וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ללא ניצחון על בארי, פרארה יפוטר

בקוריירה דלו ספורט נכתב שמאמן יובה עשוי שלא להמשיך. מאנצ'יני, אריקסון והידינק מועמדים. ואן חאל משיב אש לטוני

האם מאמנה של יובנטוס הולך לשלם את מחיר הכישלון של הגברת הזקנה בליגת האלופות כבר בסוף השבוע הקרוב? בקוריירה דלו ספורט נכתב היום (חמישי) שבמידה וצ'ירו פרארה לא ינצח את בארי בשבת, הוא ייאלץ ככל הנראה לסיים את תפקידו.

בעיתון האיטלקי נכתב שביובה כבר החלו לחפש מועמדים אפשריים לקחת את התפקיד כשבין השמות נמצאים רוברטו מאנצ'יני, סוון גוראן אריקסון וחוס הידינק. לאחר ההפסד המביך בבית לבאיירן מינכן ביום שלישי האחרון (4:1), כל הלהבות מופנות לעבר פרארה, שכיסאו ממשיך להתנדנד בחוזקה.

מנגד, ג'ון אלקאן, מבעלי הקבוצה, טוען דווקא שמעמדו של המאמן בטוח בניסיונו להוריד מהלחץ שנמצא על הגב של פרארה. "הוא יישאר כמאמן שלנו עד תום העונה", אמר אלקאן. "אנחנו נמשיך קדימה, ברור שעם צ'ירו ועם הצוות שלו. הפרויקט שלנו ביובה הוא סולידי וימשיך הלאה". בליגה, אגב, יובה מדורגת שלישית עם 30 נקודות, חמש פחות מאינטר הראשונה.

ואן חאל הודיע: "טוני לא ישחק יותר"

אם מישהו חשב שיש סיכוי שנראה את לוקה טוני עוד לובש את מדי באיירן מינכן, נראה שלפחות מכיוון המאמן שלו, לואיס ואן חאל, הסיכוי הוא אפסי עד לא קיים. ואן חאל הבהיר היום שהחלוץ ישוחרר בחודש ינואר ויעבור לקבוצה אחרת. "אין לי עוד מה לדון עם לוקה טוני יותר", אמר ואן חאל. "הוא הבהיר שהוא מעוניין לעזוב את באיירן מינכן, כך שהוא יכול להתחיל לחפש לעצמו קבוצה אחרת", אמר ואן חאל לקוריירו דלו ספורט.

"זה מאוחר מדי להתחיל להתעסק עם תירוצים", אמר ואן חאל. "הוא היה צריך לחשוב על זה קודם. הוא קיבל את ההחלטה להתנהג בדרך מסוימת ואין מפה שום דרך חזרה. הוא לא עמד בציפיות שלנו העונה ואין לנו צורך בו בבאיירן מינכן". כזכור, לטוני היו יחסים מאוד מורכבים עם המאמן שלו, בעיקר אחרי ראיון שנתן והודיע כי ברצונו לעזוב. המועמדות לקלוט אותו בחלון ההעברות בינואר הן ווסטהאם, פנרבחצ'ה, רומא ואינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully