וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר בורחת, רומא רותחת

אינטר הביסה 0:3 את קליארי, רומא ניצחה 0:1 בפיורנטינה ועלתה למקום השני על חשבון מילאן, שסיימה ב-0:0 בבולוניה

המחזור ה-23 בליגה האיטלקית התחיל כבר בשבת כשיובנטוס סגרה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון עם 1:1 בליבורנו ועם ניצחון של פאלרמו, 1:2 על פארמה. הערב (ראשון), אינטר לא התקשתה במיוחד מול קליארי, הביסה אותה 0:3 ופתחה פער של 10 נקודות ממילאן, שעשתה רק תיקו 0:0 בבולוניה. נאפולי ספגה שני שערים בדקות האחרונות, הפסידה 3:1 באודינזה ואיבדה אפשרות להגדיל את הפער מהמקום החמישי. רומא ניצחה 0:1 בפיורנטינה משער של ווצ'יניץ' בדקה ה-82 ועלתה למקום השני.

אינטר - קליארי 0:3

האלופה השיגה ניצחון ליגה חמישי בששת המחזורים האחרונים. הנראזורי עלו ליתרון כבר בדקה השישית כשגוראן פאנדב כבש את השלישי שלו מאז הצטרף לקבוצה. בדקה ה-20 אינטר עלתה כבר ל-0:2 מנגיחה של הבלם וולטר סמואל, אחרי בישול של מייקון.

שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, כבש דייגו מיליטו, אחרי בישול של גוראן פאנדב, וקבע את תוצאת המשחק - 0:3 לאינטר. הרכש החדש של הנראזורי, מקדונלד מאריגה, ערך הופעת בכורה כשהחליף בדקה ה-75 את טיאגו מוטה. מהצד השני, קליארי, שפיתחה לאחרונה ציפיות להתקרב למקום הרביעי, תחפש את הנקודות במקום אחר.

בולוניה - מילאן 0:0

מאז ההפסד בדרבי לאינטר, נראה שכל הפסד נקודות של הרוסונרי עשוי לסיים את העניין בליגה ולהעניק את האליפות ליריבה העירונית. כך קרה הערב, כשמילאן סיימה ב-0:0 מאכזב בבולוניה המדורגת במקום ה-14 בליגה ונמצאת מרחק עצום של 10 נקודות מהנראזורי, כך שנראה שהמטרה היחידה שנותרה לה העונה היא ליגת האלופות.

חניכיו של לאונרדו, שהושיב לראשונה את דייויד בקהאם על הספסל לטובת הרכש מאינטר אמנטינו מאנסיני, אמנם שלטו במשחק והגיעו למספר הזדמנויות, אך יכולת מצוינת של שוער בולוניה רוברטו קולומבו השאירה את התוצאה על 0:0. מילאן סגרה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות.

אודינזה - נאפולי 1:3

אחרי שניצחו רק פעם אחת בשלשות המשחקים האחרונים, אין ספק כי נאפולי נרגעה מעט, ובשבועות האחרונים ההתקפה שלה לא היטיבה לתפקד. הערב החבורה של וולטאר מצארי פגשה את אודינזה, שבעצמה לא ניצחה כבר שבעה משחקי ליגה הרצופים, ולמעשה, הפעם האחרונה שחגגה שלוש נקודות היתה אי שם, לקראת סוף אוקטובר. עם זאת, הערב הזה קסום מבחינת המארחת, שפתחה היטב, כאשר כבר בדקה השביעית קבע אנטוניו די נטאלה, מי אם לא הוא, מהיר 0:1 למארחת.

נאפולי מיהרה להגיב, ובדקה ה-21 איזן כריסטיאן מאגיו מזווית קשה, ורץ לחגוג. החגיגות של הקשר החזיקו 23 דקות בדיוק, כאשר בדקה ה-44 הוא הורחק, והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. אודינזה ניצלה זאת על מנת להגביר את הלחץ, ולקטוף את הפירות בתוספת הזמן, עם צמד גדול של די נטאלה הנפלא, שקטע בצורת של שלושה משחקים על מנת לעלות ל-16 שערים אישיים, ולקטוף את פסגת מלכות השערים האיטלקית. אודינזה, סוף סוף, חווה ניצחון, ומתרחקת עד כדי ארבע נקודות מהקו האדום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

פיורנטינה - רומא 1:0

הג'יאלורוסי עלו למשחק החוץ הקשה באצטדיון ארטמיו פרנקי בידיעה שניצחון ליגה חמישי ברציפות יעלה אותם למקום השני על חשבונה של מילאן, שסיימה ב-0:0 בבולוניה. למרות זאת, פיורנטינה הגיעה ליותר הזדמנויות ובעטה 8 בעיטות למסגרת, אלא שבדקה ה-82 רומא עלתה ל-0:1 בזכות שער של מרקו ווצ'יניץ', אחרי בישול של דניאל דה רוסי.

רומא, שלא הפסידה כבר מאז סוף אוקטובר, עלתה למקום השני ורחוקה שמונה נקודות מאינטר הראשונה ושתיים מעל מילאן השלישית, לה משחק אחד פחות מהג'יאלורוסי.

תוצאות נוספות:

אטאלנטה - בארי 0:1 (סימונה טיריבוקי, 83)

גנואה - קייבו 0:1 (מרקו רוסי, 63)

לאציו - קטאניה 1:0 (מקסי לופז, 63)

סיינה - סמפדוריה 2:1

לסמפדוריה: דניאל גאסטלדו (3), ניקולה פוצי (77), לסיינה: מאסימו מקארונה (82)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully