וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ' אומר כן לפיפו, לא לברזילאים

השבדי סיפר שהוא מעדיף לשחק עם האיטלקי ולא עם רונאלדיניו ופאטו. גאטוסו: "שחקנים צריכים לקחת דוגמה מאינזאגי"

זלאטן איברהימוביץ' כנראה מרגיש מספיק חופשי לדבר גלוי על התחושות שלו, ואחרי שיתוף הפעולה המוצלח באמצע השבוע עם פיליפו אינזאגי, שהניב צמד נגד ריאל מדריד, הוא סיפר בראיון ב'לה גאזטה דלו ספורט' שהוא מעדיף לשחק ליד השחקן הוותיק מאשר עם שחקניה הברזילאים של מילאן, רונאלדיניו ופאטו.

"פיפו הוא לא ייאמן", החמיא החלוץ השבדי ונתן רמזים למסימיליאנו אלגרי. "מגיע לו לשחק יותר מכיוון שהוא עושה עבודה טובה, וכשאתה עושה עבודה טובה, אתה צריך לפתוח בהכב. מעבר לכך, אני מרגיש יותר חופשי כשאני משחק איתו, בעוד כשאני משחק עם הברזילאים אני נאלץ לשחק יותר בתוך הרחבה".

ובינתיים ג'נארו גאטוסו דורש יותר שיתופיות מצד החברים שלו לקבוצה. "אנחנו צריכים לקחת דוגמה מאינזאגי", אמר לטוטוספורט הקשר שכבר ערך למעלה מ-300 הופעות במילאן מאז 1999. "אנחנו לא נותנים את המקסימום ואנחנו חייבים לתת מאה אחוז. אנחנו חייבים לתת יותר מעצמנו".

גאטוטו הוסיף והחמיר בדרישות שלו, כשאמר: "אנחנו לא יכולים להגיע למצב ששחקנים לא נותנים את הנשמה שלהם. אם אנחנו רוצים להמשיך לשחק כמו ששיחקנו נגד ריאל, אנחנו צריכים שיהיה לנו איזון מצד כולם. אנחנו מילאן ואנחנו חייבים לנצח מכיוון שנבנינו לעשות את זה". מילאן, אגב, תצא למשחק חוץ ביום ראשון הקרוב אצל בארי במטרה לשפר את המיקום שלה בטבלה ולעלות ל-20 נקודות אחרי עשרה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully