וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובינקו: "זה היה משחק כמעט מושלם"

קשר יובנטוס מאושר אחרי ה-1:5 המרשים על סמפדוריה: "נהנתי, לא הרגשתי ככה בעונה שעברה". קנבארו: "ענינו למבקרים"

הניצחון המינימלי על מכבי חיפה בליגת האלופות הוציא את יובנטוס מהתקופה הרעה, ואמש (רביעי) בטורינו נראה שמשהו השתחרר אצל הזברות. אם שחקנו של אלישע לוי לא צפו אמש ביובנטוס, מאמן הירוקים ודאי ידאג להקרין להם את ה-1:5 המרשים של הגברת הזקנה על סמפדוריה. הקבוצה מגנואה הייתה אמורה להוות משוכה גבוהה לביאנקונרי, אבל שחקניו של צ'ירו פרארה שטפו את המגרש. אמאורי חזר להבקיע ורשם צמד, ג'ורג'יו קייליני המשיך ביכולתו הטובה ושוב כבש, מאורו קאמורנסי רשם שער משלו ודויד טרזגה קינח עבור הקבוצה מטורינו, שנראתה נפלא.

"היינו צריכים את הניצחון הזה כדי להוכיח שהיכולת שלנו במשחקים האחרונים לא הייתה מקרית, וכדי לענות למבקרים", אמר בלם יובה פאביו קנבארו לאתר "טוטויובה". "המצב רוח שלנו יותר טוב, ואנחנו נילחם עד הסוף", הוסיף קפטן אלופת העולם איטליה". כשנשאל קנבארו לגבי השינויים הטקטיים שהנהיג לאחרונה פרארה, השיב: "אני אוהב את זה, וחוץ מזה אני אוהב את הצורה בה השחקנים מבינים את המשחק, את הרצון להחזיק בכדור ואת הצורה שבה אנחנו תוקפים. אבל כבלם אני מאוכזב, כי ספגנו גול".

אמאורי, שלא כבש מאז חודש פברואר בשנה שעברה אבל ארבעה שערים שלו בשלושת המשחקים האחרונים הולידו הרבה תקוות עבור יובה, אמר: "בלי ספק הניצחון הזה היה ההופעה הגדולה ביותר עד כה העונה. אם היינו צריכים להוכיח משהו, עשינו את זה. כעת אנחנו צריכים ליצור המשכיות וכבר חושבים על נאפולי. אם נמשיך כך, אנחנו נשיג את המטרות שלנו".

סבסטיאן ג'ובינקו, שרשם בישול במשחק, הגדיר את המשחק של קבוצתו כקרוב לשלמות. "היה חשוב לנצח ועשינו את זה בצורה מרשימה", אמר הקשר בן ה-22, "זה היה משחק כמעט מושלם. ספגנו גול, אבל זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה והתוצאה מדברת בעד עצמה. ביצענו את כל ההוראות, נהנתי וזה משהו שלא חוויתי בעונה שעברה. אני מאוד מאוד שמח על הניצחון". ליובה מחכה בשבת מפגש קלאסי נגד נאפולי בטורינו, במסגרת המחזור ה-11 בסרייה A, ואחריו היא תמריא לישראל למשחק נגד מכבי חיפה בליגת האלופות (יום ג', 3 בנובמבר, איצטדיון ר"ג).

* סימונה פרוטה ודויד פיזארו, שני שחקני רומא, האריכו את חוזיהם בקבוצה. פרוטה יישאר לפחות עד 2011 ואילו פיזארו עד 2013 אחרי ששמות השניים הועלו כמועמדים להצטרף לזניט.

לאונרדו: "התוצאה משאירה אותנו עם טעם רע בפה"

בניגוד ליובנטוס, שמתחילה לפרוח לאחרונה, מילאן, שנהנתה מרצף של שלושה ניצחונות מרשימים, נעצרה. שחקני הדיאבלו יצאו למשחק חוץ טעון ורקשה בנאפולי, וחזרו עם תיקו 2:2 לצפון איטליה. המאמן לאונרדו, שהתרגל לאחרונה לנצח, אמר לערוץ הטלוויזיה של הקבוצה: "אני מרוצה מהיכולת של הקבוצה, אבל התוצאה משאירה אותנו עם טעם רע בפה. היינו טובים, במיוחד ברבע השעה הראשונה, אבל זה לא משנה כי מצב הרוח שלנו טוב. ראיתי קבוצה בריאה".

הפרטנופי, שלא הפסידו למילאן בסן פאולו מאז 1998, חלמו בהקיץ בדקות הפתיחה ושילמו מהר ובמזומן. כבר בדקה השנייה שער של פיפו אינזאגי העלה את מילאן ל-0:1. בדקה החמישית ספגו הנאפוליטנים את השני מרגלי פאטו, אך בהמשך הם השוו משערים של לוקה צ'יגאריני וחרמן גניס בתוספת הזמן. קלרנס סיידורף, שבישל את השער הראשון במשחק, מסתכל על חצי הכוס המלאה. "זה היה משחק מצוין, כי מילאן נתנה הופעה. אפילו שהתוצאה יכולה הייתה להיות אחרת, במיוחד אחרי הפתיחה, זה היה משחק טוב. החזקנו בכדור, אבל הם השתפרו ככל שהתקדם המשחק והאמינו שיכולו להשוות. נסתכל על החלק הטוב של המשחק - לקחנו נקודה במגרש קשה, ונראה מה תהיינה התוצאות של הקבוצות האחרות פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully