וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן הודיעה על צירופו של זלאטן איברהימוביץ'

הרוסונרי הגיעו לסיכום עם ברצלונה, השבדי יושאל עם אופציית רכישה של 24 מ' יורו: "עם פאטו ורונאלדיניו האוהדים בטוח ייהנו"

זהו, עכשיו זה סופי. אחרי מו"מ ארוך, הודיעה הערב (שבת) מילאן באופן רשמי כי שאלה את חלוץ ברצלונה, זלאטן איברהימוביץ', לעונה הקרובה. "הגענו להסכם על השאלת איברהימוביץ' לעונה אחת, כשלאחריה תהיה לנו האופציה לרכוש אותו תמורת 24 מיליון יורו", מסר נשיא מילאן אדריאנו גליאני, "איברהימוביץ' יעבור בדיקות רפואיות לאחריהן יחתום על חוזה לארבע עונות במילאן".

הרוסונרי יהיו התחנה השלישית של החלוץ השבדי באיטליה, לאחר ששיחק ביובנטוס בין השנים 2004-2006 ואינטר בין 2006-2009. סך הכל תהיה זו התחנה השישית בקריירה של החלוץ בן ה-28, שהתחיל אותה במאלמו, עבר לאייאקס, יובנטוס, אינטר וברצלונה.

"אני מאוד שמח שזה נגמר, כי המצב לא היה פשוט", אמר החלוץ, "למה בחרתי במילאן? בגלל שזה אחד המועדונים הגדולים בעולם, עם מסורת נפלאה. רונאלדיניו ופאטו מראים את הכישרון ההתקפי של הקבוצה הזאת, ועכשיו הכל תלוי בנו. אוהדי מילאן בטוח ייהנו השנה".

ואיך יתקבל במילאנו, אחרי שרק לפני שנה עזב את אינטר? "אני לא חושב שאכפת להם ממני אחרי שבשנה שעברה הם זכו בהכל", אמר איברה, "עכשיו אינ רוצה לזכות עם מילאן בכל התארים".

סביר להניח כי הגעתו של זלאטן למילאן סוללת סופית את עזיבתו של החלוץ ההולנדי קלאס יאן הונטלאר, שצפוי לעבור לשאלקה.

מוריניו: "אין לי שום כוונה לסיים במקום השני"

יום לפתיחת העונה של ריאל מדריד ודבר אחד כבר בטוח: ז'וזה מוריניו מוכן. מאמן ריאל מדריד התייחס היום (שבת) לעונה הקרובה וטען שהקבוצה שלו תשחק בסגנון שלו ולא תושפע מברצלונה. הפורטוגלי, שחיזק את ריאל בסמי חדירה, מסוט אוזיל, פדרו לאון, סרחיו קנאלס, ריקארדו קרבאליו ואנחל די מריה, משוכנע שהבלאנקוס מסוגלים לזכות בתואר.

"ברצלונה משחקת מאוד טוב, אבל לנו אין שום כוונה לחקות אותם", אמר המיוחד, "אין לי גם שום כוונה לסיים במקום השני. בנוסף, אנחנו חייבים לקוות שבנזמה והיגואין יישארו בריאים". מוריניו לא שכח גם להעלות את רף הציפיות מבן ארצו, כריסטיאנו רונאלדו: "עם כישרון כמו שלו, זו תהיה בושה לא לעשות היסטוריה".

עדכון ראשון: 15:00
עדכון אחרון: 22:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully