וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פאלרמו ניצחה 1:3 בחוץ את יובנטוס

הקבוצה של רוסי חגגה בטורינו והובילה 0:3 (פאסטורה, איליצ'יץ' ו-בובו), יאקווינטה (87) צימק, אך לא מנע הפסד שני מהביאנקונרי

מי שחשב שהרכש בקיץ והאיש החדש על הקווים, לואיג'י דל נרי, יחזירו את יובנטוס במהרה לימיה הגדולים, התבדה. אולי זה עוד יקרה, אבל נכון למחזור הרביעי נראה שהביאנקונרי ממשיכים את העונה שעברה בדיוק מהנקודה בה היא הסתיימה. הגברת הזקנה הפסידה הערב (חמישי) 3:1 בבית לפאלרמו ואחרי ארבעה מחזורים יש לה ארבע נקודות בלבד, והיא רחוקה כבר שש מהמוליכה אינטר. לקבוצה של דלו רוסי, שסיימה חמישית אשתקד אך פתחה את העונה הנוכחית רע והשיגה רק נקודה אחת עד כה, זהו ניצחון ליגה ראשון ואין מתוק ממנו.

האורחת עלתה ליתרון כבר אחרי דקה ו-40 שניות. יוסיפ איליצ'יץ' הכניס כדור עומק למאוריסיו פיניה, שבעט חזק על מרקו סטורארי. הכדור החוזר הגיע לחאבייר פאסטורה שבנגיעה אחת בעט פנימה והעלה את פאלרמו ליתרון מהיר. בדקה ה-41 הגיעה פאסטורה לעוד הזדמנות נפלאה לאחר טעות קשה בהגנת יובה, אך מחמישה מטרים בעט לקורה. שתי דקות חלפו וגם הגברת הזקנה הגיעה למצב, כשאלסנדרו דל פיירו בעט מחוץ לרחבה כדור שנעצר במשקוף של פאלרמו.

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של הקבוצה המקומית, אך דווקא הרוסנרו מצאו את השני בדקה ה-62. פאסטורה בעט חזק מהאגף, סטורארי הדף לא מספיק טוב והכדור חזר לאיליצ'יץ', שבעט חצי יעף לקורה ופנימה. 0:2 לפאלרמו. בדקה ה-85 נעצה פאלרמו עוד מסמר בארון של הזברות. צ'זארה בובו בעט כדור חופשי מ-30 מטר לפינה וקבע 0:3. יובה הצליחה למזער נזקים בדקה ה-87 כשהגבהה של מרקו מוטה הגיעה לראשו של ויצ'נזה יאקווינטה, שנגח פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully