וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הנחמה של פיורנטינה

אחרי ההדחה מהאלופות, פיורנטינה חזרה מנאפולי עם 1:3 דרמטי. בראנקה על הפסד אינטר: "לא חשבנו על הצ'מפיונס"

ארבעה ימים אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות וגל שמועות לגבי עתידו של המאמן צ'זארה פראנדלי, פיורנטינה רשמה נחמה קטנה עם ניצחון חוץ דרמטי 1:3 על נאפולי במשחק היחיד שהתקיים היום (שבת) במסגרת המחזור ה-28 בסרייה A. היה זה ניצחון חוץ ראשון לויולה אחרי למעלה מחודשיים כשבמועדון מפירנצה יודעים שכרטיס לליגה האירופית, דרל הליגה או הגביע, יהווה סיום מתוק לעונה מאוד מאכזבת.

אחרי מחצית מאופסת דווקא המארחים עלו ליתרון משער נגיחה של אזקיאל לאבצי בדקה ה-47. לפיורנטינה הייתה תשובה בשם אלברטו ג'ילארדינו. בדקה ה-60 נגח החלוץ את השוויון לאחר בישול של סטבן יובטיץ' והתרגיל חזר על עצמו במדויק שלוש דקות לסיום. ג'ילארדינו העלה את מאזנו ל-13 שערים וראה את יובטיץ' מצטרף גם הוא לחגיגה אחרי שני בישולים עם השער השלישי בתוספת הזמן. הצמד ג'ילארדינו את יובטיץ' סגר לנאפולי משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון. הפרטנופי של וולטר מצארי מתרחקים מאוד מהמקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות.

אינטר נראית רע לפני צ'לסי

ארבעה ימים לפני שתתארח אצל צ'לסי ותנסה להציל את כבודו של הכדורגל האיטלקי, נכנעה אמש (שישי) אינטר 3:1 נגד קטאניה מהתחתית במשחק שפתח את המחזור ה-28 בליגה האיטלקית. הנראזורי הגיעו אחרי ארבע תוצאות תיקו בחמשת המשחקים האחרונים, המשיכו להציג כדורגל לא טוב ונטול השראה, וניצחון של מילאן נגד קייבו ביום ראשון יוריד את הפער של אינטר בפסגה לנקודה אחת בלבד.

ז'וזה מוריניו המשיך לשבת ביציע בגלל הרחקה והוא ראה משחק היה שקול ברובו, אבל אם לקבוצה מסוימת היה יתרון במגרש, הרי שזו קטאניה. הסיציליאנים לא הראו כל חשש מהאלופה, יזמו, ניסו והיו קרובים יותר, אבל מריאנו איסקו ואדריאן ריקיוטי לא הצליחו למצוא את הרשת של ז'וליו סזאר במחצית הראשונה.

בדקה ה-54 החליטו האורחים להראות למארחים שלהם כיצד לעשות זאת נכון, כשסמואל אטו קיבל כדור ארוך, נכנס לרחבה לבדו מול מריאנו אנדוחאר, אבל החליט לפרגן, מסר כדור רוחב למיליטו וזה גילגל לרשת החשופה. 0:1 לאינטר. השער הזה הביא את קטאניה לתקוף אפילו יותר ובדקה ה-74 היא זכתה לשוויון שכל כך הגיע לה כשמקסי לופז, שנולד מחדש תחת סיניסה מיכאלוביץ', ניצל כדור רוחב של פאבלו אלברז. אלא שהשוויון הזה לא הספיק למארחת, שהגיעה למשחק כשהיא עדיין רחוקה מלהבטיח את הישארותה בליגה.

בדקה ה-79 החל המופע של סולי מונטארי, שבסיומו גם נכבש שער היתרון. הקשר הגנאי נכנס במקומו של אסטבן קמביאסו 11 דקות לסיום ובתוך דקה ביצע עבירה של חורחה מרטינז שזיכתה אותו בכרטיס צהוב. ג'וזפה מסקארה בעט את הכדור החופשי שפגע בידו של מונטארי, זה ראה צהוב שני וקטאניה זכתה לפנדל.

מסקארה עצמו ניגש לבעוט, ביצע פאננקה מושלמת (הקפצה בפנדל - על שמו של אנטונין פאננקה הצ'כי) והכניע את סזאר בדרך למהפך ו-1:2. דקה לסיום דפקו המקומיים את המסמר האחרון בארון של המשחק כשמרטינז כבש מקרוב. 1:3 גדול לקטאניה, אינטר חייבת להתעורר.

"עד השוויון, נראינו חזקים ושלטנו במשחק", סיכם מרקו בראנקה, המנהל הטכני של אינטר, שעמד על הקווים במקום מוריניו. "אני חושב ששיחקנו טוב כדי להוביל אחרי המחצית, אבל אז הריכוז שלנו ירד וסבלנו מזה בחלק האחורי. לא היו לנו מחשבות על המשחק נגד צ'לסי בליגת האלופות, והיינו מודעים לאיום שקטאניה מעמידה".

על האווירה בקבוצה לנוכח היכולת הלא טובה לאחרונה, הוא אומר: "האווירה בחדר ההלבשה היא אותה אווירה כמו אחרי הפסדים, אבל יש לנו דחף אדיר להיות מוכנים למשחק ביום שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully