדיוק מה שהקבוצה שלו עשתה. נאפולי מצידה הפסידה לראשונה העונה מחוץ לביתה ורצף ניצחונות שעמד על שלושה, נקטע עבורה.

משחקים נוספים

אודינזה - לצ'ה 0:4

הקבוצה מצפון-מזרח איטליה חזרה למסלול הניצחות ועשתה את זה בגדול, עם עוד הצגה של אנטוניו די נטאלה שלא נותן למחוגי הזמן להפריע לו. החלוץ בן ה-33 כבש בדקות 11, 24 ו-40 וסגר את הסיפור עוד לפני השריקה למחצית. אנטוניו פלורו פלורס הוסיף בדקה ה-55.

פאלרמו - קטאניה 1:3

שתי הסיציליאנות הגיעו למשחק כשהן צמודות בטבלה ודווקא פאלרמו, שהפסידה בחמישה מששת המשחקים האחרונים שלה ושלא ניצחה עד היום בחמישה משחקי דרבי רצופים, הייתה זו שידה הייתה על העליונה. חאבייר פסטורה הענק כבש שלושער בדקות 33, 47 ו-85, וגם מחק במהירות את השוויון הזמני של כריסטיאן טרליצי בדקה ה-46.

בארי - פארמה 0:1
לפארמה: אנטוניו קנדרבה (33)

סמפדוריה - קייבו 0:0

בולוניה - ברשיה 0:1
לבולוניה: מרקו די ואיו (58)

קליארי - גנואה 1:0
לגנואה: אנדראה ראנוקיה (83)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully