וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקון: "ראיתי הרבה אגואיזם בהתקפה שלנו"

אינטר עדיין מתוסכלת מההפסד לרומא, מייקון וקיבו תוקפים את חבריהם. יובנטוס מתעוררת: "קראסיץ' עושה פה את ההבדל"

הרבה לחץ השתחרר אמש (ראשון) ביובנטוס, אחרי ניצחון 2:4 על קליארי. המועדון, שפתח את העונה בצורה איומה והתקשה לנצח קבוצות בינוניות ומטה, נהנה מיכולת מצוינת של הרכש הסרבי מילוש קראסיץ', שכבש שלושער. "קראסיץ' שונה מפאבל נדבד, אבל השיער הבלונדיני שלו גורם לאנשים להשוות", אמר בלם יובה ג'ורג'יו קייליני על חברו לקבוצה, "ההתאקלמות המהירה שלו עושה את ההבדל, אני מקווה שימשיך ככה".

קייליני מקווה כי הניצחון על קליארי יהיה זה שיעלה את יובה על מסלול ההצלחה. "המשמעות היא ששינינו כיוון, אבל אנחנו מודעים לזה שיהיו בעיות בהמשך". הבעיה המרכזית של יובה, וקייליני מודע לה היטב, היא בהגנה. "ספגנו הרבה גולים, וזה בגלל שאנחנו דוחפים קדימה להתקפה ומחפשים להבקיע. בקבוצה יודעים שחייבים להשתפר בהגנה, וזה שאלה של איזון בין הגנה להתקפה".

מייקון: "ראיתי יותר מדי אגואיזם בחלק הקדמי"

גובר הלחץ באינטר. אחרי ההפסד הכואב לרומא בשבת (1:0), עם שער שנכבש בדקה ה-92, מצב הרוח בשורות אלופת אירופה אינו מעודד, ושחקני הקבוצה מייקון וכריסטיאן קיבו מבקרים את המנטליות הקבוצתית.

"הייתה לנו אפשרות להשיג שלוש נקודות, אבל הגישה שלנו הייתה רעה", אמר מייקון, "עדיף להפסיד 3:0 מאשר לספוג בזמן פציעות. עשינו יותר מדי טעויות, זו לא הייתה אינטר האמיתית. היה חסר לנו קור רוח בהתקפה, וראיתי יותר מדי אגואיזם בחלק הקדמי".

קיבו, מנגד, היה הרבה יותר עצבני ותקיף, ובמהלך המשחק נראה צועק על האנשים על הקווים. "אם זה נמשך ככה, אני הולך", אמר בזעם, "או שתגרמו להם לרוץ, או שתוציאו אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully