וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שהליגה האיטלקית משעממת?

מילאן צימקה את הפער מאינטר לנקודה בלבד, כשסיידורף כבש בדקה ה-90 והעניק 0:1 על קייבו. 3:3 דרמטי בין יובנטוס לסיינה

המעידות האחרונות של אינטר החזירו את החיים לליגה האיטלקית, ומילאן חיכתה הערב (ראשון) עד לדקה ה-90 כדי לקחת את המתנה ולנצח 0:1 את קייבו משער ענק של קלרנס סיידורף. עוד לפני כן נמשך המחזור ה-28 שהציג שערים ללא הפסקה, וביטל שוב את הקלישאות שמדברות כל "ליגה משעממת". אחרי ה-1:3 של קטאניה על אינטר והניצחון הזהה של פיורנטינה בנאפולי, נכבשו היום עוד 31 שערים, כולל קאמבקים נפלאים ובליצים מהסרטים, שמעמידים את הממוצע במחזור על יותר מארבעה שערים למשחק.

המשחק הדרמטי היה בטורינו, שם יובנטוס כבר חשבה שהיא בדרך לניצחון קל כשהוליכה 0:3 בדקה ה-10 מול סיינה, אבל נועלת הטבלה חזרה מהקבר והשוותה ל-3:3. גם רומא שיחקה נגד קבוצת תחתית, ליבורנו, ונלחמה בעיקר מול כריסטיאנו לוקארלי, שהבקיע שלושער וקבע 3:3 נהדר. גנואה סיחררה עם ארבעה שערים בתשע הדקות האחרונות של המחצית, כשגברה במגרשה 3:5 על קליארי. פאלרמו נעצרה עם הפסד 3:2 לאודינזה. וואו.

מילאן - קייבו 0:1

יותר מתנות ממה שקיבלו הרוסונרי בשבועות האחרונים מהיריבה העירונית באמת שאי אפשר לקבל. רק שלאונרדו ושחקניו לא ידעו לקחת עד הערב. גם הפעם זה כבר חמק מבין ידיהם, עד שהמחליף קלרנס סיידורף החליט לקחת אחריות ושלח כדור אדיר לחיבורים מזווית אלכסונית בדקת הסיום. אחרי התבוסה המחפירה 4:0 באולד טראפורד, מילאן מצמקת את הפער מאינטר לנקודה אחת, למרות משחק חלש מול קייבו העיקשת שהציגה כהרגלה הגנה חזקה.

המארחים לא כבשו במנצ'סטר וגם לא ברומא בשבוע שעבר, כך שבהחלט אפשר להצביע על משהו תקוע במשחק ההתקפה. דייויד בקהאם קיבל את חולצת ההרכב, ממנו נעדרו אלסנדרו נסטה ופאטו הפצועים, אבל חוץ מלדמם בעקבות פגיעה בפניו לא באמת תרם למשחק. דווקא אנדראה מנטובאני היה הכי קרוב במחצית הראשונה, כשנגח למשקוף בדקה ה-42. השליטה של מילאן התגברה במחצית השנייה, עם כניסתו של פיליפו אינזאגי הוותיק, מרקו בוריילו החמיץ פעמיים ורונאלדיניו בעט לקורה (57). ואז הגיע סיידורף.

יובנטוס - סיינה 3:3

אחרי שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים בליגה ויכולת טובה גם בליגה האירופית, יובנטוס ציפתה לניצחון קל מול נועלת הטבלה. המשחק אכן נפתח נהדר מבחינת הגברת הזקנה, כשהקפטן אלסנדרו דל פיירו כבש צמד מהיר בדקה השנייה והשביעית (השערים ה-300 וה-301 שלו במדי הקבוצה), ואנטוניו קנדרבה הרשית את השלישי בבעיטה נפלאה מחוץ לרחבה כשעוד לא חלפו להן עשר דקות. אבל אף אחד לא ידע מה טומן בחובו המשך המשחק.

סיינה החלה לצאת מההלם וסיכנה לא פעם את שערו של אנטוניו קימנטי קשישא, עד שבדקה ה-16 השיגה שער מצמק מרגלי מאסימו מקארונה. מיד עם פתיחת המחצית השנייה תחושת הנינוחות בטורינו התחלפה בלחץ, כאשר עבדלקאדר גזל צימק ל-2:3 עם בעיטה מהפינה השמאלית של הרחבה. שחקן נבחרת אלג'יריה לא נעצר כאן. בדקה ה-74 מאקרונה הוכשל ברחבה וגזל לא נכשל מול קימנטי. קאמבק מדהים של סיינה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

ליבורנו - רומא 3:3

בידיעה שעומדת בפניה אפשרות לצמק את הפער מאינטר שוב לארבע נקודות, הגיעה רומא למגרשה של ליבורנו ורצתה לשכוח משתי תוצאות התיקו האחרונות מול נאפולי ומילאן. המארחים מהמקום ה-18 לא עשו הנחות, וכבר אחרי תשע דקות של משחק הבקיע כריסטיאנו לוקארלי הוותיק ונתן את האות לחצי שעה מסחררת. לא חלפה דקה וסימונה פרוטה השיג את השוויון מן העבר השני, 1:1.

לוקה טוני ביצע מהפך עם נגיחה מקרוב (19), לוקארלי השלים צמד עבור ליבורנו (26) וקבע 2:2, ודויד פיזארו חתם את משחק הפינג פונג אחרי בישול שני של פרוטה (28) וקבע 3:2 לרומא. פיזארו הצ'יליאני יכול היה להשלים צמד, אך הוא בעט מהנקודה הלבנה לקורה בדקה ה-40. במחצית השנייה הייתה זו בעיקר ליבורנו שלחצה, ובדקה ה-71 לוקארלי השלים שלושער מהנקודה הלבנה וקבע שוויון מרתק.

אודינזה - פאלרמו 2:3

האורחים מסיציליה קיוו לשמור על המקום הרביעי, אך הפסידו ולשמחתם ראו גם את המתחרות מאבדות נקודות. פאלרמו הגיעה לאחר שלושה ניצחונות רצופים, לעומת אודינזה שלא ניצחה כבר חודש, אבל אנטוניו פלורו פלורס העניק את היתרון לזברטה בדקה ה-43. במחצית ערך דליו רוסי חילוף כפול בפאלרמו, ולברזילאי פאביו סימפליסיו הספיקו שש דקות על המגרש כדי לאזן את התוצאה אחרי בישול של פבריציו מיקולי, 1:1. כאן נכנס לפעולה מלך השערים אנטוניו די נטאלה, שהפעם נטל על עצמו את תפקיד המבשל. הקפטן סידר שער שני לפלורו פלורס בדקה ה-65, וחמש דקות לאחר מכן בישל גם לקואדוו אסמואה, 1:3 לאודינזה. אדיסון קבאני רק צימק בדקה ה-80.

גנואה - קליארי 3:5

משחק מטורף בלואיג'י פראריס. מטורף. דניאלה דסנה פתח את מסכת הכיבושים עבור קליארי בדקה ה-16, אבל אז בא הבליץ המדהים של גנואה. מדהים. אלברטו זפאטר הבקיע בפנדל (36), רודריגו פלאסיו השלים מהפך (39), דניאלה קונטי הספיק להשוות לרגע (41) ואז ג'וזפה סקולי (42) ומרקו רוסי (45) קבעו 2:4 לגנואה במחצית. ארבעה שערים כבשו הרוסובלו תוך תשע דקות. לאחר ההפסקה העניינים נרגעו מעט, כשאלסנדרו מאטרי צימק בפנדל (55) ועומאר מילאנטו הוותיק סגר עניין לזכות גנואה (59).

משחקים נוספים:

בולוניה - סמפדוריה 1:1
לבולוניה: אנדראה ראג'י (90). לסמפדוריה: דניאלה גסטלדלו (86)

לאציו - בארי 2:0
לבארי: סרחיו אלמירון (51), אדגר אלברז (64)

פארמה - אטאלנטה 0:1
לפארמה: ואלרי בוז'ינוב (71)

עדכון ראשון: 17:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully