וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הביאו אותך כדי לנצח, לא?

זאקרוני ממשיך לחפש ניצחון בכורה לאחר ה-1:1 של יובנטוס בליבורנו. 1:2 על פארמה העלה את פאלרמו למקום החמישי

משחקי שבת בליגה האיטלקית עמדו בניסיון של אלברטו זאקרוני לרשום ניצחון ראשון כמאמן יובנטוס, אבל הגברת הזקנה שוב אכזבה וסיימה רק ב-1:1 במשחק החוץ בליבורנו, תוצאה זהה לזו שהשיגה במשחק הביתי בשבוע שעבר נגד לאציו. בפני המאמן הוותיק צפויה עוד עבודה קשה על מנת להביא את הביאנקונרי למוקדמות ליגת האלופות.

עוד לפני כן נפגשו פאלרמו ופארמה ברנצו ברברה, שם המארחת ניצחה הערב (שבת) 1:2 ועלתה זמנית למקום החמישי. עבור פרנצ'סקו גווידולין, מאמנה של פארמה שהעביר שלוש קדנציות כמאמן פאלרמו, הייתה זו חוויה מרגשת לחזור למגרש בו עבר כל כך הרבה רגעים יפים, אבל קודם כל הוא רצה לקטוע את רצף הכישלונות עם ארבעה הפסדים בחמישה משחקים לאחרונה.

ליבורנו - יובנטוס 1:1

הביאנקונרי סוגרים משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון ומתחילים לאבד קשר עין עם המקום הרביעי המוביל למוקדמות הצ'מפיונס. ליבורנו, שסחטה בשבוע שעבר 1:1 ממשחקה נגד מילאן, עלתה ראשונה על הלוח. מתפרצת קטלנית בדקה ה-26 הסתיימה בהגבהה של לואיג'י ויטאלה לראשו של אנטוניו פיליפיני הוותיק שנגח פנימה. השוויון הגיע כעבור 16 דקות. דייגו הגביה כדור חופשי וניקולה לגרוטלייה המשיך בנגיחה לרשת וקבע חלוקת נקודות. המחצית השניה הייתה דלה באירועים ליד השערים והאירוע המרכזי היה הרחקתו של פליפה מלו בצהוב שני שמונה דקות לסיום. מיד לאחר ההרחקה ביצע זאקרוני חילוף סימבולי כאשר העניק בכורה לילד מנואל ג'אנדונאטו (18) על חשבונו של הסמל, אלסנדרו דל פיירו הוותיק. ביובנטוס יחפשו לחזור למסלול הניצחונות בשבוע הבא מול גנואה. ליבורנו, מצידה, אספה נקודה חשובה במאבקי התחתית.

פאלרמו - פארמה 1:2

פאלרמו שאפה כאמור לעקוף את יובנטוס, אבל פבריציו מיקולי ואדיסון קבאני לא דייקו מול השער במחצית הראשונה. בפארמה היה זה לואיס חימנזה הצ'יליאני, שערך הופעת בכורה וסיכן לא מעט את שערו של סלבטורה סיריגו. בדקה ה-62 קבאני סוף סוף פרץ את הסכר, כשנגח אחרי בישול של מיקולי, אבל ג'ונתן ביאביאני הצרפתי איזן אחרי עשר דקות. כשנדמה היה כי המשחק יסתיים בחלוקת נקודות, מיקולי החליט לרשום אסיסט שני וסידר לפאביו סימפליסיו המחליף את שער הניצחון בדקה ה-87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully