וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניצ"ף הזמינה את מסי לביקור בעזה

הארגון שלח לכוכב ברצלונה הזמנה לשמש כשגריר של רצון טוב ברצועה. גם במילאנו נפוצו שמועות שהארגנטינאי בדרך לאינטר

בעזה התרגשו הבוקר (שני) לשמוע על דיווח בטלוויזיה הארגנטינאית על כך שלאונל מסי עשוי להגיע לביקור תמיכה בתושבי הרצועה. ניר יהב ממערכת וואלה! חדשות מדווח שמסי קיבל הזמנה מסוכנות האו"ם לילדים (יוניצ"ף) לשמש שגריר של רצון טוב מטעמה ברצועת עזה ובפקיסטן בחודש יולי. תגובתו של מסי להזמנה טרם התקבלה ולא ברור אם הוא ייענה לה. לפני שלושה חודשים ביקר מסי בהאיטי כשגריר של רצון טוב מטעם יוניצ"ף, שם ביקר במקומות שנהרסו כתוצאה מרעידת האדמה הקשה שפקדה אותה.

מוקדם יותר נפוצו גם במילאנו שמועות בנוגע למסי, כשנשיא ינטר מאסימו מוראטי התלוצץ עם 300 מאוהדי קבוצתו, ואמר להם שיצרף לקבוצה בינואר הקרוב את כוכב ברצלונה. מוראטי בן ה-65 נתקל באוהדים במהלך אירוע פרטי, והללו קראו לעברו ושרו "מאסימו, תן לנו מתנה".

מוראטי הביט באוהדים בחיוך וענה "אוקיי, אני מבטיח לכם את מסי" לקול הקריאות הנרגשות, בעוד אשתו ניסתה לצנן את התלהבותו ואמרה לו "תירגע". אחרי הדברים האלו במילאן הסתובבה שמועה עיקשת שהכוכב הארגנטינאי עושה את דרכו לנראזורי, וכדי להוסיף אש למדורה, אמש מסי אף נראה במילאנו כשהוא סועד עם חברו, קשר נאפולי אזיקיאל לבאצי.

דל פיירו רגוע

אלסנדרו דל פיירו טוען כי הוא לא חושש לעתיד חוזהו ביובנטוס. החוזה בין הצדדים יסתיים בקיץ הקרוב, והדיווחים באיטליה טענו כי ביובה לא מתכוונים לחדש אותו. דל פיירו קושר למעבר לליגת ה-MLS, אך הכוכב בן ה-35 טוען כי אין לדעת מה העתיד צופן.

"בכל הכנות, אני רגוע לחלוטין בכל הנוגע לחוזה שלי ולעתיד שלי", מסר דל פיירו, "אני לא מתכוון להתחמק מהנושא הזה, אבל כרגע אני רק חושב על המשחק הבא. אני רוצה לקחת אליפות. בכל הנוגע לשאר הדברים, אני ממש לא חושב עכשיו על פרישה, כולי מרוכז בנעשה על המגרש".

"האהבה הפכה אותי לעצלן"

מתברר כי לאהבה ללא תנאים יש גם חסרונות. ארתור בורוץ מספר כי הוא הגיע לפיורנטינה כדי להציל את הקריירה שלו, וזאת מכיוון ש"הפכתי לעצלן בגלאזגו. כולם אהבו אותי בלי שום קשר ליכולת שלי".

השוער עזב את סלטיק הקיץ ועבר לפיורנטינה, אבל בקושי שיחק עד עתה, כשהשוער הראשון של הסגולים הוא סבסטיאן פריי. "אהבתי את גלאזגו", מספר השוער, "אבל היא הפכה אותי לעצלן. האוהדים שם אהבו אותי בלי קשר ליכולת שלי. נהניתי שם, אבל בשלב כלשהו הייתי חייב לעשות שינוי. עכשיו בפיורנטינה אני חייב לעבוד קשה כדי לזכות במקום שלי בהרכב. זה מצב שונה, אבל אני נהנה ממנו".

בורוץ בילה חמש עונות בסקוטלנד, ועתה בגיל 30 מוצא את עצמו כשוער מחליף. "אני אוהב את איטליה", הוא מספר, "אני כבר רוצה להראות לכל האנשים פה מה אני שווה. אני מאוד נחוש ואופטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully