וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטו סידר לאינטר ניצחון בפאלרמו

צמד של הקמרוני סייע לאלופה לבצע מהפך ולנצח 1:2. יובנטוס הביסה את אודינזה 0:4 בחוץ, רק 2:2 לרומא נגד בולוניה

המחזור השלישי באיטליה נמשך היום (ראשון), כשלמעגל המשחקים נכנסו שלוש מארבע הגדולות: אינטר נחלצה מפיגור 1:0 בפאלרמו וניצחה 1:2 כדי להגיע לשבע נקודות העונה. מי שרשמה ניצחון בכורה היא יובנטוס, שעשתה את זה עם 0:4 על אודינזה, אבל רומא ממשיכה לאכזב והפעם נפרדה ב-2ף2 ביתי מבולוניה. צ'זנה ממשיכה להפתיע וה-0:1 שלה נגד לצ'ה העלה אותה למקום הראשון.

פאלרמו - אינטר 2:1

אנשי הנראזורי אולי שמחו וצהלו בשבוע שעבר, כשיובנטוס, מילאן ורומא לא השיגו ניצחונות, ולמרות שהיום נקלעו לפיגור והתקשו, הם נהנו מצמד של סמואל אטו כדי להימנע מהפסד. יוסיפ איליצ'יץ' כבש בדקה ה-28 והעניק לפאלרמו יתרון על חשבון האלופה, אבל החלוץ הקמרוני ניצל בישול של דייגו מילטו בדקה ה-62 כדי להשוות ובדקה ה-70 היה זה כדור של דיאן סטנקוביץ', שסידר לאטו את השלמת המהפך.

אודינזה - יובנטוס 4:0

אחרי פתיחת עונה מאכזבת, שכללה הפסד ותיקו בליגה ו-3:3 בלבד נגד לך פוזנאן בליגה האירופאית, יובנטוס התפוצצה בפריולי ולא התחשבה בקהל הביתי. הגברת הזקנה נהנתה משער עצמי של אנדראה קודה כבר בדקה ה-18 ושש דקות לאחר מכן פאביו קוואליארלה הכפיל. כדי לבסס את היתרון, תקע קלאודיו מרקיזיו את המסמר השלישי בארון של אודינזה שתי דקות לסיום המחצית הראשונה. וינצ'נזו יאקווינטה לא הראה רחמים ובדקה ה-77 קבע 0:4 וניצחון גדול ליובה.

רומא - בולוניה 2:2

הקבוצה מהבירה כבר הייתה בדרך להתאוששות מתבוסת 5:1 במחזור הקודם לקליארי, אבל שוב איכזבה בגדול. מרקו בוריילו כבש את הראשון שלו העונה בדקה השביעית וכעבור שתי דקות הרעיד פרנצ'סקו טוטי את הקורה. דניאלה פאפוני האורח היה קרוב להשוות בדקה ה-44 כשהוא בעצמו הצמיד כדור לקורה, אבל השער השני היה גם הוא לזכותה של רומא, כשמתאו רובין כבש שער עצמי בדקה ה-59. כשנראה היה שהג'אלורוסי סופסוף בדרך לניצחון, הגיע מרקו די ואיו הוותיק ועם צמד בדקות 77 ו-90, קבע שוויון דרמטי וכואב לקלאודיו ראניירי ושחקניו.

תוצאות נוספות:


קייבו - ברשיה 1:0
לברשיה: אלסנדרו דיאמנטי (30).

בארי קליארי 0:0

צ'זנה - לצ'ה 0:1
לצ'זנה: אריון בוגדני (54)

פארמה - גנואה 1:1
לפארמה: כריסטיאן זקארדו (72). לגנואה: לוקה טוני (28, פנדל)

סמפדוריה - נאפולי 2:1
לסמפדוריה: אנטוניו קסאנו (פנד, 78). לנאפולי (מארק המשיק 83, אדיסון קבאני 86)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully