וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "מילאן פייבוריטית לזכייה בכל התארים"

הרוסונרי הציגו את איברהימוביץ' ורוביניו. השבדי לא חשש מהצהרות: "חזרתי רעב יותר, קבוצות צריכות לפחד מאיתנו"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכה: עידן גוראל

מילאן הציגה היום (חמישי) רשמית את שני האסים החדשים שלה, זלאטן איברהימוביץ' ורוביניו, שהצטרפו לקבוצה עם סגירת חלון ההעברות. החלוץ השבדי הגיעה בהשאלה מברצלונה ואילו הברזילאי נרכש ממנצ'סטר סיטי תמורת כ-15 מיליון ליש"ט וחתם לארבע שנים.

"הימים הראשונים שלי כאן היו נהדרים וקיבלתי תגובות נפלאות מכולם", אמר זלאטן. "סופזוף אני כאן ואני חושב שזו הקבוצה הגדולה ביותר ששיחקתי בה". השבדי מיהר להרים את רף הציפיות: "אני תמיד רוצה לזכות בכל התארים. קבוצה גדולה כמו מילאן פייבוריטית לזכות בליגת האלופות ובסקודטו. חזרתי לאיטליה רעב יותר".

איברהימוביץ', שכזכור זכה פעמיים באליפות איטליה עם יובנטוס (תארים שנשללו מהמועדון בשל פרשת הקלצ'ופולי) ושלוש פעמים עם אינטר, מתרגש מהפרויקט החדש במילאן: "יחד עם רוביניו, קבוצות אחרות צריכות לפחד מאיתנו. בעזרת מוטיבציה, עבודה קשה ורצון אני בטוח שנוכל לזכות בכל התארים. יש לנו את ההתקפה הטובה ביותר וההגנה הטובה ביותר. יש לנו את החלוצים הטובים ביותר בעולם".

החלוץ סיפר כי סילביו ברלוסקוני הוא האיש ששכנע אותו להגיע למילאן והוסיף: "אי אפשר לסרב למילאן ואין מה לחשוב. אתה פשוט אמר 'כן ותודה' אם מסתכלים על ההיסטוריה, מילאן גדולה יותר מברצלונה". על עזיבת ברצלונה אמר: "זה היה אמור להיות המועדון שלי לכל החיים, אבל דברים קטנים עשו את ההבדל".

השבדי התייחס גם ליריבה העירונית, אינטר: "אני לא יכול לחכות לדרבי. הייתה לי שם תקופה נהדרת, אבל עכשיו אני שחקן מילאן ולא אכפת לי מאינטר. הסריה A של השנה היא ליגה של שתי קבוצות. אנחנו נסיים ראשונים ואינטר במקום השני. לקחתי תארים בכל מקום שהייתי בו. עזבתי את אינטר בשביל קבוצה חזקה יותר ועזבתי את ברצלונה כי מישהו שם לא רצה בי. עכשיו אני במילאן ואני בטוח שננצח".

רוביניו אמר: "תמיד רציתי לשחק במילאן. יש כאן הרבה ברזילאים ולמועדון היסטוריה עשירה". החלוץ נשאל האם יש מקום בהרכב לאיברהימוביץ', רונאלדינו, פאטו ולו עצמו: "כל קבוצה יכולה לשחק עם ארבעה חלוצים. שחקנים אינדיבידואליים לא חשובים, העיקר שנבקיע שערים". על התקופה במנצ'סטר סיטי אמר: "היו לי בעיות, הכדורגל האנגלי לא מתאים לברזילאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully